Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Brzóza Królewska – I etap oraz Budowa kanalizacji w miejscowości Biedaczów, Brzóza Królewska i Hucisko”

Gmina Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Opalińskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 240 62 00, , fax. 017 240 62 48
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Leżajsk
    ul. Opalińskiego 2
    37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 017 240 62 00, , fax. 017 240 62 48
    REGON: 54637700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalezajsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Brzóza Królewska – I etap oraz Budowa kanalizacji w miejscowości Biedaczów, Brzóza Królewska i Hucisko”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Brzóza Królewska – etap I oraz Budowa kanalizacji w miejscowościach Biedaczów, Brzóza Królewska i Hucisko” Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim podzielone zostały na 3 części. Zakres prac objętych nadzorem obejmuje: Część numer 1 „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Biedaczów i Brzóza Królewska”  kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 11 544,05 m,  kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 882,55 m,  kolektor grawitacyjny Ø 180 PE – 261,00 m,  kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC – 5 032,70 m,  kolektor grawitacyjny Ø 315 PVC – 33,50 m,  kolektor tłoczny Ø 225 – 2 565,20 m,  kolektor tłoczny Ø 200 – 448,00 m,  kolektor tłoczny Ø 180 – 1 177,00 m,  kolektor tłoczny Ø 160 – 473,75 m,  kolektor tłoczny Ø 90 – 528,60 m,  kolektor tłoczny Ø 63 – 358,20 m,  studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 483 szt.  studzienki kanalizacyjne Ø 315 – 262 szt.  studnia rozprężna Ø 1000 – 3 szt.  studnia rozprężna Ø 600 – 9 szt.  studnia połączeniowa Ø 1500 – 1 szt.  studnia płucząca Ø 1000 – 6 szt.  przydomowe przepompownie ścieków Ø800 – 5 kpl.  sieciowe przepompownie ścieków PS-BK1, PS-BK2, PS-BK3, PS-BK4, PS-BK5, PS-BK6, PS-BK7, PS-BK18 wraz z instalacjami elektrycznymi zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniami i zagospodarowaniem terenu, Łączna długość kolektorów wynosi ok 23,3 km Część numer 2 „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzóza Królewska”  kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 12 246,32 m,  kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 1 999,70 m,  kolektor grawitacyjny Ø 180 PE – 512,95 m,  kolektor grawitacyjny Ø 160 – 5 164,80 m,  kolektor tłoczny Ø 160 – 1 572,75 m,  kolektor tłoczny Ø 90 – 200,55 m,  kolektor tłoczny Ø 63 – 257,85 m  studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 570 szt.  studzienki kanalizacyjne Ø 315 – 224 szt.  studnia rozprężna Ø 600 – 6 szt.  studnia płucząca Ø 1000 – 1 szt.  przydomowe przepompownie ścieków Ø800 – 4 kpl.  sieciowe przepompownie ścieków PS-BK8, PS-BK9, PS-BK10 wraz z instalacjami elektrycznymi zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniami i zagospodarowaniem terenu,  przebudowa gazociągu Ø 110 – 143,00 m, Łączna długość kolektorów wynosi ok 22,12 km Część numer 3 „Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Brzóza Królewska i Hucisko”  kolektor grawitacyjny Ø 200 PVC – 11 798,89 m,  kolektor grawitacyjny Ø 225 PE – 1 227,70 m,  kolektor grawitacyjny Ø 180 PE – 13 m,  kolektor grawitacyjny Ø 160 PVC– 5 408,50 m,  kolektor tłoczny Ø 140 – 2 136,90 m  kolektor tłoczny Ø 110 – 1 111,55 m  kolektor tłoczny Ø 90 – 1 373,75 m  kolektor tłoczny Ø 63 – 75,25 m  studzienki kanalizacyjne Ø 425 – 409 szt.  studzienki kanalizacyjne Ø 315 – 257 szt.  studnia rozprężna Ø 600 – 9 szt.  studnia płucząca Ø 1000 – 3 szt.  przydomowe przepompownie ścieków Ø800 – 2 kpl.  sieciowe przepompownie ścieków PS-BK11, PS-BK12, PS-BK13, PS-BK14, PS-BK15, PS-BK16, PS-H3 wraz z instalacjami elektrycznymi zgodnie z warunkami przyłączenia, ogrodzeniami i zagospodarowaniem terenu, Łączna długość kolektorów wynosi ok 23,15 km Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski określa dokumentacja projektowa udostępniona na stronie internetowej: https://uglezajsk.bip.gov.pl/publiccontracts/view/18546 Zakres przedmiotu zamówienia polega na sprawowaniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego całego procesu inwestycyjnego w branży sanitarnej, nad realizacją zadania. Funkcja Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w okresie trwania prac związanych z realizacją zadania inwestycyjnego tj.: od dnia podpisania umowy, aż do końcowego odbioru robót zadania inwestycyjnego i podpisania protokołu obioru końcowego. Planowany termin zakończenia robót budowlanych dla poszczególnych części: • Część nr 1 – do 15 października 2020r. • Część nr 2 – do 15 października 2020r. • Część nr 3 – do 30 października 2020r. W/w zadanie jest dofinansowywane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 1) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (tj. Dz.U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych, 2) pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego w tym warunków pozwolenia na budowę, 3) udział w przeglądach gwarancyjnych w/w inwestycji po pisemnym zawiadomieniu przez zamawiającego, 4) współuczestniczeniu w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym, 5) pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacjami projektowymi, zasadami wiedzy technicznej, polskimi normami i obowiązującymi przepisami, 6) analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych – informowanie Zamawiającego o problemach, 7) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu – egzekwowanie wypełnienia czynności związanych z nadzorem autorskim, 8) kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie w nich wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego, 9) sprawdzenie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyborów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie – inspektor nadzoru zobowiązany będzie do pobytu na placu budowy minimum jeden raz w tygodniu (z wyjątkiem przerw w prowadzeniu nadzorowanych robót budowlanych). W razie potrzeby wynikającej z zagrożenia zdrowia lub mienia oraz w razie potrzeby wynikającej np. z konieczności odbioru robót zanikających, wizyta inspektora nadzoru nastąpi niezwłocznie ale nie później niż w ciągu 24 godzin od powiadomienia go o takiej konieczności (bez dodatkowego wynagrodzenia). 10) sprawdzenie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów przez dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem, 11) sprawdzenie i zatwierdzenie partii materiałów przeznaczonych przez wykonawcę robót do wbudowania, 12) uczestniczenie przy prowadzeniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 13) odbiór i sprawdzenie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - inspektor nadzoru potwierdza prawidłowość ich wykonania wpisem do dziennika budowy, 14) uczestniczenie w odbiorze częściowym i końcowym zadania (inspektor nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) – przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazaniu ich do użytkowania, 15) sprawdzenie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez wykonawcę robót budowlanych całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji, 16) potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania robót budowlanych, 17) udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także ich inicjowanie i prowadzenie, jeżeli zachodzi taka konieczność, 18) kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót, 19) wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczania interesu Zamawiającego, 20) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przez przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 21) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 22) żądanie od kierownika budowy wstrzymania prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne, 23) zawiadomienie Zamawiającego o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 400,00 PLN (słownie: dwa tysiące czterysta złotych). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b uPzp). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej ,,Wadium – Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania Budowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Brzóza Królewska – I etap oraz Budowa kanalizacji w miejscowości Biedaczów, Brzóza Królewska i Hucisko” oraz włożyć do koperty zewnętrznej. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: ­ odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, ­ musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, ­ zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 uPzp) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b pkt 3 uPzp) - (wg załącznika nr 2 do siwz) aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). 5) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców (Wykonawca zamieszcza informacje w tym zakresie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach