Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:„Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie”

Gmina Kunów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-415 Kunów, Warszawska 45B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48 412613174 , fax. +48 412613194
  • Data zamieszczenia: 2024-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kunów
    Warszawska 45B
    27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie
    tel. +48 412613174, fax. +48 412613194
    REGON: 291009805
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.:„Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, to jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem przy realizacji prac budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie”, a w szczególności:1)zarządzanie, pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz kontrola nad realizacją robót budowlanych, w tym organizacja i obowiązkowe uczestnictwo w Radach Budowy minimum 1 raz na tydzień;2)rozliczenie rzeczowe i finansowe umowy;3)prowadzenie działań sprawozdawczych związanych z realizacją umowy;4)udział w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, nadzorowanie robót związanych z usunięciem usterek lub wad w ramach zawartej umowy i egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych usunięcia ich w wyznaczonym terminie;5)wspieranie Zamawiającego jako lojalny i sumienny doradca we wszystkich czynnościach związanych z realizacją umowy,nad robotami przewidzianymi do realizacji.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na długości około 598,5 m zlokalizowanej na działce nr ewidencyjny 1264 w miejscowości Kunów, gmina Kunów, powiat ostrowiecki, województwo świętokrzyskie w zakresie: przebudowy drogi publicznej gminnej nr 336047T, budowy chodnika jednostronnego przy krawędzi jezdni, budowy kanalizacji deszczowej, budowy oświetlenia ulicznego, wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego, przebudowie kolizji.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:-Roboty pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne,-Roboty drogowe - konstrukcja jezdni,-Konstrukcja chodnika - ciąg pieszy,-Konstrukcja zjazdów i dojść do furtek,-Konstrukcja pobocza,-Roboty montażowe w zakresie budowy wodociągu rozdzielczego z rur PE 110mm,-Montaż oświetlenia ulicznego,-Demontaż opraw oświetleniowych,-Oznakowanie poziome i pionowe,-Kanalizacja deszczowa.Szczegółowy zakres robót budowlanych określają:1)Projekt zagospodarowania terenu przebudowy drogi publicznej gminnej nr 336047T ul. Partyzantów, oznaczona działką nr ewidencyjny 1264 położoną w Kunowie wraz z budową kanału deszczowego, kanału technologicznego, oświetlenia, stanowiący załącznik numer 1 do zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych znak: AB.6743.355.2022.AS z dnia 3 października 2022 roku;2)Projekt techniczny przebudowy drogi publicznej gminnej nr 336047T ul. Partyzantów, oznaczona działką nr ewidencyjny 1264 położoną w Kunowie wraz z budową kanału deszczowego, kanału technologicznego, oświetlenia;3)Pozwolenie wodnoprawne znak: WA.ZUZ.4.4210.292.2022.PL z dnia 12 sierpnia 2022 roku;4)Projekt techniczny elektryczny;5)Projekt techniczny budowy sieci wodociągowej z rur PE 110mm;6)Projekt techniczny budowy kanalizacji deszczowej;7)Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 4 sztuki;8)Przedmiary robót - 3 sztuki, które stanowią wyłącznie materiał pomocniczy; 9)Projekt stałej organizacji ruchu.UWAGA. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany materiału w zakresie projektowanej kanalizacji deszczowej z rur WIPRO dn 800 mm, PP dn 800 mm na rury Pragma +ID o średnicy nominalnej DN/ID 800mm.UWAGA. Budowa kanału technologicznego nie wchodzi w zakres rzeczowy inwestycji, bowiem zgodnie z art. 1 ust. 12 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 roku o zmianie ustawy o drogach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1783) obowiązek zlokalizowania kanału technologicznego w pasie drogowym w trakcie budowy lub przebudowy dróg publicznych nie dotyczy budowy lub przebudowy drogi o długości do 1000 metrów, jeżeli są spełnione łącznie następujące warunki:a)projektowany kanał technologiczny nie miałby kontynuacji po żadnej ze stron,b)w ciągu 3 lat nie jest planowana budowa lub przebudowa drogi umożliwiająca kontynuację projektowanego kanału technologicznego zgodnie z uchwałą budżetową jednostki samorządu terytorialnego, wieloletnią prognozą finansową jednostki samorządu terytorialnego, programem wieloletnim wydanym na podstawie art. 136 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 i 1429) lub planami, o których mowa w art. 20 punkt 1 lub 2.Powyższe dokumenty stanowią załącznik numer 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz są dostępne na Platformie e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80e4e53d-d174-11ee-a3b5-e25d731b0da9, a także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Kunów pod adresem: https://kunow.biuletyn.net/?bip=1&cid=431 oraz do wglądu w pokoju 301 w Urzędzie Miasta i Gminy w Kunowie, ul. Warszawska 45B, 27-415 Kunów. Zamawiający informuje, iż postępowanie na wyłonienie generalnego Wykonawcy robót budowlanych dla powyższego zadania zostało już przeprowadzone. Wszystkie dokumenty z tym związane są dostępne na wyżej wymienionych stronach oraz w pokoju 301 oraz 302 w tutejszym Urzędzie. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z dokumentacją projektową oraz wszystkimi pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego podczas prowadzonej procedury oraz udzielonymi na nie odpowiedziami.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 punkt 15 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720) dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części: Biorąc pod uwagę specyfikę zamówienia oraz zakres zamówienia Zamawiający stwierdził, iż podział zamówienia publicznego na części, dający możliwość wyboru różnych Wykonawców, mających równolegle zrealizować przedstawiony zakres zamówienia jest niezasadny. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia oraz dochodzeniu przez Zamawiającego praw w okresie gwarancyjnym. Brak podziału nie ogranicza w żaden sposób zasady konkurencyjności, gdyż Zamawiający dopuszcza w ramach niniejszego zamówienia podwykonawstwo, ponadto Wykonawcy mogą także wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Formuła ta zwiększa także efektywność i logistykę w zarządzaniu, pozwala również zoptymalizować koszty nadzoru. 3. Zamawiający po dokonaniu szczegółowej analizy odstępuje od wymogu uwzględniania wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, ponieważ zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia, pełnienie funkcji inspektora nadzoru nie ma wpływu na osoby korzystające z infrastruktury.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Na potwierdzenie należy złożyć:- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego - to jest na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł.W przypadku posiadania umowy ubezpieczenia na krótszy okres niż termin realizacji zamówienia Wykonawca dodatkowo musi złożyć oświadczenie, że ubezpieczy się na pozostały okres. W przypadku opłacania polisy w ratach, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedłożenia kopii kolejnych wpłat oraz polis.4)zdolności technicznej lub zawodowej:Na potwierdzenie należy złożyć:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznegoNa potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacjąo podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje personelem składającym się co najmniej z:Ekspert nr 1 – Inspektor Nadzoru w specjalności drogowej, posiadający:a) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, zgodnez przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 i 2029) i ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności;b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru albo kierownika robót/budowy na między innymi jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) robocie budowlanej – o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto.Ekspert nr 2 – Inspektor Nadzoru w specjalności sanitarnej, posiadający:a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowychi kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 i 2029) i ustawy z dnia22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności;b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru albo kierownika robót/budowy na między innymi jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) robocie budowlanej – o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto.Ekspert nr 3 – Inspektor Nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadający:a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 i 2029) i ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności;b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru albo kierownika robót/budowy – Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.Ekspert nr 4 – archeolog uprawniony w świetle ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 roku o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów (Dz. U. z 2015 r. poz. 1505) oraz ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 oraz z 2023 r. poz. 951 i 1688).W uzasadnionych specyfiką realizacji umowy sytuacjach, Wykonawca winien dysponować również innymi osobami/przedmiotami niezbędnymi do prawidłowej realizacji umowy. Koszt zatrudnienia i wyposażenia personelu pomocniczego, w ilości i specjalnościach zapewniających sprawną realizację zadań stojących przed Wykonawcą, innego niż wymienione poniżej, ponosi Wykonawca. Koszt personelu pomocniczego i wspierającego musi być wliczony w cenę ryczałtową podaną przez Inspektora w ofercie.Podczas nieobecności któregokolwiek z Ekspertów, wynikającej z okresu wakacyjnego lub choroby, Wykonawca ma zapewnić zastępstwo, na cały okres nieobecności dla uniknięcia opóźnień w realizacji robót kontraktowych. Takie zastępstwo będzie zaproponowane uprzednio na piśmie do zaaprobowania przez Zamawiającego i osoby te muszą posiadać kwalifikacje nie niższe od osoby zastępowanej.Do wykazu w stosunku do wyżej wymienionych ekspertów należy dołączyć wymagane uprawnienia i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane albo inny dokument potwierdzający spełnienie kryterium oraz referencje.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach