Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z modernizacją wraz z renowacją budynku Ratusza w Ostrowie Wielkopolskim

GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, al. Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
    al. Powstańców Wielkopolskich 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    REGON: 250855512
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z modernizacją wraz z renowacją budynku Ratusza w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z modernizacją wraz z renowacją budynku Ratusza w Ostrowie Wielkopolskim. W zakres robot wchodzi miedzy innymi: modernizacja elewacji, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, termomodernizacja dachu wraz z nowym pokryciem, obróbkami i orynnowaniem, modernizacja instalacji grzewczej, wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej, montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, montaż instalacji fotowoltaicznej, dostosowanie do warunków pożarowych, odtworzenie i remont pomieszczeń po zrealizowanych robotach budowlanych2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 9 do SWZ.3. Miejsce wykonywania robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór: Rynek 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski, dz. nr 1, 2 (obręb 0075), jedn. ewid. 301701_1.4. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach:1) Projekt budowlany – załącznik nr 10,2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11,3) Przedmiary robót – załącznik nr 12,4) uzgodnienia ppoż – załącznik nr 13,5) Masterplan – załącznik nr 14.5. INNE WYMAGANIA I UWAGI.5.1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej.5.2. Zamawiający wymaga co najmniej jednej wizyty w tygodniu na budowie inspektorów nadzoru wszystkich 4 specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w branży elektrycznej, instalacyjnej w branży sanitarnej, przy czym zwiększenie ilości wizyt na budowie inspektorów wszystkich branż jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu. 5.3. Wykonawca nie jest zobowiązany do obecności na budowie w przypadku wstrzymania robót budowlanych na przedmiotowym obiekcie na skutek działania organów administracji publicznej, lub przez kierownika budowy, lub zamawiającego, dokonanego wpisem uprawnionej osoby do dziennika budowy. O fakcie wstrzymania robót budowlanych zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę5.4. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. W zakres przedmiotowego zadania wchodzi pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego. Biorąc pod uwagę faktyczny zakres nadzoru, dzielenie zamówienia na zamówienia dotyczące poszczególnych branż jest nieuzasadnione i powodowałoby komplikacje na etapie wykonawczym, a w niektórych przypadkach uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotowego zadania. Zakres zamówienia obejmuje nadzór wielobranżowy, który wzajemnie się uzupełnia. Tym samym z inżynierskiego punktu widzenia nie jest możliwy podział zamówienia na osobne etapy tak, aby nie powodować komplikacji. Przedmiot zamówienia może być wykonany w całości przez MŚP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach