Przetargi.pl
pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, pn „Budowa kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Pułanki z modernizacja oczyszczalni ścieków”

Gmina Frysztak ogłasza przetarg

  • Adres: 38130 Frysztak, ul. Księdza Wojciecha Blajera
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 27 77 110 , fax. 17 27 77 920
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Frysztak
    ul. Księdza Wojciecha Blajera 20
    38130 Frysztak, woj. podkarpackie
    tel. 17 27 77 110, fax. 17 27 77 920
    REGON: 69058218600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, pn „Budowa kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Pułanki z modernizacja oczyszczalni ścieków”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi projektu dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020, pn „Budowa kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Pułanki z modernizacja oczyszczalni ścieków”. Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie odrębnych umów w zakres którego wchodzą następujące zadania inwestycyjne: 1) modernizacja i budowa wyposażenia oczyszczalni ścieków w Pułankach w tym : a) paneli fotowoltaicznych o mocy do 40 kV – realizacja odbędzie się w oparciu o program funkcjonalno użytkowy na zasadzie zaprojektuj i wybuduj b) mieszadeł reaktora biologicznego, dmuchaw napowietrzających reaktor biologiczny, pompy ścieków surowych dopływających , monitoringu pracy urządzeń - obejmować będzie wbudowanie 2 mieszadeł , 3 dmuchaw , pompy ścieków surowych oraz modernizacja monitoringu pracy urządzeń przepompowni ścieków i oczyszczalni. Zadanie nie wymaga opracowania dokumentacji projektowej ani uzyskania pozwoleń i zgłoszeń , a realizacja zadania wykonana będzie bez przerw w pracy obiektów. 2) budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami ścieków i przyłączami do budynków w aglomeracji Pułanki objętych dokumentacja projektową pn: a) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami, zasilaniem energetycznym , przyłączami i przebudową przyłącza gazowego do budynku mieszkalnego dla części miejscowości Cieszyna oraz miejscowości Pułanki z przyłączeniem istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Cieszyna do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej wsi Pułanki , gmina Frysztak …” , b) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami, zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla części miejscowości Cieszyna i Wiśniowa z przełączeniem istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Cieszyna do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pułanki ….”, c) „Budowa kanalizacji sanitarnej wraz przepompowniami ścieków dla miejscowości Stępina z częścią miejscowości Glinik Górny i Cieszyna ….”, d) „Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przekroczeniem drogi wojewódzkiej nr 988 Babica- Strzyżów- Wiśniowa- Frysztak-Warzyce w km 30+010 kolektorem kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pułanki na działkach nr ewid. 379/2 i 401 w obrębie ewid. Pułanki , gmina Frysztak”, e) „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami, zasilaniem energetycznym przepompowni i przyłączami dla części miejscowości Glinik Dolny, Glinik Średni i Twierdza z przyłączeniem istniejącej części kanalizacji sanitarnej wsi Glinik Dolny i Twierdza …. ”, f) Opisie przedmiotu zamówienia g) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót h) Przedmiarach robót UWAGA: Szczegółowy zakres robót budowlanych, będących przedmiotem nadzoru w ramach niniejszego zamówienia określa dokumentacja udostępniona na stronie internetowej pod adresem: www.bip.frysztak.pl , z którą wykonawca winien się zapoznać przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu. W ramach zadania wykonane zostaną: 1)Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej obsługującej szacunkowo 281 gospodarstw domowych . 2)Łączna projektowana długość budowy kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wynosi 23,97 km oraz wykonanie 281 przykanalików. 3)Zaprojektowano budowę 12 przepompowni sieciowych i lokalnych. Będą to obiekty podziemne, zasilane z sieci energetyki zawodowej natomiast jako drugie źródło zasilania (awaryjnego) przewidziano możliwość podłączenia mobilnego agregatu prądotwórczego. Projektuje się wyposażenie przepompowni sieciowych w 2 zespoły pompowe do pracy naprzemiennej. 4) Roboty ziemne 5) Kanały z rur kanalizacyjnych PCV, PE 6) Montaż rurociągów z rur polietylenowych PE, PEHD, 7) Studzienki rewizyjne , 8) Studzienki kanalizacyjne , 9) Roboty naprawcze po wykonaniu sieci kanalizacyjnej , 10) Przekroczenia drogi wojewódzkiej , 11) Odtworzenie nawierzchni dróg W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca, zwany Inspektorem Nadzoru, będzie zobowiązany do wykonywania m.in.: takich czynności jak: 1) koordynowanie realizacji umów na roboty budowlane zawartych celem realizacji następujących zadań: a) Budowa kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Pułanki z przełączeniem do oczyszczalni ścieków w Pułankach, b) Montaż paneli fotowoltaicznych na oczyszczalni ścieków w Pułankach o mocy do 40 kV, c) Wyposażenie oczyszczalni ścieków w urządzenia tj. mieszadła reaktora biologicznego, dmuchaw napowietrzających reaktor biologiczny, pompy ścieków surowych dopływających oraz modernizacja monitoringu pracy urządzeń . 2) kontrolowanie zgodności realizacji robót z zapisami umów na roboty budowlane, 3) kontrolowanie zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną oraz harmonogramem realizacji robót, 4) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów i świadectw dla wyrobów budowlanych, 6) kontrola terminowości wykonania robót, 7) zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, oświadczeń, pozwoleń, zgłoszeń itp. 8) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, 9) prowadzenie narad koordynacyjnych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami robót budowlanych, 10) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji robót, 11) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzonych w trakcie wykonywania robót budowlanych, 12) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego i ewentualnego rozruchu, 13) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej, 14) egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców robót budowlanych usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów, 15) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy, 16) uczestniczenie w kontrolach prowadzanych przez uprawnione organy oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, 17) weryfikacja przy udziale Zamawiającego stanu faktycznego i dokumentacji, 18) udział w odbiorach końcowych, po zrealizowaniu całego zakresu zamówienia, objętego poszczególnymi umowami, 19) kontrola rozliczeń finansowych, w tym: a) kontrola prawidłowości wystawiania faktur pod względem zrealizowanego zakresu prac, wysokości kwot do zapłaty, zgodności z zawartymi umowami na roboty budowlane i harmonogramami rzeczowo – finansowymi, b) przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez Wykonawców zobowiązań umownych, 20) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji robót budowlanych, 21) wykonywanie innych obowiązków związanych z procesem budowlanym, 22) realizacja zamówienia przy zachowaniu należytej staranności i zgodnie z najlepszą praktyką zawodową, w sposób gwarantujący spełnienie warunków prawa budowlanego, właściwych przepisów bhp i ppoż. 23) udział w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach