Gmina Kleszczów ogłasza przetarg
- Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
- Data zamieszczenia: 2019-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
ul. Główna 47
97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
REGON: 59064798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Rozbudowa ul. Głównej i ul. Bocznej w Kleszczowie, ul. Północnej w Łękińsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa drogi powiatowej 1500E na odcinku od ronda w Kleszczowie do ronda w Łękińsku oraz drogi gminnej 101401E (ul. Główna i ul. Boczna w Kleszczowie, ul. Północna w Łękińsku) o łącznej długości dróg 2 289,85 mb - wraz z infrastrukturą techniczną między innymi: jezdnia, chodniki, ścieżka rowerowa, ciągi pieszo-rowerowe, zjazdy, przepusty pod drogą, oświetlenie uliczne, sieć: elektroenergetyczna, kan. deszczowej, sanitarnej, wodociągowej, gazowej, telekomunikacyjnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71521000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W celu zabezpieczenia roszczeń określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, zgodnie z pkt 9 SIWZ - https://www.bip.kleszczow.pl/bipkod/032
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty wraz z następującymi dokumentami: 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną 2) jeżeli dotyczy - wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – (jeżeli wykonawca ubiega się o udzielenie zamówienia z uwzględnieniem pozacenowego kryterium oceny ofert 2) jeżeli dotyczy - zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w formie pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa wyżej lub innych dokumentów musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1 SIWZ; 4) w przypadku składania oferty wspólnej oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza zawierający w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli dotyczy. 6) w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Wykonawca jest obowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz firmy tych podwykonawców np. z wykorzystaniem załącznika do SIWZ, 7) dokument wniesienia wadium w postaci innej niż pieniądz. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwest. nad rozbudową infrastruktury elektroenergetycznej wraz z remontem i przebudową układu drogowego drogi gminnej nr 101363E i drogi wew. w m. Antoniówka o dł. dróg ok 1,35 km
Dodano: 2023-11-02 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa dróg gminnych ul. Klonowej i ul. Poprzecznej z budową ronda w Łękińsku o dł. dróg ok. 2,2km wraz z infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2020-05-28 - Nadzór inwestorski nad rozbudową drogi powiatowej nr 1500E odc. Łękińsko-Kalisko
Dodano: 2020-05-12 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Część 1 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1900E w Łuszczanowicach (w kierunku Chorzenic) wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 1100 mb wraz z uzupełnieniem infrastruktury drogowej drogi gminnej nr 101403E (I dukt leśny) o budowę 82 zjazdów. Część 2 - Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej wzdłuż dróg powiatowych i gminnych w Łuszczanowicach – strona południowa o łącznej dł. dróg ok. 3700 mb.
Dodano: 2018-07-30 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa ul. Głównej w Kleszczowie wraz z infrastrukturą techniczną
Dodano: 2017-09-27 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji polegającej na zaprojektowaniu oraz budowie pasywnego budynku przedszkola w miejscowości Sulmierzyce na dz.ew.1226/1 obręb 17 Sulmierzyce
Dodano: 2017-07-27 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa drogi powiatowej oraz dróg gminnych w Łuszczanowicach i Łuszczanowicach Kolonii o dł. ok. 2410mb oraz drogi gminnej w Łuszczanowicach o dł. ok. 300mb - wraz z infrastrukturą techniczną
Dodano: 2017-05-08 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa drogi powiatowej oraz dróg gminnych w Łuszczanowicach i Łuszczanowicach Kolonii o dł. ok. 2410mb oraz drogi gminnej w Łuszczanowicach o dł. ok. 300mb - wraz z infrastrukturą techniczną
Dodano: 2017-02-24