Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla 4 zadań

Gmina Kunów ogłasza przetarg

  • Adres: 27-415 Kunów, Warszawska 45B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48 412613174 , fax. +48 412613194
  • Data zamieszczenia: 2024-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kunów
    Warszawska 45B
    27-415 Kunów, woj. świętokrzyskie
    tel. +48 412613174, fax. +48 412613194
    REGON: 291009805
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla 4 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, to jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem przy realizacji prac budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadań inwestycyjnych pod nazwą: Zadanie nr 1 pn.: „Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie” Zadanie nr 2 pn.: „Rozbudowa drogi nr 336047T ul. Ogrodowej w Kunowie” Zadanie nr 3 pn.: „Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Janiku” Zadanie nr 4 pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Prawęcinie” a w szczególności:1)zarządzanie, pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz kontrola nad realizacją robót budowlanych, w tym organizacja i obowiązkowe uczestnictwo w Radach Budowy minimum 1 raz na tydzień;2)rozliczenie rzeczowe i finansowe umowy;3)prowadzenie działań sprawozdawczych związanych z realizacją umowy;4)udział w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, nadzorowanie robót związanych z usunięciem usterek lub wad w ramach zawartej umowy i egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych usunięcia ich w wyznaczonym terminie;5)wspieranie Zamawiającego jako lojalny i sumienny doradca we wszystkich czynnościach związanych z realizacją umowy, nad robotami przewidzianymi do realizacji, których zakres określają: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na długości około 598,5 m zlokalizowanej na działce nr ewidencyjny 1264 w miejscowości Kunów, gmina Kunów, powiat ostrowiecki, województwo świętokrzyskie w zakresie: przebudowy drogi publicznej gminnej nr 336047T, budowy chodnika jednostronnego przy krawędzi jezdni, budowy kanalizacji deszczowej, budowy oświetlenia ulicznego, wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego, przebudowie kolizji.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:-Roboty pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne,-Roboty drogowe - konstrukcja jezdni,-Konstrukcja chodnika - ciąg pieszy,-Konstrukcja zjazdów i dojść do furtek,-Konstrukcja pobocza,-Roboty montażowe w zakresie budowy wodociągu rozdzielczego z rur PE 110mm,-Montaż oświetlenia ulicznego,-Demontaż opraw oświetleniowych,-Oznakowanie poziome i pionowe,-Kanalizacja deszczowa.Szczegółowy zakres robót budowlanych określają:1) Projekt zagospodarowania terenu przebudowy drogi publicznej gminnej nr 336047T ul. Partyzantów, oznaczona działką nr ewidencyjny 1264 położoną w Kunowie wraz z budową kanału deszczowego, kanału technologicznego, oświetlenia, stanowiący załącznik numer 1 do zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych znak: AB.6743.355.2022.AS z dnia 3 października 2022 roku;2) Projekt techniczny przebudowy drogi publicznej gminnej nr 336047T ul. Partyzantów, oznaczona działką nr ewidencyjny 1264 położoną w Kunowie wraz z budową kanału deszczowego, kanału technologicznego, oświetlenia;3) Pozwolenie wodnoprawne znak: WA.ZUZ.4.4210.292.2022.PL z dnia 12 sierpnia 2022 roku;4) Projekt techniczny elektryczny;5) Projekt techniczny budowy sieci wodociągowej z rur PE 110mm;6) Projekt techniczny budowy kanalizacji deszczowej;7) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 4 sztuki;8) Przedmiary robót - 3 sztuki, które stanowią wyłącznie materiał pomocniczy; 9) Projekt stałej organizacji ruchu.UWAGA. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany materiału w zakresie projektowanej kanalizacji deszczowej z rur WIPRO dn 800 mm, PP dn 800 mm na rury Pragma +ID o średnicy nominalnej DN/ID 800mm.UWAGA. Budowa kanału technologicznego nie wchodzi w zakres rzeczowy inwestycji, bowiem zgodnie z art. 1 ust. 12 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 roku o zmianie ustawy o drogach publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2022 r. poz. 1783) obowiązek zlokalizowania kanału technologicznego w pasie drogowym w trakcie budowy lub przebudowy dróg publicznych nie dotyczy budowy lub przebudowy drogi o długości do 1000 metrów, jeżeli są spełnione łącznie następujące warunki:a) projektowany kanał technologiczny nie miałby kontynuacji po żadnej ze stron,b) w ciągu 3 lat nie jest planowana budowa lub przebudowa drogi umożliwiająca kontynuację projektowanego kanału technologicznego zgodnie z uchwałą budżetową jednostki samorządu terytorialnego, wieloletnią prognozą finansową jednostki samorządu terytorialnego, programem wieloletnim wydanym na podstawie art. 136 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 i 1429) lub planami, o których mowa w art. 20 punkt 1 lub 2.Powyższe dokumenty stanowią załącznik numer 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz są dostępne na Platformie e-Zamówienia,a także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Kunów pod adresem: https://kunow.biuletyn.net/?bip=1&cid=431 oraz do wglądu w pokoju 301 w Urzędzie Miasta i Gminy w Kunowie, ul. Warszawska 45B, 27-415 Kunów. Zamawiający informuje, iż postępowania na wyłonienie generalnego Wykonawcy robót budowlanych dla każdego z czterech zadań zostały już przeprowadzone. Wszystkie dokumenty z tym związane są dostępne na wyżej wymienionych stronach oraz w pokoju 301 oraz 302 w tutejszym Urzędzie. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z dokumentacją projektową oraz wszystkimi pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego podczas prowadzonych procedur oraz udzielonymi na nie odpowiedziami.2. Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720) dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Inwestycja dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla czterech odrębnych zadań. Ze względu na fakt, iż Gmina Kunów podpisała cztery odrębne umowy o dofinansowanie na realizację przedmiotowych przedsięwzięć Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wszystkie cztery części zadania wymienione powyżej albo na jedną, dwie albo trzy z nich. Zamawiający nie ogranicza liczby części (zadań), na którą(-e) można udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy. UWAGA. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy jeden Wykonawca wygra postępowanie na więcej niż jedno zadanie, zostaną z nim podpisane odrębne umowy na każde z zadań (wówczas Wykonawca będzie zobligowany w przedkładanych rozliczeniach rozdzielać koszty na każde zadanie oraz wystawić końcową fakturę odrębnie dla każdego z zadań).3. Zamawiający po dokonaniu szczegółowej analizy odstępuje od wymogu uwzględniania wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, ponieważ zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia, pełnienie funkcji inspektora nadzoru nie ma wpływu na osoby korzystające z infrastruktury. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, to jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem przy realizacji prac budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadań inwestycyjnych pod nazwą:Zadanie nr 1 pn.: „Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie”Zadanie nr 2 pn.: „Rozbudowa drogi nr 336047T ul. Ogrodowej w Kunowie”Zadanie nr 3 pn.: „Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Janiku”Zadanie nr 4 pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Prawęcinie”a w szczególności:1) zarządzanie, pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz kontrola nad realizacją robót budowlanych, w tym organizacja i obowiązkowe uczestnictwo w Radach Budowy minimum 1 raz na tydzień;2) rozliczenie rzeczowe i finansowe umowy;3) prowadzenie działań sprawozdawczych związanych z realizacją umowy;4) udział w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, nadzorowanie robót związanych z usunięciem usterek lub wad w ramach zawartej umowy i egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych usunięcia ich w wyznaczonym terminie;5) wspieranie Zamawiającego jako lojalny i sumienny doradca we wszystkich czynnościach związanych z realizacją umowy,nad robotami przewidzianymi do realizacji, których zakres określają:Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 336047T ul. Ogrodowej na długości około 494,0 m w zakresie: budowy chodnika, przebudowy/budowy zjazdów, budowy oświetlenia ulicznego, budowy kanalizacji deszczowej, budowy przepompowni ścieków oraz zbiornika retencyjnego, przebudowy wodociągu, przebudowy sieci teletechnicznej, przebudowy sieci gazowej, rozbudowy istniejącego przepustu ramowego, przebudowy skrzyżowania z drogą powiatową nr 1612T, rozbiórki elementów kolidujących z projektowaną infrastrukturą i wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:-Roboty pomiarowe, przygotowawcze, ziemne,-Konstrukcja jezdni,-Konstrukcja zjazdów,-Zjazd z ul. Kaznodziejskiej,-Konstrukcja chodnika,-Pobocza,-Elementy liniowe,-Oznakowanie pionowe i poziome, -Urządzenia bezpieczeństwa ruchu,-Roboty wykończeniowe,-Przepust ramowy,-Branża konstrukcyjna - budowa przepustu,-Branża sanitarna - sieć kanalizacji deszczowej (roboty ziemne, montażowe i instalacyjne),-Branża sanitarna - sieć gazowa (roboty ziemne, montażowe, przejścia pod przeszkodami),-Branża sanitarna - sieć wodociągowa (roboty ziemne, montażowe, przejścia pod przeszkodami),-Przebudowa kolidującej sieci teletechnicznej,-Branża elektryczna – oświetlenie.Szczegółowy zakres robót budowlanych określają:1) Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak: AB.6740.5.2023.JP z dnia 23 marca 2023 roku wraz z załącznikami od numeru 1 do 4 (zaświadczenie Starosty Ostrowieckiego znak: AB.6740.5.2023.RB z dnia 7 lipca 2023 roku o ostateczności wyżej wymienionej decyzji;2) Projekt techniczny - Projekt zagospodarowania terenu;3) Projekt techniczny - branża drogowa;4) Projekt techniczno-wykonawczy - branża sanitarna, kanalizacja deszczowa;5) Projekt techniczno-wykonawczy - branża sanitarna, sieć wodno-kanalizacyjna;6) Projekt techniczno-wykonawczy - branża sanitarna, gaz;7) Projekt techniczny - branża elektryczna, oświetlenie;8) Projekt techniczny - branża elektryczna, zasilanie;9) Projekt techniczny - branża teletechniczna;10) Załączniki formalne;11) Geotechniczne warunki posadowienia;12) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 7 sztuk;13) Przedmiary robót - 7 sztuk, które stanowią wyłącznie materiał pomocniczy;14) Projekt stałej organizacji ruchu.Powyższe dokumenty stanowią załącznik numer 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz są dostępne na Platformie e-Zamówienia, a także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Kunów pod adresem: https://kunow.biuletyn.net/?bip=1&cid=431 oraz do wglądu w pokoju 301 w Urzędzie Miasta i Gminy w Kunowie, ul. Warszawska 45B, 27-415 Kunów.Zamawiający informuje, iż postępowania na wyłonienie generalnego Wykonawcy robót budowlanych dla każdego z czterech zadań zostały już przeprowadzone. Wszystkie dokumenty z tym związane są dostępne na wyżej wymienionych stronach oraz w pokoju 301 oraz 302 w tutejszym Urzędzie. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z dokumentacją projektową oraz wszystkimi pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego podczas prowadzonych procedur oraz udzielonymi na nie odpowiedziami.2. Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720) dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Inwestycja dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla czterech odrębnych zadań. Ze względu na fakt, iż Gmina Kunów podpisała cztery odrębne umowy o dofinansowanie na realizację przedmiotowych przedsięwzięć Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wszystkie cztery części zadania wymienione powyżej albo na jedną, dwie albo trzy z nich. Zamawiający nie ogranicza liczby części (zadań), na którą(-e) można udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy.UWAGA. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy jeden Wykonawca wygra postępowanie na więcej niż jedno zadanie, zostaną z nim podpisane odrębne umowy na każde z zadań (wówczas Wykonawca będzie zobligowany w przedkładanych rozliczeniach rozdzielać koszty na każde zadanie oraz wystawić końcową fakturę odrębnie dla każdego z zadań).3. Zamawiający po dokonaniu szczegółowej analizy odstępuje od wymogu uwzględniania wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, ponieważ zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia, pełnienie funkcji inspektora nadzoru nie ma wpływu na osoby korzystające z infrastruktury.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, to jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem przy realizacji prac budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadań inwestycyjnych pod nazwą:Zadanie nr 1 pn.: „Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie”Zadanie nr 2 pn.: „Rozbudowa drogi nr 336047T ul. Ogrodowej w Kunowie”Zadanie nr 3 pn.: „Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Janiku”Zadanie nr 4 pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Prawęcinie”a w szczególności:1) zarządzanie, pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz kontrola nad realizacją robót budowlanych, w tym organizacja i obowiązkowe uczestnictwo w Radach Budowy minimum 1 raz na tydzień;2) rozliczenie rzeczowe i finansowe umowy;3) prowadzenie działań sprawozdawczych związanych z realizacją umowy;4) udział w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, nadzorowanie robót związanych z usunięciem usterek lub wad w ramach zawartej umowy i egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych usunięcia ich w wyznaczonym terminie;5) wspieranie Zamawiającego jako lojalny i sumienny doradca we wszystkich czynnościach związanych z realizacją umowy,nad robotami przewidzianymi do realizacji, których zakres określają:Przedmiotem inwestycji jest wykonanie robót budowlanych polegających na wydzieleniu klatki schodowej w lokalu przedszkola wraz z wykonaniem instalacji oddymiającej w celu dostosowania do obowiązujących warunków ochrony przeciwpożarowej oraz wykonanie innych robót budowlanych, obręb 0006 Janik, działka nr ewidencyjny 411. Zakres rzeczowy:1) Roboty budowlane;2) Roboty elektryczne;3) Wymiana płytek, balustrad i opraw na klatce schodowej. Należy oszacować koszt balustrady ze stali nierdzewnej;4) Roboty budowlane w pomieszczeniach przedszkola;5) Modernizacja chodnika przy głównym wejściu;6) Szpachlowanie i malowanie wszystkich pomieszczeń przynależnych do przedszkola;7) Wymiana podokienników we wszystkich pomieszczeniach przynależnych do przedszkola;8) Wymiana opraw oświetleniowych na LED we wszystkich pomieszczeniach przynależnych do przedszkola;9) Ułożenie wykładziny typu tarket w pomieszczeniach: 1.2, 1.3 (rysunek P-1), 2.2, 2.3, 2.7, 2.9 (Rysunek P.2), 3.2, 3.3 (Rysunek P-3).Roboty w ramach przedmiotowego zadania należy wykonywać w taki sposób, aby nie zakłócić pracy Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Janiku. Dopuszcza się możliwość prowadzenia prac w godzinach popołudniowych i w weekendy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Pomieszczenia podlegające modernizacji będą wyłączone z pracy placówki.Szczegółowy zakres określają:1) Projekt architektoniczno-budowlany pod nazwą Wykonanie robót budowlanych polegających na wydzieleniu klatki schodowej w lokalu przedszkola wraz z wykonaniem instalacji oddymiającej w celu dostosowania do obowiązujących warunków ochrony przeciwpożarowej, zatwierdzony decyzją Starosty Ostrowieckiego nr 137/2023, znak: AB.6740.104.2023.RB z dnia 9 maja 2023 roku;UWAGA!Rysunek P-1 w wyżej wymienionym projekcie:-Drzwi EIS-60 (wejście na stołówkę szkolną) należy zastosować 90/200,-Likwidacja drzwi poprzez zamurowanie REI 120 - Zamawiający rezygnuje z zamurowania, należy wstawić drzwi EI30,-Drzwi pomiędzy pomieszczeniem 1.9, a 1.2 należy zastosować 90/200,-Drzwi do pomieszczenia 1.4 należy zastosować 90/200.Rysunek P-2 w wyżej wymienionym projekcie:-Drzwi pomiędzy pomieszczeniem 2.2, a 2.9 należy zastosować 90/200,-Drzwi pomiędzy pomieszczeniem 2.3, a 2.4 należy zastosować 90/200.2) Projekty techniczne;3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 4) Przedmiar robót, który stanowi wyłącznie materiał pomocniczy. Powyższe dokumenty stanowią załącznik numer 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz są dostępne na Platformie e-Zamówienia a także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Kunów pod adresem: https://kunow.biuletyn.net/?bip=1&cid=431 oraz do wglądu w pokoju 301 w Urzędzie Miasta i Gminy w Kunowie, ul. Warszawska 45B, 27-415 Kunów.Zamawiający informuje, iż postępowania na wyłonienie generalnego Wykonawcy robót budowlanych dla każdego z czterech zadań zostały już przeprowadzone. Wszystkie dokumenty z tym związane są dostępne na wyżej wymienionych stronach oraz w pokoju 301 oraz 302 w tutejszym Urzędzie. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z dokumentacją projektową oraz wszystkimi pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego podczas prowadzonych procedur oraz udzielonymi na nie odpowiedziami.2. Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720) dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Inwestycja dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla czterech odrębnych zadań. Ze względu na fakt, iż Gmina Kunów podpisała cztery odrębne umowy o dofinansowanie na realizację przedmiotowych przedsięwzięć Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wszystkie cztery części zadania wymienione powyżej albo na jedną, dwie albo trzy z nich. Zamawiający nie ogranicza liczby części (zadań), na którą(-e) można udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy.UWAGA. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy jeden Wykonawca wygra postępowanie na więcej niż jedno zadanie, zostaną z nim podpisane odrębne umowy na każde z zadań (wówczas Wykonawca będzie zobligowany w przedkładanych rozliczeniach rozdzielać koszty na każde zadanie oraz wystawić końcową fakturę odrębnie dla każdego z zadań).3. Zamawiający po dokonaniu szczegółowej analizy odstępuje od wymogu uwzględniania wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, ponieważ zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia, pełnienie funkcji inspektora nadzoru nie ma wpływu na osoby korzystające z infrastruktury.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, to jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem przy realizacji prac budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadań inwestycyjnych pod nazwą:Zadanie nr 1 pn.: „Przebudowa drogi nr 336047T ul. Partyzantów w Kunowie”Zadanie nr 2 pn.: „Rozbudowa drogi nr 336047T ul. Ogrodowej w Kunowie”Zadanie nr 3 pn.: „Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Janiku”Zadanie nr 4 pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej w Prawęcinie”a w szczególności:1) zarządzanie, pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz kontrola nad realizacją robót budowlanych, w tym organizacja i obowiązkowe uczestnictwo w Radach Budowy minimum 1 raz na tydzień;2) rozliczenie rzeczowe i finansowe umowy;3) prowadzenie działań sprawozdawczych związanych z realizacją umowy;4) udział w przeglądach w okresie gwarancji i rękojmi, nadzorowanie robót związanych z usunięciem usterek lub wad w ramach zawartej umowy i egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych usunięcia ich w wyznaczonym terminie;5) wspieranie Zamawiającego jako lojalny i sumienny doradca we wszystkich czynnościach związanych z realizacją umowy,nad robotami przewidzianymi do realizacji, których zakres określają:Zadanie dofinansowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 roku (zmienionej uchwałami Rady Ministrów: nr 176/2021 z dnia 28 grudnia 2021 roku, nr 87/2022 z dnia 26 kwietnia 2022 roku oraz nr 205/2022 z dnia 13 października 2022 roku), na mocy przyznanej w dniu 12 października 2023 roku promesy wstępnej dofinansowania inwestycji NR Edycja8/2023/3464/PolskiLad.Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu budowlanego pod nazwą: Rozbudowa, przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku OSP w Prawęcinie wraz ze świetlicą wiejską z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, energii elektrycznej, centralnego ogrzewania i budowy zbiornika na nieczystości ciekłe z przy kanalikiem, budowy wiaty, zgodnie z decyzją Starosty Ostrowieckiego nr 693/2020 z dnia 10 grudnia 2020 roku, znak: AB.6740.604.2020.RB.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:-Roboty rozbiórkowe poddasza,-Nadbudowa budynku - roboty murowe,-Konstrukcja dachu budynku,-Izolacja dachu,-Pokrycie dachu,-Stolarka okienna i drzwiowa,-Podłoża i posadzki,-Izolacja ścian i fundamentów,-Roboty wykończeniowe i remontowe,-Elewacja,-Zagospodarowanie terenu,-Mała architektura, budowa ogrodzenia,-Pochylnia, zejście do piwnicy, remont piwnicy,-Szambo - demontaż i montaż nowego zbiornika,-Instalacja wodociągowa,-Instalacja kanalizacji sanitarnej,-Roboty rozbiórkowe i montażowe na garażu,-Roboty wykończeniowe i elewacja garażu,-Roboty instalacyjne elektryczne,-Rozdzielnie elektryczne i oprzewodowanie,-Montaż osprzętu elektrycznego, ogrzewanie elektryczne, oprawy oświetleniowe, -Instalacja odgromowa,-Instalacja, RTV,-Fotowoltaika z magazynem energii.Szczegółowy zakres robót budowlanych określają:1) Projekt budowlany pod nazwą: Rozbudowa, przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku OSP w Prawęcinie wraz ze świetlicą wiejską z instalacjami wodno-kanalizacyjnymi, energii elektrycznej, centralnego ogrzewania i budowy zbiornika na nieczystości ciekłe z przy kanalikiem, budowy wiaty;2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;3) Przedmiary robót - 3 sztuki, które stanowią wyłącznie materiał pomocniczy. Uwaga! Skarpę należy zabezpieczyć ażurami, a następnie zasypać żwirem. Zamawiający zwraca szczególną uwagę na konieczność wykonania odwodnienia liniowego w celu zmiany kierunku spływu wód deszczowych ze skarpy, które w chwili obecnej spływają wprost na budynek, Uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew oraz wycinka pozostaje po stronie Wykonawcy. Materiał z wycinki Wykonawca przekaże Zamawiającemu składając go we wskazanym miejscu, Kolor dachu oraz orynnowania na obiekcie należy dopasować do koloru istniejącego dachu na garażu, okna w kolorze białym, elewacja w kolorze jasnoszarym z czerwonym pasem wokół budynku. Pozostałą kolorystykę użytych materiałów należy ustalić z Zamawiającym na roboczo, Opaskę wokół budynku oraz utwardzenie terenu należy wykonać z kostki betonowej (ażury stosujemy tylko na skarpie), Na podjeździe dla niepełnosprawnych oraz schodach należy wykonać barierki, oraz pochwyt na ścianie budynku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, Miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych należy oznakować pionowo i poziomo, Należy zamontować bramę garażową automatyczną, z napędem siłowym, z drzwiami, W garażu należy zastosować wylewkę przemysłową, Posadzki na parterze należy wykonać z gresu, na piętrze należy ułożyć z paneli drewnopodobnych klasa AC6 12mm, Należy wykonać ogrodzenie paneli fotowoltaicznych, Należy odnowić schody drewniane prowadzące na piętro budynku oraz wykonać nową barierkę/pochwyt na całej ich długości (Zamawiający dopuszcza odnowienie istniejącej barierki z uzupełnieniem pochwytu na części bez barierki), Zamawiający nie przewiduje rozbiórki pieców kaflowych.Powyższe dokumenty stanowią załącznik numer 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz są dostępne na Platformie e-Zamówienia a także na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Kunów pod adresem: https://kunow.biuletyn.net/?bip=1&cid=431 oraz do wglądu w pokoju 301 w Urzędzie Miasta i Gminy w Kunowie, ul. Warszawska 45B, 27-415 Kunów.Zamawiający informuje, iż postępowania na wyłonienie generalnego Wykonawcy robót budowlanych dla każdego z czterech zadań zostały już przeprowadzone. Wszystkie dokumenty z tym związane są dostępne na wyżej wymienionych stronach oraz w pokoju 301 oraz 302 w tutejszym Urzędzie. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z dokumentacją projektową oraz wszystkimi pytaniami, które wpłynęły do Zamawiającego podczas prowadzonych procedur oraz udzielonymi na nie odpowiedziami.2. Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 i 1720) dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Inwestycja dotyczy pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla czterech odrębnych zadań. Ze względu na fakt, iż Gmina Kunów podpisała cztery odrębne umowy o dofinansowanie na realizację przedmiotowych przedsięwzięć Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wszystkie cztery części zadania wymienione powyżej albo na jedną, dwie albo trzy z nich. Zamawiający nie ogranicza liczby części (zadań), na którą(-e) można udzielić zamówienia jednemu Wykonawcy.UWAGA. Zamawiający informuje, iż w przypadku, gdy jeden Wykonawca wygra postępowanie na więcej niż jedno zadanie, zostaną z nim podpisane odrębne umowy na każde z zadań (wówczas Wykonawca będzie zobligowany w przedkładanych rozliczeniach rozdzielać koszty na każde zadanie oraz wystawić końcową fakturę odrębnie dla każdego z zadań).3. Zamawiający po dokonaniu szczegółowej analizy odstępuje od wymogu uwzględniania wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, ponieważ zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia, pełnienie funkcji inspektora nadzoru nie ma wpływu na osoby korzystające z infrastruktury.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Dla zadania nr 1: 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100)Dla zadania nr 2: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)Dla zadania nr 3: 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100)Dla zadania nr 4: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (do każdego z zadań):1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Na potwierdzenie należy złożyć:- dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego - to jest na kwotę nie mniejszą niż:Zadanie nr 1: 1.000.000,00 zł;Zadanie nr 2: 2.000.000,00 zł;Zadanie nr 3: 400.000,00 zł;Zadanie nr 4: 1.000.000,00 zł.W przypadku posiadania umowy ubezpieczenia na krótszy okres niż termin realizacji zamówienia Wykonawca dodatkowo musi złożyć oświadczenie, że ubezpieczy się na pozostały okres. W przypadku opłacania polisy w ratach, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedłożenia kopii kolejnych wpłat oraz polis.4)zdolności technicznej lub zawodowej:Na potwierdzenie należy złożyć:ZADANIE NR 1:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznegoZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje personelem składającym się co najmniej z:Ekspert nr 1 – Inspektor Nadzoru w specjalności drogowej, posiadający:a) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, zgodnez przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 i 2029) i ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności;b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru albo kierownika robót/budowy na między innymi jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) robocie budowlanej – o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto.Ekspert nr 2 – Inspektor Nadzoru w specjalności sanitarnej, posiadający:a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowychi kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 i 2029) i ustawy z dnia22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności;b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru albo kierownika robót/budowy na między innymi jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) robocie budowlanej – o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto.Ekspert nr 3 – Inspektor Nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadający:a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 i 2029) i ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności;b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru albo kierownika robót/budowy – Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.Ekspert nr 4 – archeolog uprawniony w świetle ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 roku o zmianie ustaw regulujących warunki dostępu do wykonywania niektórych zawodów (Dz. U. z 2015 r. poz. 1505) oraz ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 oraz z 2023 r. poz. 951 i 1688).ZADANIE NR 2:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznegoZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje personelem składającym się co najmniej z:Ekspert nr 1 – Inspektor Nadzoru w specjalności drogowej, posiadający:a) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, zgodnez przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 i 2029) i ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności;b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru albo kierownika robót/budowy na między innymi jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) robocie budowlanej – o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto.Ekspert nr 2 – Inspektor Nadzoru w specjalności sanitarnej, posiadający:a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowychi kanalizacyjnych bez ograniczeń, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 i 2029) i ustawy z dnia22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności;b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru albo kierownika robót/budowy na między innymi jednej (od rozpoczęcia do zakończenia) robocie budowlanej – o wartości co najmniej 500.000,00 zł brutto.Ekspert nr 3 – Inspektor Nadzoru w specjalności elektrycznej, posiadający:a) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 i 2029) i ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności;b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru albo kierownika robót/budowy – Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.ZADANIE NR 3:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznegoZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje personelem składającym się co najmniej z:Ekspert nr 1 – Inspektor Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający:a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 i 2029) i ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności;b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru albo kierownika robót/budowy – Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.ZADANIE NR 4:- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznegoZamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada lub dysponuje personelem składającym się co najmniej z:Ekspert nr 1 – Inspektor Nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający:a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodne z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 i 2029) i ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych czynności do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upoważniają uprawnienia budowlane w powyższej specjalności;b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie pełnił funkcję inspektora nadzoru albo kierownika robót/budowy – Zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach