Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej na os.Wierzbowym w Budzyniu

GMINA BUDZYŃ ogłasza przetarg

  • Adres: 64-840 Budzyń, ul. Przemysłowa 16 A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 2843201; 2843313; , fax. 67 2843 370
  • Data zamieszczenia: 2023-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BUDZYŃ
    ul. Przemysłowa 16 A
    64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
    tel. 67 2843201; 2843313;, fax. 67 2843 370
    REGON: 570791017
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.budzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej na os.Wierzbowym w Budzyniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych branży drogowej oraz branży sanitarnej w zakresie budowy kanalizacji deszczowej obejmujących budowę drogi gminnej na działkach o numerach ewidencyjnych 88/3, 296/10, 280/23, 292, 290, 2142/2, 2265, 987, 985/4, 986/4, 988, 996/7, 995/3, 986/5 obręb ewidencyjny Budzyń miasto, gm. Budzyń, powiat chodzieski, województwo wielkopolskie. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia rozpoczyna się od połączenia drogi wewnętrznej ul. Przemysłowej z drogą gminna – ul. Przemysłowa w km 0+003.00, a koniec zaplanowano w km 0+438.00 ulica Gimnazjalna.Lokalizacja planowanych prac: Ulica Przemysłowa droga wewnętrzna: Początek – połączenie z drogą gminną 201515P ulica Przemysłowa w km 0+003, do połączenia z drogą gminną 201567P ulica Strażacką w km 0+276.68 Ulica Gimnazjalna:Początek – skrzyżowanie drogą gminną 201567P ulica Strażacką w km 0+282.80, koniec w km 0+438 drogi gminnej 201575P ul. Gimnazjalna – włączenie do istniejącej nawierzchni. Opis zakresu prac branży drogowej:Założenia projektowe – droga wewnętrzna ulica Przemysłowa klasa D od km 0+003 do km 0+276.68 − klasa D – standardowo dwukierunkowy 1 / 2 − Teren płaski − Kategoria obciążenia ruchem KR1 − Prędkość do projektowania: 30 km/h − szerokość jezdni: szerokość podstawowa od 5 m do 5.5 m − przebieg drogi – terenem zabudowy − spadki poprzeczne na odcinkach prostych – daszek o spadku 2%, − pojazd miarodajny – dla dróg klasy L lub D – pojazd komunalny (śmieciarka) − chodniki strona prawa od km 0+003 do km 0+096.60 spadek 2% w kierunku jezdni − ciąg pieszo – rowerowy strona lewa od km 0+003 do km 0+276.68 oraz strona prawa od km 0+265.15 do km 276.68 spadek 2% w kierunku jezdni Założenia projektowe – droga gminna ulica Gimnazjalna klasa L od km 0+0282.80 do 0+438 − klasa L – standardowo dwukierunkowy 1 / 2 − Teren płaski − Kategoria obciążenia ruchem KR1 − Prędkość do projektowania: 40 km/h − szerokość jezdni: szerokość podstawowa 6 m − przebieg drogi – terenem zabudowy − spadki poprzeczne na odcinkach prostych – daszek o spadku 2%, − pojazd miarodajny – dla dróg klasy L lub D – pojazd komunalny (śmieciarka) − chodniki strona lewa od km 0+289.37 do km 0+317.72 spadek 2% w kierunku jezdni − ciąg pieszo – rowerowy strona prawa od km 0+282.80 do km 0+438 spadek 2% w kierunku jezdni Kolorystyka oraz rodzaj materiałów dla poszczególnych elementów drogi: − nawierzchnia jezdni na odcinku od km 0+003 połączenia z ulicą Przemysłową do km 0+276.68 połączenia z ulicą Strażacką będzie posiadała nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 koloru szarego − nawierzchnia jezdni na odcinku od km 0+282.80 skrzyżowanie z ulicą Strażacką do km 0+438 będzie posiadała nawierzchnię betonu asfaltowego koloru czarnego. − nawierzchnia zatoki postojowej, zjazdów będzie posiadała nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 koloru grafitowego − nawierzchnia chodników będzie posiadała nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 koloru szarego − nawierzchnia ciągu pieszo-rowerowego będzie posiadała nawierzchnię z kostki brukowej betonowej gr. 8 koloru czerwonego −płytki akustyczne wraz z płytkami naprowadzającymi dla osób niewidomych lub niedowidzących koloru żółtego −obrzeża betonowe koloru szarego − krawężniki betonowe koloru szarego Parametry ogólne planowanej drogi: - jezdnia z kostki brukowej szerokości od 5 m do 5.5 m od km 0+003 do km 0+276,68- jezdnia o nawierzchni bitumicznej szerokości 6 m od km 0+282,80 do km 0+438 wraz ześciekami z kostki brukowej betonowej strona Lewa od km 0+282.80 do km 0+370, strona Prawa od km 0+282,80 do km 0+438- zjazdy do posesji przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu ścięte skosem o proporcji n : m,gdzie n = m ≥ 1,50 m, wyłącznie dla projektowanych relacji skrętnych- szerokość ścieżki pieszo-rowerowej, dostosowana do natężenia ruchu pieszych i rowerówwynosi od 2.5m do 4,0 m ;- szerokość zatoki postojowej 2,5 m-szerokość chodnika dostosowana do natężenia ruchu pieszych wynosi od 1.5m do 2.6 m - połączenie w km 0+003 przecięcie krawędzi jezdni podporządkowanej i drogi głównej wyokrąglone łukiem kołowym o promieniu R=7 m strona lewa, R=6 strona Prawa , szerokość drogi podporządkowanej 5 m- połączenie w km 0+276,68 przecięcie krawędzi jezdni podporządkowanej i drogi głównej wyokrąglone łukiem kołowym o promieniu R=7 m strona lewa, R=8 strona Prawa , szerokość drogi podporządkowanej 5,5 m- połączenie w km 0+282,80 przecięcie krawędzi jezdni podporządkowanej i drogi głównej wyokrąglone łukiem kołowym o promieniu R=6 m strona lewa, R=6 strona Prawa , szerokość drogi podporządkowanej 6 m- Wysokość progów i uskoków ścieżce pieszo-rowerowej nie będzie przekraczać 1 cm.- Pochylenie poprzeczne ścieżki pieszo-rowerowej i chodnika jednostronne w stronę jezdni iwynosić 2% umożliwiając sprawny spływ wody opadowejOpis zakresu prac branży sanitarnej (kanalizacji deszczowej)Zdecydowano się na odprowadzenie wód deszczowych do istniejącej kanalizacji deszczowejoraz rowu za pomocą elementów odwadniających. Wody deszczowe zbierane będą z powierzchni dróg gminnych za pomocą wpustów deszczowych, odwodnieni liniowych i krawężnikowych, a następnie trafią do projektowanych studni deszczowych i rurociągów orazrowu.Odwodnienie drogi obejmuje wykonanie niżej wymienionych elementów infrastruktury podziemnej:A) rura PCV Ø 500 SN 12 lita 8,5mB) rura PCV Ø 315 SN 12 lita 184,0mC) rura PCV Ø 250 SN 12 lita 65,5mD) rura PCV Ø 200 SN 12 lita 54,0mE) rura PCV Ø 160 SN 12 lita 87,5mF) wpust deszczowy Ø 600mm 8 szt.G) studnia deszczowa Ø 600mm 14 szt.H) studnia betonowa deszczowa Ø 1200mm 3 szt.I) wylot żelbetowy prefabrykowany Ø 500mm 1 kpl.J) odwodnienie liniowe polimerobetonowe ze studzienką osadnikową kl. F900, Bz=204mm, Lc=2,5m 2 kpl.K) odwodnienie krawężnikowe ze studzienką osaadnikową kl. D400 Lc=2,5m 14 kpl.L) separator substancji mineralnych i ropopochodnych ECO K 20/200-4,5 1 kpl.M) wymiana istniejącego przepustu na przepust z rur PP Ø 600mm SN 10 wraz z prefabrykowanymi wylotami żelbetowymi Ø 600mm na główkach 1 kpl.N) regulacja pionowa włazów studni kanalizacji sanitarnej 19 szt.O) regulacja pionowa skrzynek zasuw wodociągowych 6 szt.P) regulacja pionowa skrzynek hydrantów 1 szt.Uwaga:Wykonawca, działając z upoważnienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego, przygotuje niezbędne dokumenty do zgłoszenia rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Chodzieży, wynikające z decyzji pozwolenia na budowę.Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą:- dokumentacje techniczne (projekty budowlane), - przedmiary robót (kosztorysy ofertowe), - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB).Dokumentacja projektowa dostępna jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl Powyższe dokumenty zostały pogrupowane odpowiednio dla każdej z części postępowania przetargowego i stanowią załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.Uwaga:Załączone przedmiary robót(kosztorysy ofertowe) stanowią zakresy prac objętych niniejszym postępowaniem i służą wykonawcom jako pomoc w oszacowaniu kosztów inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium wkwocie 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy :Bank : Bank Spółdzielczy Chodzież / Oddział BudzyńNr rachunku : 26 8945 0002 2600 0101 2000 0070Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert(decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentuelektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawieraćnastępujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanieich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Budzyń,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądaniezamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancji bankowej,w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) musi zawieraćpostanowienie o następującej treści :Beneficjent ma prawo zgłaszania roszczeń w terminie do 5 dni po upływie terminu związania ofertą, jeżeli tylko zdarzenieuzasadniające zatrzymanie wadium miało miejsce przed upływem terminu związania ofertą.7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadiumnieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunkuprawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa wdziale IX.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.2) sytuacji ekonomicznej i finansowej: tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000000,00 zł (słownie: jeden milion złotych ), co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wgzałącznika Nr 2 oraz informacji banku złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA3) zdolności technicznej lub zawodowej: tj.:a) doświadczenie:posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie orazzgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające nabudowie lub przebudowie drogi lub dróg, w tym jedną o nawierzchni jezdni z kostki betonowej o pow. min. 1 500 m²i drugą o nawierzchni jezdni z masy bitumicznej o pow. min. 800 m² wraz z elementami odwodnienia terenu tj.budowie/przebudowie rurociągów kanalizacji deszczowej lub porównywalne np. sieci sanitarnej. Wartość każdej z robótbudowlanychnie mniejsza niż 700 000,00 zł brutto, co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznikaNr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.Uwaga:Jeżeli wykonawca zamierza potwierdzić spełnianie warunku dokumentami wystawionymi dla konsorcjum, w którym byłpartnerem, z treści referencji lub innych dokumentów musi wynikać, jakie roboty i o jakiej wartości były wykonane przezwykonawcę składającego ofertę.b) dysponują lub będą dysponować:- kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, nawykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz wpis na listęczłonków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia, napodstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA- kierownikiem robót sanitarnych (1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bądź teżodpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika robót sanitarnych oraz wpisna listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, co potwierdzą w wykazie osóbzdolnych do realizacji zamówienia, na podstawie złożonego oświadczeniawg załącznika Nr 2, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIAOsoba wskazana w wykazie osób będzie pełniła funkcję kierownika budowy w trakcie realizacji zadania będącegoprzedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy Wykonawca będziezmuszony do zmiany kierownika budowy musi zapewnić udział osoby, o wiedzy i doświadczeniu odpowiadającymwarunkom określonym w niniejszym SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach