Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa ul. Głównej w Kleszczowie wraz z infrastrukturą techniczną

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97410 Kleszczów, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 731 31 10 , fax. (044 ) 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47
    97410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. (044) 731 31 10, fax. (044 ) 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa ul. Głównej w Kleszczowie wraz z infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1500E (ul. Główna) na odcinku od ronda w Żłobnicy do ronda w Kleszczowie przy ulicach Głównej, Milenijnej i Sportowej oraz drogi powiatowej nr 1921E (ul. Ogrodowa) na odcinku od ul. Głównej do ul. Milenijnej wraz z infrastrukturą techniczną w zakresie: sieci kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej, gazowej, kanalizacji teletechnicznej, sieci elektroenergetycznej i oświetlenia drogowego oraz przyległymi terenami publicznymi” wraz z pozyskaniem wszystkich decyzji administracyjnych wymaganych prawem i umożliwiających zgodne z prawem eksploatowanie obiektu. Usługa nadzoru inwestorskiego obejmuje między innymi nadzór nad wykonaniem robót: 1/ branża drogowa - jezdnia o nowej konstrukcji dł. ok 4300mb, przyległe chodniki, ścieżki rowerowe obustronnie na całym odcinku, miejsca parkingowe, skwery zieleni, elementy małej architektury; 2/ branża telekomunikacyjna (sieć teletechniczna, FTTH) i monitoring wizyjny; 3/ branża gazowa - przebudowa gazociągów i przyłączy wraz z budową odgałęzień do działek; 4/ branża sanitarna - sieć: wodociągowa, sanitarna (w tym przepompownia), deszczowa wraz z przykanalikami; 5/ branża elektryczna - sieć elektroenergetyczna (w tym budowa 5 stacji transformatorowych 15/04kV, linia kablowa 15kV, 0,4kV), linie kablowe oświetlenia ulicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71521000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną/e; 2) załącznik nr 1 do formularza oferty - jeżeli Wykonawca składając ofertę ubiega się o przyznanie dodatkowych punktów w ramach kryterium oceny ofert: doświadczenie kadry inspektorów nadzoru inwestorskiego 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres (w szczególności wskazanie czynności do których umocowany zostaje Pełnomocnik) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W sytuacji, w której Pełnomocnik działa na podstawie innego pełnomocnictwa lub pełnomocnictw (tzw. ciąg pełnomocnictw), wówczas takie pełnomocnictwo(-a) winno zostać załączone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) w przypadku gdy o zamówienie ubiega się Wykonawca będący Spółką Cywilną, a ofertę podpisze jeden ze Wspólników Spółki, oczekuje się złożenia wraz z ofertą dokument (-y) na podstawie których osoba ta została umocowana do podejmowania czynności w imieniu spółki (np. umowa spółki, uchwała wspólników, pełnomocnictwo rodzajowe, itp.). 5) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu(-ów) (np. zobowiązania), o którym mowa musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - w formie pisemnej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach