Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Remont zabytkowego budynku mieszkalnego w m. Rapaty, gm. Rybno”

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-448 Olsztyn, Głowackiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 524-88-04, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
    Głowackiego 6
    10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 524-88-04, , fax. -
    REGON: 36784953800106
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kowr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Remont zabytkowego budynku mieszkalnego w m. Rapaty, gm. Rybno”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. „Remont zabytkowego budynku mieszkalnego w m. Rapaty, gm. Rybno”. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do kompleksowej obsługi zadania wraz z jego rozliczeniem. Szczegółowy zakres obowiązków podany jest w § 5 istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Zakres robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu obejmuje m.in.: 1) Prace demontażowe prowizorycznych instalacji c.o. i wod- kan w całym budynku 2) Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych i na klatce schodowej. 3) Wyodrębnienie kotłowni wspólnej w piwnicy 4) Wymiana wewnętrznej instalacji wod.- kan., 5) Wymiana wewnętrznej instalacji C.O. wraz z montażem wkładu kominowego żaroodpornego do komina głównego obsługującego kotłownię. 6) Wykonanie zbiorczego masztu antenowego na dachu budynku, 7) Wykonanie instalacji TV w budynku, 8) Wymiana zniszczonych elementów drewnianych konstrukcji dachowej wraz z odeskowaniem na nową, 9) Wymiana poszycia dachowego na dachówkę ceramiczną. 10) Wymiana na nową istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej drewnianej, 11) Remont istniejących kominów, 12) Wymiana istniejącej instalacji odgromowej, 13) Remont ścian i podłóg pomieszczeń wewnątrz budynku, 14) Remont klatki schodowej, 15) Wykonanie wentylacji wewnątrz budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami, 16) Wykonanie kominów wentylacyjnych z zastosowaniem systemowych wywiewek dachowych, 17) Remont desek okapowych, 18) Wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych od wewnątrz, 19) Remont elewacji, 20) Remont schodów wejściowych, tarasu i balkonu. 21) Wykonanie izolacji pionowej i poziomej przeciwwodnej ścian fundamentowych, 22) Wykonanie drenażu opaskowego, 23) Remont opaski wokół budynku, 24) Wykonanie przydomowej oczyszczalni ścieków 4. Szczegółowy opis robót podlegających nadzorowi inwestorskiemu zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ. 5. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga aby usługa świadczona była przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, co może mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia, a tym samym przekłada się na jakość wykonania roboty budowlanej, o której mowa w ust. 1. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby funkcję inspektora nadzoru, w wiodącej branży jaką jest branża konstrukcyjno-budowlana, pełniła osoba posiadająca: 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, 2) kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity Dz. U. 2020 poz. 282) oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury oraz 3) odpowiednie doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej 1 (jednej) usługi polegającej na pełnieniu funkcji kierownika robór, kierownika budowy lub inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej nad robotą budowlaną polegającą na remoncie lub innych pracach budowlanych przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków. 7. Jest to zamówienie na usługę o kodzie alfanumerycznym słownika podstawowego CPV 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie złotych: pięćset złotych), przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. Szczegółowe wymagania dot. wadium zostały opisane w Rozdziale XI SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 8 SIWZ. 2. Powyższe zobowiązanie musi określać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi lub roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (patrz Rozdział VIII ust. 10 SIWZ). Przedmiotowe zobowiązanie (oświadczenie podmiotu trzeciego), wykonawca składa w oryginale. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach