Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radwanice przy ul. Magnoliowej i Azaliowej” na działkach nr 158/52, 158/53 i 487/2

Gmina Radwanice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 311 436
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radwanice
    ul. Przemysłowa 17
    59-160 Radwanice, woj. dolnośląskie
    tel. 768 311 436
    REGON: 39064763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radwanice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radwanice przy ul. Magnoliowej i Azaliowej” na działkach nr 158/52, 158/53 i 487/2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót branży sanitarnej zgodnie z przedmiarem robót, dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wspieranie zamawiającego w czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją zadania „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radwanice przy ul. Magnoliowej i Azaliowej” na działkach nr 158/52, 158/53 i 487/2”. 2.2. Obowiązki wykonawcy w ramach nadzoru inwestorskiego obejmują: a) zapewnienie profesjonalnego, kompletnego i ciągłego nadzoru branży sanitarnej niezbędnego do prawidłowego i skutecznego nadzorowania realizacji zadania, b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem budowlanym, specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych, umową zawartą między zamawiającym a współfinansującym oraz umową z wykonawcą, harmonogramem robót, pozwoleniami na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej a także reprezentowanie zamawiającego w zakresie spraw technicznych, c) zapoznanie się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, umową zawartą pomiędzy zamawiającym a współfinansującym, dokumentami budowy, d) sprawdzanie jakości: wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, dostarczanych i montowanych urządzeń z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; e) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz sporządzanie protokołów odbioru, f) organizowanie prób, rozruchów i odbiorów technicznych instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz branie w nich udziału i sporządzanie protokołów, g) przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego, sporządzanie protokołów odbioru; h) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz ich ilości oraz usunięcia wad, kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń rzeczowych budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem o posiadaniu wymaganych uprawnień zawodowych – wzór wykazu stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach