Przetargi.pl
Remont nawierzchni jezdni DP nr 3137Z na odc. Trzygłów-Rzęsin o długości ok 3,7 km

Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, ul. J. Piłsudskiego 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 384-20-56 , fax. 913 842 056
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach
    ul. J. Piłsudskiego 18 18
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 384-20-56, fax. 913 842 056
    REGON: 81177386900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.gryfice.ibip.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni jezdni DP nr 3137Z na odc. Trzygłów-Rzęsin o długości ok 3,7 km
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni jezdni DP nr 3137Z na odc. Trzygłów-Rzęsin od km 3+042 do km 5+010 oraz od km 5+040 do km 6+853 na łącznej długości wynoszącej 3,781 km, w technologii niskoemisyjnej (mieszankami mineralno emulsyjnymi na zimno ME oraz mieszankami grysowo-emulsyjnymi) tj; - likwidację ubytków i wyboi, - wykonanie warstwy wiążącej wraz z likwidacją nierówności i profilowaniem do wymaganych spadków, - wykonanie warstwy ścieralnej poprzez 3-krotne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją wraz z robotami towarzyszącymi. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C” SIWZ i SST. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia szczegółowo wymienione w Przedmiarze robót polegające na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób weryfikacji zatrudnienia pracowników został określony w § 8 ust. 4 i 5 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy: PKO Bank Polski S.A. o/Gryfice nr rachunku: 35 1020 2791 0000 7202 0259 4521 na adres: Powiat Gryficki - Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach; ul. Piłsudskiego 18; 72-300 Gryfice. 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – oryginał należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. 5. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Powiat Gryficki - Zarząd Dróg Powiatowych w Gryficach; ul. Piłsudskiego 18; 72-300 Gryfice.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o których mowa w art. art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej oryginał ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną; 2. oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (załącznik 1 do rozdziału B SIWZ); 2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do rozdziału B SIWZ), 3) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do rozdziału B SIWZ), 4) dowód wniesienia wadium; 5) Wyceniony Przedmiar Robót (załącznik nr 5 do rozdziału B SIWZ); 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku, gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej; 7) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach