Gmina Piła ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
- Data zamieszczenia: 2019-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
Pl. Staszica 10
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 126 210, , fax. 672 123 566
REGON: 57079116400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano-montażowymi na terenach nadrzecznych realizowanymi w ramach projektu pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Pile – tereny nadrzeczne rzeki Gwdy i północna część wyspy miejskiej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlano-montażowymi na terenach nadrzecznych realizowanymi w ramach projektu pn. „Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Pile – tereny nadrzeczne rzeki Gwdy i północna część wyspy miejskiej”. 2. Roboty budowlane podlegające nadzorowi obejmują w szczególności: drogi, ścieżki rowerowe, chodniki, oświetlenie terenu, małą architekturę, skateplazę, tor rolkowy, kalistenikę, boiska sportowe, sieci i przyłącza wod.-kan, sieci telekomunikacyjne, zieleń. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi zawiera dokumentacja przetargowa na wybór wykonawcy robót budowlanych, obejmująca SIWZ wraz z załącznikami, która została zamieszczone na stronie internetowej Gminy Piła, zakładka Zamówienia publiczne, pod nazwą: Rewitalizacja przestrzeni publicznej w Pile – tereny nadrzeczne rzeki Gwdy i północna część wyspy miejskiej” – roboty budowlano-montażowe na terenach nadrzecznych, postępowanie nr BZP.271.15.2019. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy przygotowany wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wykaz usług inżyniera-rezydenta, wg wzoru stanowiącego załącznik 5A do SIWZ; 3. oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę (jeśli dotyczy); 4. dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału, albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 5. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru przy realizacji inwestycji prowadzonych na terenie Gminy Czempiń.
Dodano: 2024-07-18 - PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. „BUDOWA DRÓG W STREFIE INWESTYCYJNEJ I.D.E.A. W LESZNIE”
Dodano: 2024-05-15 - Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn.: „Budowa oczyszczalni ścieków w Gajewie wraz z budową rurociągu odprowadzającego ścieki oczyszczone”
Dodano: 2024-05-14 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa mieszkań komunalnych w Kłecku”
Dodano: 2024-04-05 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Budowa zespołu budynków wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i parkingami w Powidzu przy ul. Polnej"
Dodano: 2024-03-10 - pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w ramach zadań: Rozbudowa i remont budynku Instytutu Ochrony Roślin w Poznaniu, modernizacja pomieszczeń laboratoriów Instytutu Ochrony Roślin.
Dodano: 2024-03-05 - Prowadzenie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad „rozbudową/przebudową pasa drogi powiatowej polegająca na budowie ścieżki pieszo- rowerowej Palędzie-Gołuski.””
Dodano: 2024-03-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa ul. Racławickiej w Lesznie"
Dodano: 2024-01-23 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Budowa zespołu budynków wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną i parkingami w Powidzu przy ul. Polnej"
Dodano: 2024-01-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. „Modernizacja stadionu żużlowo-piłkarskiego ze sportowym zapleczem, przy ul. Bydgoskiej w Pile”
Dodano: 2024-01-05