Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: „Budowa targowiska Mój Rynek w miejscowości Czarna Dąbrówka”

Gmina Czarna Dąbrówka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 212 643 , fax. 59 811 26 44
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Dąbrówka
    Gdańska 5
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 598 212 643, fax. 59 811 26 44
    REGON: 77097950700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.czarnadabrowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: „Budowa targowiska Mój Rynek w miejscowości Czarna Dąbrówka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn: Budowa targowiska „Mój Rynek” w miejscowości Czarna Dąbrówka. Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorki nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie umowy na roboty budowlane. Przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie terenu targowiska „Mój Rynek” w Czarnej Dąbrówce na działce nr 2/4 oraz 2/7 obręb Czarna Dąbrówka. W ramach planowanej inwestycji projektuje się budowę budynku handlowego wraz z instalacjami wewnętrznymi, budowę trzech wiat (pawilonów), wykonanie murów oporowych jako ścian strefy wystawowej planowanej zabudowy, budowę miejsc postojowych oraz wykonanie placów utwardzonych wraz z infrastrukturą techniczną i elementami małej architektury. Lokalizacja inwestycji – dz. nr ewid. 2/4 i 2/7 obręb Czarna Dąbrówka, gmina Czarna Dąbrówka, przy ul. Słupskiej. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: 1) roboty przygotowawcze; 2) budowę budynku usługowego wraz z instalacjami; 3) budowę 3 wiat-pawilonów handlowych; 4) wykonanie placów utwardzonych; 5) budowę miejsc postojowych; 6) wykonanie murów oporowych i podwyższonej strefy wystawowej; 7) montaż ławek betonowych; 8) montaż koszy betonowych; 9) montaż stojaków na rowery; 10) zakup i montaż stołów targowych 11) wykonanie tablicy informacyjnej; 12) montaż lamp hybrydowo solarnych Zgodnie z założeniami na wskazanym terenie projektuje się zespół obiektów tworzących targowisko „Mój rynek” stanowiącego funkcję uzupełniającą do podstawowego przeznaczenia terenu. W ramach projektowanego zespołu obiektów planuje się wykonanie: parterowego niepodpiwniczonego budynku handlowego z elementów drobnowymiarowych o wymiarach 7 m x 10 m wraz z instalacjami wewnętrznymi, przykrytego dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej, kącie nachylenia połaci dachowych 35°; budowę trzech wiat (pawilonów) każdy o wymiarach 20,48 m x 3,08 m (mierzone po obrysie zewnętrznym słupów) o konstrukcji drewnianej przykryte dachami czterospadowymi o kącie nachylenia połaci dachowych 35°, wykonanie podwyższonej strefy wystawowej jako terenu utwardzonego ograniczonego ścianami oporowymi, wykonanie placów utwardzonych wraz z infrastrukturą techniczną i elementami małej architektury. W ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające uprawnienia w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, w inżynierii drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zakres usługi obejmuje m.in: 1) kontrolę jakości wykonywanych robót, wbudowywanych elementów i stosowanych materiałów, zgodności robót z warunkami pozwolenia na budowę, przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa obiektu w toku budowy oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, 2) kontrolę zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową oraz umową, 3) kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót przed odbiorem elementu lub przedmiotu umowy, 4) kontrolę zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo - finansowym w zakresie terminowości ich wykonania, 5) kontrolę prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, 6) kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów, stwierdzających wszystkie okoliczności, mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, 7) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania wykonawcy placu budowy i uczestnictwo w tym przekazaniu, 8) kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, 9) potwierdzanie gotowości do odbioru robót lub obiektu, 10) uczestniczenie w czynności odbioru obiektu lub robót i przekazania ich do użytku, 11) uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek, 12) pobyt na placu budowy inspektora nadzoru robót branży konstrukcyjno-budowlanej( osoba wskazana w pkt. 8.2.3.1: ) co najmniej 1 raz w tygodniu przez co najmniej 3 godziny oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach na każde telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od telefonicznego wezwania, w okresie gwarancji i rękojmi minimum jeden raz w ciągu sześciu miesięcy, powyższy obowiązek dotyczy, także inspektorów innych branż (osób wskazanych w 8.2.3. 1- 8.2.3.4. ) , jeżeli zaistnienie taka konieczność z uwagi na realizowane roboty, 13) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót, 14) merytoryczny udział w przygotowywaniu wniosków o płatność, oraz wszelkich innych dokumentów i wyjaśnień związanych z otrzymanym dofinansowaniem, 15) Wykonawca pełniąc czynności inspektora nadzoru inwestorskiego działa w imieniu Zamawiającego, 16) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy. Nie ponosi natomiast odpowiedzialności za szkody wynikające z nie wykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań Wykonawcy robót oraz Zamawiającego lub innych uczestników procesu inwestycyjnego, chyba że akceptował czynności powodujące powstanie szkody, 17) Wykonawca czuwa nad prawidłową i terminową realizacją robót, zawiadamiając niezwłocznie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu realizacji w/w robót, 18) Wykonawca w imieniu Zamawiającego dąży do oszczędnej realizacji inwestycji i zapobiega stratom i marnotrawstwu, 19) Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dokonania przez Zamawiającego wydatkowania środków na realizację inwestycji zgodnie z ustawą z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.), poprzez należyte wypełnienie obowiązków wynikających z umowy, 20) na etapie gwarancji i rękojmi do obowiązków Wykonawcy należy: a) egzekwowanie od wykonawcy inwestycji terminowego usunięcia potwierdzonych wad, b) protokolarne stwierdzanie usunięcia wad przez wykonawcę inwestycji, c) kompletowanie dokumentacji będącej w posiadaniu inspektora nadzoru i doręczenia jej Zamawiającemu w razie sporu z wykonawcą inwestycji, d) współuczestnictwo na wniosek Zamawiającego w dochodzeniu od wykonawcy inwestycji roszczeń objętych gwarancją i rękojmią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4. oświadczenie dotyczące ochrony danych osobowych stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ; 5. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 6. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ, jeżeli dotyczy; 7. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach