Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg
- Adres: 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 56 472-96-32 , fax. 56 474-27-14
- Data zamieszczenia: 2019-06-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie
ul. Rynek 1
13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 56 472-96-32, fax. 56 474-27-14
REGON: 87111888500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://nml-um.bip-wm.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach projektu pn. „Remont i przebudowa dawnego kościoła ewangelickiego w celu utworzenia Centrum Informacji Turystycznej i Promocji Kultury.” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację obowiązków i uprawnień wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane. 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach projektu pn. „Remont i przebudowa dawnego kościoła ewangelickiego w celu utworzenia Centrum Informacji Turystycznej i Promocji Kultury.” dotyczy następujących robót budowlanych: − prace rozbiórkowe i demontażowe wewnątrz budynku w tym likwidacja stropu międzykondygnacyjnego, − prace konserwatorskie w zakresie dezynfekcji stropów i ścian parterowych i piwnicznych, usunięcia wtórnych przemalowań ze ścian, wzmocnienia oryginalnych warstw malarskich, odsalania murów, zabezpieczenia stalowych elementów w murach, zabezpieczenie monochromii na ścianach, − wykonanie podpiwniczenia po częścią istniejącego budynku, w tym wykonanie podbicia ścian fundamentowych kolumnami Jet-Grouting, − dobudowa podziemnych pomieszczeń poza obrysem części nadziemnej budynku (przy obu szczytach budynku), − przebudowa parteru budynku, w tym budowa sceny i widowni, wzmocnienia filarów powstałych po wykonaniu otworów, − roboty ogólnobudowlane dot. I i II piętra budynku, − wykonanie szybu windowego i klatek schodowych wewnątrz budynku, − prace wykończeniowe wewnątrz budynku, w tym montaż ustrojów akustycznych, montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej, − dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń, − wymiana pokrycia dachu, − wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, − remont elewacji pod kątem przywrócenia historycznego wyglądu (prace konserwatorskie), − wykonanie wewnętrznych instalacji wod-kan. w tym instalacji p.poż. i tłoczni ścieków z kondygnacji piwnicznej, − wykonanie wewnętrznych instalacji c.o. wraz z dostosowaniem istniejącego węzła cieplnego, − wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z układem chłodniczym, − wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej (oświetlenie ogólne, miejscowe, awaryjno-ewakuacyjne, przeszkodowe, zasilanie gniazd wtykowych ogólnych i komputerowych, zasilanie odbiorów technicznych/teletechnicznych), − wykonanie instalacji teletechnicznych (telefoniczna, internetowa, monitoringu CCTV, telewizji cyfrowej naziemnej), − wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru oraz instalacji połączeń wyrównawczych, − montaż systemu nagłośnieniowego, − montaż systemu projekcji kinowej. 3. Dane ogólne: a) powierzchnia terenu opracowania: 578,5 m2, b) powierzchnia zabudowy: 367,2 m2, c) powierzchnia rozbudowy: 211,3 m2, d) powierzchnia użytkowa: 692,13 m2, e) kubatura brutto: 8432,0 m3, f) ilość kondygnacji podziemnych: 1, g) ilość kondygnacji naziemnych: 3, 4. Budynek wpisany jest do rejestru zabytków. 5. Dokumentacja projektowa dot. ww. robót budowlanych znajduje się na stronie BIP Zamawiającego: http://nml-um.bip-wm.pl/public/ (zakładka Zamówienia Publiczne - Postępowania 2019 – „Postępowanie PI.271.1.2019 na remont i przebudowę dawnego kościoła ewangelickiego w celu utworzenia Centrum Informacji Turystycznej i Promocji Kultury.”). 6. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań spełniania ww. warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24. ust. 1 pkt 23 – ustawy Pzp., wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedkłada wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.4, 7.5, 7.13 i 7.14 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.4, 7.5, 7.13 i 7.14 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów w języku obcym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Budowa tężni solankowej w Iławie”
Dodano: 2024-04-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycyjnego dla inwestycji Budowa oczyszczalni ścieków w Gminie Grodziczno – etap I realizowanej w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-16 - Nadzór inwestorski dla zadań polegających na modernizacji ulic powiatowych w Gołdapi
Dodano: 2024-04-02 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Uzbrojenie terenów przemysłowych w miejscowości Szymany
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Przebudowa oczyszczalni ścieków dla aglomeracji Pieniężno
Dodano: 2023-07-04 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru nad inwestycją: Rozbudowa i przebudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hale sportową dla SOSW im. K. Maltańskich w Bartoszycach
Dodano: 2023-06-30 - Postępowanie na wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: "Zaprojektowanie i wykonanie nadbudowy i przebudowy budynku WSSE w Olsztynie w celu utworzenia laboratorium klasy BSL 3".
Dodano: 2023-06-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego - modernizacja i rozbudowa gospodarki wodno – ściekowej w Gminie Biała Piska w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-04-03 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: Modernizacja budynków użyteczności publicznej w Wilczętach z zagospodarowaniem terenu wokół i wymianą źródła ciepła na zeroemisyjne
Dodano: 2023-03-14 - Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Szpitala w Ostródzie na potrzeby Izby Przyjęć, Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
Dodano: 2022-08-29