Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu „Poprawa zaopatrzenia w wodę i jej jakości dla gminy Nowa Dęba – etap II”.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. Leśna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 462 641, , fax. 158 462 546
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o.
    ul. Leśna 1
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 158 462 641, , fax. 158 462 546
    REGON: 83035337400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkim.nowadeba.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu „Poprawa zaopatrzenia w wodę i jej jakości dla gminy Nowa Dęba – etap II”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu „Poprawa zaopatrzenia w wodę i jej jakości dla gminy Nowa Dęba – etap II.”, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania „Poprawa zaopatrzenia w wodę i jej jakości dla gminy Nowa Dęba – etap II”: Zakres robót budowlanych w szczególności obejmuje: a) Roboty pomocnicze i likwidacja kolizji: W tym zakresie należy wykonać: - likwidację (częściowe zasypanie) istniejącego zbiornika ziemnego wód popłucznych, - przebudowanie kanalizacji wód popłucznych i kanalizacji wód opadowych, - przebudowa („przełożenie”) istniejących kabli elektroenergetycznych zasilających i sterowniczych usytuowanych na terenie planowanych zbiorników retencyjnych wody b) Zbiorniki retencyjne i komora zasuw Budowę dwóch wolnostojących częściowo zagłębionych nowych zbiorników retencyjnych o przekroju kołowym, wykonanych z żelbetu o pojemności użytkowej ok. 750 m3 (poj. Czynna ok. 825 m3). Projektowane wymiary: Øwew 14,5 m : Hwew = 5,5 m Zbiorniki będą częściowo zagłębione z obsypką ziemną części nadziemnej. Zbiorniki winny być wyposażone w króćce: dopływowe, poborowe, przelewowe i spustowe, a także włazy, wewnętrzne i zewnętrzne drabinki złazowe oraz wywietrzaki dachowe. Zbiorniki wody czystej zapewnią zapas wody na cele: • wyrównania nierównomierności rozbiorów godzinowych, • płukania filtrów W zbiornikach przewidziano instalację sond poziomu lustra wody, sterujących pracą pomp oraz sygnalizujących charakterystyczne i awaryjne stany napełnienia zbiornika, takie jak: sygnalizacja zadziałania przelewu, sygnalizacja stanu maksymalnego, wyłączenie pomp przewałowych, załączenie pomp przewałowych, sygnalizacja stanu minimalnego, zabezpieczenie pomp przed suchobiegiem, Budowa komory zasuw odcinających przy zbiornikach wody uzdatnionej. Komora zaprojektowana jest z prefabrykatów żelbetowych, jako prostopadłościenna, przykryta pokrywą. Zewnętrzne wymiary komory (dł. x szer. x wys.): 4,9 x 2,4 x 3,4 m. Instalacja odgromowa i uziemiająca Zbiorniki wody zalicza się do obiektów zwykłych i ze względu na stopień zagrożenia wyładowaniami atmosferycznymi wymagany jest dla nich IV poziom ochrony (60%). Wymiar oka zwodów nie może przekraczać 20 m, a odległość pomiędzy przewodami 25 m. Projektuje się po dwa przewody odprowadzające na jeden zbiornik. W charakterze zwodów poziomych planuje się wykorzystać blachę okapów, do której będą przylutowane przewody odprowadzające oraz drabinka i barierki ochronne. Kominki wentylacyjne nie wymagają połączeń ze zwodem. Rurociągi technologiczne zewnętrzne Planuje się w przewody technologiczne na terenie SUW: - rurociąg wody uzdatnionej z SUW do nowych zbiorników wody uzdatnionej z PE Dz = 315 mm, - rurociąg ssawny ze zbiorników do istniejącej komory sasuw - zestawu hydroforowego z PE Dz = 400 mm, - przewód przelewowy ze zbiorników z PE Dz = 400 mm, - przewód spustowy PE Dz = 150mm, Wszystkie rurociągi wody zewnętrzne „międzyobiektowe” układane w ziemi należy wykonać z rur i kształtek PE100, SDR17 łączonych poprzez zgrzewanie doczołowe. Rury i kształtki PE muszą być zgodne z międzynarodową normą ISO4427, posiadać stosowną Aprobatę Techniczną i Atest Higieniczny PZH. Głębokość ułożenia rurociągów min. 1,6 m ppt w wykopie wąskooprzestrzennym. Średnice i długości rur wodociągowych podano na profilach. c) Napowietrzanie końcowe/ usuwanie rozpuszczalników Zaprojektowano, że usuwanie rozpuszczalników będzie końcowym etapem obróbki wody. W tym celu należy dostarczyć i zamontować na istniejących fundamentach w hali filtrów trzy wieże desorpcyjne (strippingowe) o wysokiej wydajności desorpcji. Według projektu technicznego - każdy zestaw wieży o średnicy Ø 1600 i wysokości wypełnienia 5500 mm będzie wyposażony w indywidualny zbiornik, wentylator oraz pompę (sterowane falownikami). Podstawowe parametry wieży desorpcyjnej: - wydajność (przepływ wody) pojedynczej wieży desorpcyjnej Q=120 m3/h - max. redukcja TCE/PCE – 98-99% - całkowita wysokość wieży – 9330 mm Parametry wentylatorów (dla każdej wieży po jednym wentylatorze): - wydajność wentylatora ok. 7500 m3/h - ciśnienie – ok. 8300 Pa - moc silnika 15,0 kW Parametry pomp (dla każdej wieży po jednej pompie): - wydajność Q=120 m3/h, - wysokość podnoszenia h= 19,4 m, - moc silnika – 11kW Zadaniem każdej z pomp jest utrzymywanie stałego poziomu w zbiorniku danej wieży strippingowej. Całkowita wysokość wieży będzie wynosiła ok.8500 mm. Należy dostarczyć i zainstalować na wykonanym placu /fundamentach filtrów węglowych do oczyszczania powietrza odlotowego z wież strippingowych. Należy dostarczyć 6 filtrów z węglem aktywnym, wykonanych z PEHD (po 2 pracujące szeregowo, dla każdej wieży strippingowej). - średnica – 2080 mm - wysokość – 2265 mm - poj. sorpcyjna węgla aktywnego – 12% Rurociągi technologiczne wewnętrzne (wewnętrzne w obrębie hali filtrów): Główne rurociągi technologiczne wewnątrz budynku SUW – w obrębie wież strippingowych należy wykonać ze stali nierdzewnej X5CrNi 18-10 (1.4301) zgodnie z PN-EN 10088-1. Rozdzielnica elektryczna RS-1b – opis szczegółowy: Rozdzielnicę RS-1b wież strippingowych istnieje jako szafowa, wiszącą o wymiarach 150 cm wysokości x 125 cm szerokości x 42 cm głębokości, klasie ochronności II i stopniu ochrony IP66. Rozdzielnica jest przystosowana do zasilania pięcioprzewodowego w układzie TN-S z odpływami w układzie TN-C-S. Istniejącą rozdzielnicę należy doposażyć w aparaturę zasilającą (wraz z falownikami), zabezpieczeniową i AKPiA dla poszczególnych odpływów (pomp. wentylatorów wież strippingowych). Przewidziano ochronę przepięciową klasy C. Sterowanie lokalne napędami odbywać się będzie ze skrzynek sterowania lokalnego. Układy zasilania pomp PWS1 – PWS3 wyposażone winny być w przemienniki częstotliwości pozwalające na precyzyjne dostosowanie wydajności napędu do utrzymania stałego poziomu w zbiornikach wież. Ze względu na swoje parametry znamionowe, wentylatory WWS1 – WWS3 zasilane i sterowane będą z soft-startów. Komunikację, sterowanie zdalne oraz sygnalizację stanów pracy, awarii / braku gotowości, trybu sterowania przewidziano za pomocą sieci Modbus / Profibus oraz binarnie. Sterowanie należy wpiąć w istniejącą automatykę i wizualizację procesu uzdatniania wody – rozbudować istniejący system SCADA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.000,- zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Prawo Zamówień Publicznych, tj.: a.) pieniądzu; b.) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c.) gwarancjach bankowych; d.) gwarancjach ubezpieczeniowych; e.) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wpłaty wadium w formie przelewu należy wpłacić go na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg O/Nowa Dęba, nr 08 9434 1083 2003 1300 0185 0001. 4. Wykonawca, który składa wadium w pieniądzu, winien wskazać w druku oferty numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć razem z ofertą. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. „Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, (jeżeli SIWZ przewiduje wymóg wniesienia zabezpieczenia), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zwrot wadium nastąpi w trybie określonym ustawą PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do oferty dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ); 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (wg wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ); 3. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, tj.: najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, w celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 5.1. Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę niezbędnych do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej (wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ); wraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy: potwierdzenie, że oferent wykonał, co najmniej jedną usługę nadzoru inwestorskiego nad zadaniem związanym z budową lub przebudową stacji uzdatniania wody pitnej o wydajności 300 m3/h ze zbiornikiem min 500 m3 oraz załączy dowód określający, czy nadzór inwestorski został wykonany w sposób należyty; 5.2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz będą odpowiedzialne za nadzorowanie robót budowlanych poszczególnych branż, niezbędnych do wykazania spełniania warunku zdolności zawodowej (wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: że dysponuje lub będzie dysponował dwoma osobami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujący się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do stanowiska, jakie zostanie powierzone - zgodnie z poniższymi wymaganiami: - dysponuje co najmniej jedną osobą (Inspektor nadzoru w branży instalacyjnej-sanitarnej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i osoba ta posiada doświadczenie w nadzorze inwestorskim nad robotami budowlanymi lub kierowaniu robotami budowlanymi co najmniej jednej budowy/ rozbudowy/ przebudowy stacji uzdatniania wody pitnej o wydajności min 300 m3/h ze zbiornikiem min 500 m3; - dysponuje co najmniej jedną osobą (Inspektor nadzoru w branży elektrycznej i AKPiA) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektroenergetycznej i AKPiA bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia, 5.3 dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia: - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach