Gmina Radwanice ogłasza przetarg
- Adres: 59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 311 436
- Data zamieszczenia: 2020-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Radwanice
ul. Przemysłowa 17
59-160 Radwanice, woj. dolnośląskie
tel. 768 311 436
REGON: 39064763000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radwanice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radwanice przy ul. Magnoliowej i Azaliowej” na działkach nr 158/52, 158/53 i 487/2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót branży sanitarnej zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wspieranie zamawiającego w czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radwanice przy ul. Magnoliowej i Azaliowej” na działkach nr 158/52, 158/53 i 487/2”. 2.2. Obowiązki wykonawcy w ramach nadzoru inwestorskiego obejmują: a) zapewnienie profesjonalnego, kompletnego i ciągłego nadzoru branży sanitarnej niezbędnego do prawidłowego i skutecznego nadzorowania realizacji zadania, b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem budowlanym, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych, umową zawartą między zamawiającym a współfinansującym oraz umową z wykonawcą, harmonogramem robót, pozwoleniami na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej a także reprezentowanie zamawiającego w zakresie spraw technicznych, c) zapoznanie się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową zawartą pomiędzy zamawiającym a współfinansującym, dokumentami budowy, d) sprawdzanie jakości: wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, dostarczanych i montowanych urządzeń z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz sporządzanie protokołów odbioru, f) organizowanie prób, rozruchów i odbiorów technicznych instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz branie w nich udziału i sporządzanie protokołów, g) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego, sporządzanie protokołów odbioru; h) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz ich ilości oraz usunięcia wad, kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń rzeczowych budowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadaniu wymaganych uprawnień zawodowych – wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-03-26 - Funkcja inspektora nadzoru inwestorskiego na zad. „BUDOWA I PRZEB-WA DRÓG OBSZAR AG LSSE, STACJE PKP LINII E–30, TER. PDD S.A. I PODSTR. LSSE Z DK 94 - BUD. DROGI LOK. UL. JABŁKOWA W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ”
Dodano: 2024-02-12 - „Pełnienie funkcji inwestora zastępczego dla zadania pn.: „Adaptacja części pomieszczeń szkolnych na Przedszkole Samorządowe w Głuszycy.”
Dodano: 2023-05-04 - Obsługa geodezyjno- kartograficzna dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi Plac Fatimski – etap II
Dodano: 2023-04-28 - PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSŁAKOWICACH – ETAP IV – BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ”
Dodano: 2023-04-28 - Pełnienie czynności inwestora zastępczego dla zadania: „Rozbudowa Publicznej Szkoły Podstawowej w Mieroszowie z budową sali sportowej” - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2023-04-24 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych Zamawiającego
Dodano: 2023-04-01 - Obsł. geodezyjno-kartograficzna dla zad.pn. Bud.dróg wraz z kanalizacją deszcz.w ul. Miodowej i części ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Bud. dróg wraz z infrastrukturą w ul.Kosynierów,Demokratów,Glinianej
Dodano: 2023-03-31 - Nadzór inwest. dla zad. pn.: Bud. dróg wraz z kan. deszcz. w ul.Miodowej i ul.Tęczowej w Oleśnicy oraz Budowa dróg wraz z infrastrukturą tech. w ul.Kosynierów, Demokratów i Glinanej
Dodano: 2023-03-31 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych w ramach ,,Poprawy stanu infrastruktury drogowej na terenie miasta i gminy Góra
Dodano: 2023-03-20