Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Zagospodarowanie terenu wokół Zalewu Lubianka w Starachowicach”, w ramach Projektu ”Rewitalizacja – Lepsze życie w Starachowicach, mieście, które znalazło pomysł na siebie”

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48412738275, , fax. 41 274-63-05
  • Data zamieszczenia: 2020-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. +48412738275, , fax. 41 274-63-05
    REGON: 29100989200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Zagospodarowanie terenu wokół Zalewu Lubianka w Starachowicach”, w ramach Projektu ”Rewitalizacja – Lepsze życie w Starachowicach, mieście, które znalazło pomysł na siebie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Zagospodarowanie terenu wokół Zalewu Lubianka w Starachowicach”. Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji inwestycji oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych, w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych. Główny zakres robót objęty nadzorem: budowa następujących obiektów budowlanych: budynku wypożyczalni sprzętu wodnego B, budynku sanitarnego D, dwupoziomowego pomostu M-1, jednopoziomowego pomostu M-2 z wiatą magazynową G, dwóch pomostów z altanami M3B, rampy do wodowania sprzętu wodnego X, dwóch kładek pieszo – rowerowych Z1 i Z2, dwóch wież ratowniczych H, czterech altan grillowych P-A i P-B, wiaty przystankowej WP, altany śmietnikowej ŚM, promenady z placem widokowym R1, R2 i R3, parkingu KS2, dróg wewnętrznych D1, D2, D4, D5 i D6, dwóch boisk do siatkówki i boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw J1, siłowni plenerowej I-1, ścieżki pieszo-rowerowej oraz ścieżki zdrowia I-2, murów oporowych, schodów terenowych SCH-1 i SCH-2, oświetlenia terenu oraz przebudowa drogi wewnętrznej D3, montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, siedziska, stojaki na rowery), rozbiórka istniejących obiektów - budynku wypożyczalni sprzętu wodnego, parkingu, budynku sanitarnego i pomostów. Zamówienie finansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Działanie 6.5 „Rewitalizacja obszarów miejskich i wiejskich” Oś 6 „Rozwój miast”. Szczegółowo zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) i opublikowana na stronie BIP Zamawiającego. Okres rękojmi za wady wynosić będzie, zgodnie z ofertą Wykonawcy robót budowlanych - 84 miesiące, od dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych. W załączeniu projekt umowy, w której określono szczegółowo m.in. przedmiot zamówienia, terminy realizacji, zasady rozliczenia i płatności, a także obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego. Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem, Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (tylko przelewem na niżej wymienione konto bankowe Zamawiającego), poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w wysokości: 3.000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 59 1020 2629 0000 9102 0362 0150 Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. tytułem: WADIUM na przetarg Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Zagospodarowanie terenu wokół Zalewu Lubianka w Starachowicach” - z takim wyprzedzeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach – w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu dołączyć do oferty. Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz dokumenty dotyczące innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać co najmniej: wypełniony formularz OFERTA, wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2 i 3, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokument ustanawiający pełnomocnika (zgodnie z pkt 12 ppkt 11 SIWZ), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), potwierdzenie wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach