Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: „Inwestycja odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Czarna Dąbrówka"

Gmina Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 212 643 , fax. 59 811 26 44
  • Data zamieszczenia: 2019-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Dąbrówka
    Gdańska 5
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 598 212 643, fax. 59 811 26 44
    REGON: 77097950700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.czarnadabrowka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: „Inwestycja odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Czarna Dąbrówka"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami realizowanymi w ramach zadania pn.: „Inwestycja odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Czarna Dąbrówka” Zamówienie obejmuje pełnienie usług nadzoru inwestorskiego nad zadaniami: Zadanie nr 1 - Zakup, dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na obiektach budynków użyteczności publicznej znajdujących się na terenie Gminy Czarna Dąbrówka; Zadanie nr 2 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji paneli fotowoltaicznych na obiektach mieszkalnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka; Zadanie nr 3 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji kolektorów słonecznych na obiektach mieszkalnych oraz budynkach użyteczności publicznej położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka; Zadanie nr 4 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji pomp ciepła w budynkach mieszkalnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka; Zadanie nr 5 - Zaprojektowanie i wykonanie instalacji kotłów na biomasę w budynkach mieszkalnych położonych na terenie Gminy Czarna Dąbrówka. Szczegółowy zakres prac określony został w załączniku nr 7 do SIWZ – Program Funkcjonalno – Użytkowy (w zakresie dotyczącym Gminy Czarna Dąbrówka). Zakres usług obejmuje m.in: 1) kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 2) kontrolę zgodności wykonywanych prac z dokumentacją projektową oraz umową, 3) kontrolę ilości i wartości wykonywanych prac przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy, 4) kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych prac, 5) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania miejsca realizacji prac oraz uczestnictwo w tym przekazaniu, 6) pobyt w miejscach realizacji prac co najmniej 2 razy w tygodniu w tygodniu oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od telefonicznego wezwania, 7) kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, 8) potwierdzanie gotowości do odbioru prac, 9) uczestniczenie w czynności odbioru prac, 10) uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, 11) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji prac, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji prac, 12) merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o płatność, oraz wszelkich innych dokumentów i wyjaśnień związanych z otrzymanym dofinansowaniem, 13) Wykonawca pełniąc czynności inspektora nadzoru inwestorskiego działa w imieniu Zamawiającego, 14) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy. Nie ponosi natomiast odpowiedzialności za szkody wynikające z nie wykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań Wykonawcy robót oraz Zamawiającego lub innych uczestników procesu inwestycyjnego, chyba że akceptował czynności powodujące powstanie szkody, 15) Wykonawca czuwa nad prawidłową i terminową realizacją prac, zawiadamiając niezwłocznie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu realizacji w/w prac, 16) Wykonawca w imieniu Zamawiającego dąży do oszczędnej realizacji inwestycji i zapobiega stratom i marnotrawstwu, 17) Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dokonania przez Zamawiającego wydatkowania środków na realizację inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.), poprzez należyte wypełnienie obowiązków wynikających z umowy, 18) na etapie gwarancji i rękojmi do obowiązków Wykonawcy należy: a) egzekwowanie od wykonawcy inwestycji terminowego usunięcia potwierdzonych wad, b) protokolarne stwierdzanie usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji, c) kompletowanie dokumentacji będącej w posiadaniu inspektora nadzoru i doręczenia jej Zamawiającemu w razie sporu z wykonawcą inwestycji, d) współuczestnictwo na wniosek Zamawiającego w dochodzeniu od wykonawcy inwestycji roszczeń objętych gwarancją i rękojmią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert: 1. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 2. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy PZP, zgodne w treści z załącznikiem nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.2 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach