Gmina Żurawica ogłasza przetarg
- Adres: 37710 Żurawica, ul. Ojca Świętego Jana Pawła II
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6723940, 6713378 , fax. 166 723 940
- Data zamieszczenia: 2017-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żurawica
ul. Ojca Świętego Jana Pawła II 1
37710 Żurawica, woj. podkarpackie
tel. 016 6723940, 6713378, fax. 166 723 940
REGON: 55117700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach: Batycze, Maćkowice, Kosienice wraz z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków w Orzechowcach” - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach projektu pn.: „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach: Batycze, Maćkowice, Kosienice wraz z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków w Orzechowcach” Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie odrębnych umów na roboty budowlane, z których jedna dotyczy rozbudowy i przebudowy oc zyszczalni ścieków w Orzechowcach, zaś kolejne budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowościach: Batycze, Maćkowice, Kosienice (ilość uzależniona od rozstrzygnięcia postępowania przetargowego 1 2 lub 3). W ramach niniejszego zamówienia pr zewidziane jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające uprawnienia: a) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (branża budowlana), b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazo wych, wodociągowych i kanalizacyjnych (branża sanitarna), c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (branża elektryczna). W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca, zwany Inspektorem Nadzo ru, będzie zobowiązany do wykonywania m.in.: takich czynności jak: 1) Reprezentowanie Zamawiającego wobec pozostałych uczestników procesu inwestycyjnego, w ramach umocowań wynikających z niniejszej umowy i udzielonych pełnomocnictw; 2) Weryfikacja i szczeg ółowa ocena jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, jak również wyrobów, które ze względów technologicznych nie powinny mieć zastosowania w ramach realizacji Projektu 3) Udział w planowaniu i ustalaniu harmonogramów działań wszystkich wykonawców, wg procedur zatwierdzonych przez Wykonawcę; 4) Koordynacja robót, wg opracowanych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Zamawiającego planów i harmonogramów; 5) Podejmowanie niezbędnych czynności gwarantujących stosowanie opracowanych procedur oraz monitorowanie działań wykonawców w zakresie zapewnienia dobrej jakości wykonywanych robót. 6) Kontrola realizacji dokumentacji projektowej; 7) Występowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego - na podstawie udzielonego pełnomocnictwa - do właściwych organów o wydanie wymaganych przepisami decyzji lub opinii; 8) Opracowanie - wg standardów uzgodnionych z Zamawiającym - harmonogramów rzeczowo - finansowych oraz innych dokumentów planistycznych niezbędnych do sprawnego i racjonalnego prowadzenia i finansowania Projektu Inwestycyjnego; 9) Nadzorowanie przebiegu realizacji Projektu Inwestycyjnego, koordynacja działań wykonawców oraz podejmo wanie działań dyscyplinująco - korygujących, szczególnie w zakresie: a) nadzoru nad dotrzymywaniem zgodności postępu robót z przyjętymi harmonogramami; b) zapewnienia właściwej organizacji budowy i zaplecza, w tym przygotowania i organizacji robót przez wy konawców; c) sprawdzania postępu rzeczowo - finansowego robót; d) przestrzegania na budowie właściwych przepisów prawno - porządkowych oraz decyzji i zaleceń Zamawiającego; e) powołanie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalnościach wymaganyc h przez prawo budowlane oraz koordynacja pracy zespołu inspektorów nadzoru, f) koordynowanie przygotowania i przebiegu odbiorów robót zanikających lub ulegających zakryciu, prób i rozruchów, odbiorów częściowych robót i odbioru końcowego dla każdej z częśc i; g) sprawdzenie i opiniowanie protokołów odbioru częściowego oraz robót zanikających lub ulegających zakryciu; h) weryfikacja i rekomendowanie do zapłaty faktur wykonawców z załączonymi dokumentami odbiorowymi za wykonane roboty; i) opiniowanie wszelkich rozwiązań technicznych, technologicznych i kosztorysowych proponowanych przez wykonawcę, projektanta lub inspektorów nadzoru w trakcie realizacji budowy, wymagających decyzji Zamawiającego; 13) Organizowanie na budowie okresowych - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie - narad koordynacyjnych z udziałem inspektorów nadzoru i wykonawców oraz powiadamianie Zamawiającego o terminach narad koordynacyjnych, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem oraz przedkładanie Zamawiającemu pisemnych notatek z tych narad. 14 ) Opracowywanie i przedkładanie Zamawiającemu miesięcznych raportów o stanie realizacji Projektu Inwestycyjnego, zaawansowaniu rzeczowo - finansowym robót, występujących zagrożeniach oraz podjętych działaniach korygujących i zapobiegawczych - wg uzgodnione go standardu, w terminie do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu objętym sprawozdaniem; 15) Prowadzenie bieżącej korespondencji w sprawach realizacji poszczególnych etapów Projektu Inwestycyjnego z wykonawcami i osobami trzecimi, w zakresie ni e skutkującym zaciągnięciem zobowiązań w imieniu i na rzecz Zamawiającego. 16) Organizowanie i koordynowanie czynności odbiorów częściowych i odbioru końcowego poprzez: a) stwierdzenie gotowości do odbioru; b) poinformowanie o powyższym wykonawcy, właściwy ch inspektorów nadzoru oraz Zamawiającego; c) wyznaczenie terminu odbioru i jego udział w jego prowadzeniu; d) przekazanie Zamawiającego protokołów odbioru - wg uzgodnionego wzoru; e) przygotowanie organizacyjne pracy komisji odbioru końcowego robót budowl anych oraz nadzór nad skompletowaniem i przekazaniem Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej; f) zapewnienie warunków formalnych i faktycznych dla przeprowadzenia procedury uzyskania przez Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obie ktu budowlanego. 17) Podejmowanie niezbędnych czynności gwarantujących stosowanie opracowanych procedur oraz monitorowanie działań wykonawców w zakresie zapewnienia najwyższej jakości wykonanych robót. 18) podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia przez Zamawiającego oszczędności przy realizacji Projektu Inwestycyjnego, m.in. poprzez: proponowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do rozwiązań projektowych, optymalizację organizacji pracy wykonawców oraz inne działania - po uzyskaniu uprzedniej zgody Wykonawcy na ich realizację. Z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia objęty jest nadzór nad realizacją do czterech odrębnych umów na roboty budowlane (ilość uzależniona jest od rozstrzygnięcia postepowania przetargowego prowadzonego w częściach), zawart ych w związku z realizacją projektu, objętego wnioskiem o dofinansowanie, będącym przedmiotem aplikacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, Zamawiający wymaga ustanowienia w ramach realizacji niniejszeg o zamówienia Koordynatora/Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru. Dopuszczalne jest wyznaczenie Kierownika Zespołu spośród inspektorów nadzoru skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia. Do obowiązków Koordynatora/Kierownika Zespołu będzie należało w szczególności koordynowanie realizacji umów na roboty budowlane, których rezultaty są ściśle powiązane ze sobą i wzajemnie uzależnione. Od Kierownika Zespołu wymagana będzie dostępność (w tym poprzez standardowe formy komunikacji typu telefon, poczta ele ktroniczna) przez cały czas trwania robót w godzinach prowadzenia tych robót. Na czas urlopu wypoczynkowego lub nieprzewidzianej wcześniej nieobecności Koordynator/Kierownik Zespołu zobowiązany jest wyznaczyć zastępstwo z powiadomieniem Zamawiającego o tym fakcie na piśmie. Podczas nieobecności któregokolwiek z inspektorów nadzoru z danej branży wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Koordynator zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na czas nieobecności skierowanych do realizacj i zamówienia inspektorów nadzoru, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. Kierownik zespołu i wszyscy inspektorzy nadzoru muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy skierowani do realizacji zamówienia inspektorzy nadzoru n ie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, są zobowiązani zapewnić na koszt własny tłumacza na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiąc ym załącznik nr 5 do SIWZ . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie "Restauracja i poprawa infrastruktury Muzeum Marii Konopnickiej w Żarnowcu"
Dodano: 2024-04-16 - „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych oraz remontem obiektu mostowego”
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Żurawiczki, gm. Zarzecze”
Dodano: 2024-03-12 - Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1284R Ostrów – gr. pow. – Brzeźnica w km 1+466 – 7+363(...)”
Dodano: 2024-02-28 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Zagórze i cz. wsi Manasterz, gmina Jawornik Polski ”
Dodano: 2023-12-05 - PEŁNIENIE FUNKCJI INPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2023-11-24 - „Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową dróg powiatowych obejmującą budowę chodników dla pieszych w miejscach szczególnie niebezpiecznych”
Dodano: 2023-11-22 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTYCYJNEGO NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI W RAMACH REALIZACJI ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN: „Budowa zakładu karnego w Sanoku – I etap inwestycji”
Dodano: 2023-10-20 - Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zad.: Modernizacja istniejącej i budowa nowej infr. oświetleniowej oraz termomodernizacja bud. użyteczności publ. na terenie ZPG Ziemia Lubaczowska
Dodano: 2023-10-06 - 3. ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: Budowa krytej pływalni z częścią rekreacyjno - wypoczynkową przy Szkole w Fredropolu w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2023-10-03