Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Olszowa - Etap I - Budowa kwatery nr 2 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Olszowa gmina Kępno wraz z infrastrukturą techniczną i obiektami towarzyszącymi"

Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63600 Kępno, Olszowa, ul. Bursztynowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 211 90 , fax. 627 514 166
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.
    Olszowa, ul. Bursztynowa 55
    63600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 211 90, fax. 627 514 166
    REGON: 25094533300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo-olszowa.pl, www.zzo-olszowa.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Olszowa - Etap I - Budowa kwatery nr 2 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Olszowa gmina Kępno wraz z infrastrukturą techniczną i obiektami towarzyszącymi"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do podstawowych obowiązków Wykonawcy w ramach przedmiotu zamówienia należy pełnienie nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w szczególności: - reprezentowanie Zamawiającego na budowie/radach budowy/naradach koordynacyjnych przez sprawowanie kontroli zgodności wykonywanych prac z projektem, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, a także zgodnie z zaleceniami i uwagami Zamawiającego; - uczestniczenie inspektorów nadzoru wszystkich branż w protokolarnym przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót, w ustalonym terminie; - przeprowadzanie kontroli jakości używanych materiałów zgodnie z normami dopuszczającymi materiały do stosowania w budownictwie i obiektach użyteczności publicznej, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją budowlano - wykonawczą dla wszystkich asortymentów robót; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, obowiązkowe uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru częściowego oraz odbioru końcowego i przekazywanie ich do użytkowania; - koordynacja robót poszczególnych branż; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie zdarzenia mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego; - kontrola prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących dokumenty niezbędne do odbioru robót; - koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzenie konieczności pobytu projektanta na budowie; - niezwłoczne informowanie Zamawiającego o konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; - uzgadnianie z Zamawiającym, Wykonawcą robót oraz projektantem wprowadzenia ewentualnych rozwiązań zamiennych w dokumentacji projektowej; - potwierdzanie wykonanego zakresu według umowy zawartej z Wykonawcą robót jako podstawy do wypłaty wynagrodzenia; - wykonywanie ciągłego nadzoru stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót, w tym co najmniej raz w tygodniu w dni powszednie pobyt na terenie budowy inspektora nadzoru stosownie do rodzaju wykonywanych robót, w godzinach 7.30-15.30 ustalonych indywidualnie przez Zamawiającego; dopuszcza się przebywanie w innych godzinach, jednak łącznie nie mniej - 3 godziny w danym dniu poprzez prowadzenie ewidencji potwierdzonej przez pracownika Zamawiającego oraz zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, w tym przybycia inspektora(-ów) nadzoru, jeżeli wymaga tego charakter czynności na każde wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót; - pobyty Wykonawcy na placu budowy będą realizowane od chwili przekazania przez Zamawiającego placu budowy Wykonawcy robót; - bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego oraz udzielenie informacji na żądanie Zamawiającego o stanie realizacji robót; - prowadzenie przynajmniej raz w tygodniu w siedzibie Zamawiającego rad budowy, w której będą również uczestniczyli przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy robót, a także sporządzanie z niej protokołów z podjętymi ustaleniami oraz przekazywanie ich Zamawiającemu i Wykonawcy robót w terminie do 3 dni roboczych po radzie; - przyjmowanie i niezwłoczne opiniowanie wniosków Wykonawcy robót oraz sporządzanie protokołów konieczności wraz z wykonaniem kosztorysów inwestorskich (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym) dla wykonania robót dodatkowych oraz robót zaniechanych z uzasadnieniem konieczności ich wykonania lub zaniechania, określenia ich zakresu oraz wartości; Wykonawca - Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nie może podejmować decyzji, które wykraczają poza zakres umowy Wykonawcy robót, a w szczególności wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych lub istotnej zmiany zakresu rzeczowego przewidzianego w umowie z Wykonawcą robót, a jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów lub zmiana zakresu musi być zatwierdzona przez Zamawiającego poprzez wyrażenie pisemnej zgody pod rygorem nieważności przy uwzględnieniu właściwych przepisów prawa; - weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy robót na roboty wykraczające poza zakres umowy z Wykonawcą robót i przekazywanie wraz z pisemną opinią Zamawiającemu w terminie do 3 dni od dnia ich otrzymania; - kontrolowanie realizowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa w szczególności mając na uwadze funkcjonowanie ZZO Olszowa Sp. z o.o. w czasie realizacji robót; - zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich trudności i zagrożeń związanych z realizacją zadania inwestycyjnego i jego terminu zakończenia; - weryfikacja dokumentów do odbioru końcowego lub częściowego robót; - zweryfikowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę robót. Wykonawca będzie odpowiadał za dopilnowanie kompletności i potwierdzał zgodność stanu określonego w dokumentacji powykonawczej z faktycznie wykonanymi robotami. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest złożyć oświadczenie w powyższym zakresie na dzień zgłoszenia przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru końcowego; - przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu w terminie do 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego robót budowlanych, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji; - przekazanie Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane i aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa dla wszystkich branżowych Inspektorów Nadzoru wraz z oświadczeniami stwierdzającymi przyjęcie obowiązku pełnienia nadzoru inwestorskiego nad danymi robotami budowlanymi; - dokonywanie czynności związanych z przygotowaniem inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie zgodnie z procedurą określoną w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; - odbiór robót w terminach określonych w umowie na wykonanie robót budowlanych; - potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych podczas dokonywania odbiorów częściowych lub odbioru końcowego; - udział w systematycznych przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji (min. 1 w roku) oraz pogwarancyjnym, o których Zamawiający będzie informowała Wykonawcę oraz Wykonawcę robót z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem i spisywanie stosownych protokołów; - nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym oraz pogwarancyjnym i poświadczenie ich wykonania (spisanie stosownego protokołu) na żądanie Zamawiającego; - wnioskowanie do Zamawiającego o zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku, gdy Wykonawca nie usunie ich w terminie wraz z przygotowaniem szacunkowej wyceny kosztów ich usunięcia; - sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez Wykonawcę̨ dokumentów do odbioru ostatecznego i przedstawienia wniosku Zamawiającemu w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego. Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia po okresie gwarancyjnym; - sporządzenie raportu końcowego obejmującego podsumowanie realizacji umowy z Wykonawcą robót oraz realizacji umowy z Inspektorem Nadzoru w okresie gwarancji, w terminie do 5 dni od upływu okresu gwarancji; - realizowanie wszelkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego w szczególności prowadzenie dokumentacji w sposób umożliwiający jej rozliczenie; - nadzór nad wypełnieniem przez Wykonawcę procedur obowiązujących u Zamawiającego i określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla dokończenia robót w tym również w umowie Wykonawcy robót; - świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w okresie rękojmi wykonanego zadania inwestycyjnego w terminie wskazanym przez Wykonawcę robót w złożonej ofercie (maksymalny termin 63 miesiące) od dnia jego odbioru końcowego, w szczególności podczas usuwanych przez Wykonawcę robót wad; - świadczenie usług nadzoru inwestorskiego podczas odbioru pogwarancyjnego po upływie okresu rękojmi; - wykonanie inwentaryzacji robót budowlanych pozostałych do dokończenia związanych z realizowanym zadaniem inwestycyjnym, w przypadku rozwiązania umowy (w tym odstąpienia od umowy), bądź ogłoszenia likwidacji, upadłości Wykonawcy robót budowlanych. Nadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do pomocy merytorycznej (zakres ustawy - Prawo budowlane) przy przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia pn.: „Modernizacja Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Olszowa - Etap I - Budowa kwatery nr 2 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Olszowa gmina Kępno wraz z infrastrukturą techniczną i obiektami towarzyszącymi” poprzez: udział przy ocenie złożonych ofert zgodnie z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz pisemną ocenę zgodności ofert/y z opisem przedmiotu zamówienia na roboty budowlane; - wykonywanie dokumentacji fotograficznej realizacji zadania inwestycyjnego i przekazywanie na bieżąco podczas rad budowy Zamawiającemu w wersji elektronicznej poprzez dogrywanie na pendrive udostępnionego przez Wykonawcę. - pobyty Wykonawcy na placu budowy będą realizowane od chwili przekazania przez Zamawiającego placu budowy Wykonawcy robót; - bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego oraz udzielenia informacji na żądanie Zamawiającego o stanie realizacji robót; Dokumentacja w sprawie udzielenia zamówienia publicznego dotycząca zakresu rzeczowego wykonania robót budowlanych dostępna jest pod adresem: http://www.zzo-olszowa.bip.net.pl/?c=252 . UWAGA! Zamówienia, o którym mowa w niniejszym SIWZ jest dofinansowane przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany dokonać sprawdzenia wykonywanych robót zgodnie z wytycznymi oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu dostępnymi pod adresem: http://www.wfosgw.poznan.pl/o-funduszu/zasady-promocji-i-przedsiewziec/, a także na zasadach szczegółowo uzgodnionych z Zamawiającym (lokalizacja, termin, projekty itp.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10.08.2018 r. do godz. 12:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 91 1090 1144 0000 0001 1140 4435; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. f) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach