Przetargi.pl
Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Część 1 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1900E w Łuszczanowicach (w kierunku Chorzenic) wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 1100 mb wraz z uzupełnieniem infrastruktury drogowej drogi gminnej nr 101403E (I dukt leśny) o budowę 82 zjazdów. Część 2 - Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej wzdłuż dróg powiatowych i gminnych w Łuszczanowicach – strona południowa o łącznej dł. dróg ok. 3700 mb.

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Część 1 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1900E w Łuszczanowicach (w kierunku Chorzenic) wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 1100 mb wraz z uzupełnieniem infrastruktury drogowej drogi gminnej nr 101403E (I dukt leśny) o budowę 82 zjazdów. Część 2 - Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej wzdłuż dróg powiatowych i gminnych w Łuszczanowicach – strona południowa o łącznej dł. dróg ok. 3700 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: 1.Branża drogowa – w szczególności: 1.1.Dla drogi powiatowej 1900E: a.roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, wycinka drzew i krzewów kolidujących z przedsięwzięciem, roboty ziemne, niwelacja terenu, nasypy, przestawienie krzyża – kapliczki wraz z wykonaniem nowego kamiennego cokołu i nowego fundamentu, b.rozbudowa jezdni o nawierzchni asfaltowej, c.budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej d.budowa ścieżki rowerowej, ciągów pieszo-rowerowych o nawierzchni z kostki betonowej e.przebudowa istniejących i budowa nowych zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej f.wbudowanie krawężników g.budowa przepustów pod zjazdami i w rejonie skrzyżowań z umocnieniem wlotów i wylotów, h.przebudowa istniejącego przepustu pod drogę, korekta położenia względem drogi, wydłużenie przepustu itp. i.umocnienie częściowe rowów odwadniających, j.wbudowanie krawężników betonowych na zakończeniach zjazdów, na ławie z oporem, k.wbudowanie obrzeży betonowych na ławie z oporem, l.wprowadzenie stałej organizacji ruchu m.regulacja wszystkich urządzeń podziemnych: zasuw, studni, itp. Do nowego układu drogowego, n.roboty wykończeniowe, założenie trawników na pozostałym terenie pasa drogowego (humusowanie i obsianie trawą), 1.2.Dla drogi gminnej 101403E (I dukt leśny): a.roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, b.budowa 82 sztuk zjazdów o nawierzchni z destruktu asfaltowego i podbudowie z kamienia łamanego, c.wykonanie przepustów z rury D400 pod budowanymi zjazdami na istniejącym rowie wraz z przyczółkami betonowymi, d.uzupełnienie poboczy, e.humusowanie, f.umocnienie skarp kamieniem polnym, g.odmulenie „zbiornika retencyjnego” h.odmulenie rowu odwadniającego. i.Wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej i odtworzenie zniszczonych graniczników. Uwaga: -Do wykonania nawierzchni zjazdów należy użyć destruktu asfaltowego pozyskanego z rozbiórki istniejącej jezdni DP1900E. -Procedura odbiorowa, zasady płatności , okresy gwarancji dla wykonanych zjazdów obowiązują na zasadach ogólnych wskazanych w Umowie (końcowy odbiór zjazdów odbędzie się z końcowym odbiorem całej inwestycji). -Do zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru wykonanych zjazdów nie jest wymagane pozyskanie pozwolenia/zgłoszenia do użytkowania oraz zatwierdzenie organizacji ruchu. Zamawiający z dokumentów formalnych wymaga inwentaryzacji geodezyjnej. -Płatność za wykonane zjazdy odbędzie się jedną odrębną fakturą obejmującą całość wynagrodzenia w tym zakresie przy zachowaniu zasad ogólnych wskazanych w Umowie. 2.Branża elektryczna 2.1. Budowa sieci elektroenergetycznej: a.Budowa kompletnej stacji transformatorowej kontenerowej wraz z dojazdem i zagospodarowaniem terenu wokół stacji. b.Budowa linii kablowych 15kV dla zasilania stacji STL-5. c.Budowa linii kablowych 0,4kV ze stacji STL-5 d.Budowa wzdłuż linii 15kV rurociągu kablowego światłowodowego dwuotworowego dla potrzeb systemu sterowania i nadzoru stacji. e.Montaż liczników oraz wykonanie systemu Smart Meteringu dla liczników energii elektrycznej zainstalowanych w wybudowanej sieci. f.Przełączenie odbiorców energii elektrycznej zasilanych z istniejącej linii kablowej niskiego napięcia na wybudowaną sieć gminną. g.Opracowanie instrukcji eksploatacji dla sieci elektroenergetycznej rozbudowanej w ramach niniejszego zadania (linie SN, nn i stacja transformatorowa). 2.2. Budowa oświetlenia ulicznego: a.Budowa linii kablowych oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi o długości około 1400m (długość kabla) b.Budowa szafki sterowniczej oświetlenia ulicznego c.Redukcję mocy dla wszystkich opraw LED d. Przed zamówieniem materiałów należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę, sylwetki latarń oświetleniowych (słupy, wysięgniki), szczegóły wykonania oraz wygląd i treść tabliczek z numeracją słupów, aby zachować podobny jednolity standard i wygląd budowanego oświetlenia na danych odcinkach dróg. Sporządzić i przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru rysunki wymiarowe kompletnych latarń oświetleniowych (rysunki poglądowe) oraz obliczenia doboru zaproponowanych opraw oświetleniowych. Przed rozpoczęciem robót uzgodnić z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru jednolitą i spójną numerację i oznaczenia latarń oświetleniowych. Temperatura barwowa źródeł światła nie większa niż 3000K. 2.3. Przebudowa istniejącej linii elektroenergetycznej: Przebudowa istniejącej linii kablowej 0,4kV typu YAKXS 4x120mm2 wraz ze złączem kablowo-pomiarowym na odcinku od punktu K1 do złącza zasilającego działkę nr 566 o długości linii kablowej około 230m (długość kabla). 3.Branża wod.-kan. 3.1. Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej wraz z budową przyłączy do działek sąsiednich, wzdłuż drogi powiatowej Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - sieć wodociągową -przyłącza -przyłącza hydrantowe -hydranty nadziemne (z podwójnym zamknięciem i z systemem kontrolowanego złamania) -studnię wodomierzową z zestawem wodomierzowym 3.2. Rozbudowa istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej) wraz z budową przyłączy do działek sąsiednich, wzdłuż drogi powiatowej Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: -sieć kanalizacji sanitarnej (w tym przebudowa istniejącego odcinka kanalizacji PVC) -przyłącza z rur -studnie z kręgów żelbetowych -studnię z kręgów żelbetowych inspekcyjną -studnię inspekcyjną z tworzywa sztucznego -sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur fi 63mm -sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur fi 90mm -przepompownię ścieków sanitarnych -tłocznię ścieków sanitarnych 3.3. Rozbudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej wraz z budową przyłączy do działek sąsiednich, wzdłuż drogi powiatowej Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: -sieć kanalizacji deszczowej -przyłącza -studnie z kręgów żelbetowych, z włazem żeliwnym -wpusty uliczne betonowe z osadnikiem i rusztem żeliwnym -wyloty drenu Przebudowa istniejącego przepustu drogowego w ciągu rowu melioracyjnego Rowy przydrożne: -rów prawostronny -rów lewostronny 4. Branża gazowa Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: -budowa gazociągu średniego ciśnienia -budowa przyłącza gazowego 5. Branża telekomunikacyjna Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: -budowę kanalizacji dwuotworowej -budowa przyłączy abonenckich -budowa słupków optycznych 6. Dodatkowe informacje w zakresie branży elektrycznej: -Do połączeń kabli w słupach zastosować złącza słupowe pojedyncze izolowane. Zastosować oddzielne zabezpieczenia dla oprawy i dla elementu dekoracji świątecznej. -W stacji zastosować transformator suchy żywiczny z uzwojeniami miedzianymi w obudowie żywicznej wzmacnianej włóknem szklanym, o obniżonym poziomie strat biegu jałowego i hałasu. Do transformatora należy zastosować podkładki antywibracyjne. -Obudowa szafki sterowniczej oświetlenia wykonana z tworzywa termoutwardzalnego powinna być zabezpieczona przed promieniowaniem UV, erozją i graffiti. -Zmianę przekroju kabla zasilającego złącza kablowo-pomiarowe nr ZKP 5.2.6.1, ZKP 5.2.7.1, ZKP 5.2.8.1 i ZKP 5.2.8.2 z YAKXS 4x35mm2 na YAKXS 4x70mm2. -Załatwienie wszelkich formalności u operatorów sieci dystrybucyjnej związanych z przełączeniem odbiorców. Rozwiązanie starych umów i podpisanie nowych umów na dostawę energii. -W przypadkach, kiedy będą wykonywane wykopy pod infrastrukturę elektroenergetyczną w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących chodników i ścieżek rowerowych w razie ich uszkodzenia należy je odtworzyć wraz z warstwami konstrukcyjnymi. -Pomiary powykonawcze parametrów wybudowanego oświetlenia należy wykonać poprzez pomiar luminancji. 7. Dodatkowe informacje w zakresie branży drogowej: -Zamawiający oczekuje wykonania robót brukarskich z najwyższą starannością i dbałością o szczegóły. Sposób wykończenia detali nawierzchni, obrobienia słupków i studni należy uzgodnić z Zamawiającym przed rozpoczęciem robót. -Zamawiający poza wyjątkowymi uzasadnionymi technicznie przypadkami nie dopuszcza stosowania ciętych na miejscu połówek i zamków kostki brukowej. Elementy należy rozmierzyć tak aby nie zachodziła potrzeba ich docinania. Wszystkie elementy mają być prefabrykowane. -Zamawiający nie dopuszcza do stosowania kruszyw pochodzenia wapiennego. -Zamawiający nie dopuszcza do stosowania do produkcji mas bitumicznych: granulatu gumowego, materiału z recyklingu opon i papy, destruktu asfaltowego i betonowego -Zamawiający nie dopuszcza wbudowywania kostek betonowych, krawężników betonowych, obrzeży z wykwitami technologicznymi, zabrudzeniami substancjami ropopochodnymi, przebarwieniami, zarysowaniami i uszczerbieniami. Elementy niespełniające tych wymogów będą odrzucone na etapie wbudowywania jak i na etapie odbioru końcowego. Niniejsze będzie weryfikowane przez cały okres trwania robót, a w szczególności na odbiorze końcowym inwestycji. -Przestawienie i odtworzenie kolidujących ogrodzeń (jeżeli wystąpią) jest po stronie Wykonawcy. -Odpady i materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania poza: znakami pionowymi, słupkami znaków, destruktem przeznaczonym do wykonania nawierzchni zjazdów drogi gminnej 101403E Wykonawca wywiezie i zutylizuje na swój koszt w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Nadmiar destruktu jest własnością wykonawcy. -Odległość przewozu destruktu z miejsca rozbiórki (od drogi powiatowej 1900E) do miejsca wbudowania (drogi gminnej 101403E) najkrótszą trasą wynosi 7,5 km. -Należy uwzględnić w wykonaniu wszystkie zmiany techniczne i zakresu wymienione w niniejszej SIWZ. Część 2: 1. Budowa sieci elektroenergetycznej: a.Budowa kompletnej stacji transformatorowej kontenerowej wraz z dojazdem i zagospodarowaniem terenu wokół stacji. b.Budowa linii kablowych 15kV dla zasilania stacji STL-3, STL-5 i STL-4 o łącznej długości około 3550m (długość kabla). c.Budowa linii kablowych 0,4kV ze stacji STL-4 i STL-3, o łącznej długości około 6200m (długość kabla) wraz z taśmą stalową ocynkowaną oraz ze złączami kablowo-pomiarowymi. d.Budowa wewnętrznych linii zasilających WLZ. e.Budowa wzdłuż linii 15kV i 0,4kV rurociągu kablowego światłowodowego dwuotworowego i jednootworowego z rur HDPE wraz z kablem światłowodowym, dla potrzeb zdalnego odczytu danych z liczników (Smart Meteringu) oraz systemu sterowania i nadzoru stacji. f.Montaż liczników oraz wykonanie systemu Smart Meteringu dla liczników energii elektrycznej zainstalowanych w wybudowanej sieci. g.Przełączenie odbiorców energii elektrycznej zasilanych z istniejącej linii napowietrznej niskiego napięcia na wybudowaną kablową celem docelowej likwidacji istniejącej linii napowietrznej. h.Opracowanie instrukcji eksploatacji dla sieci elektroenergetycznej rozbudowanej w ramach niniejszego zadania (linie SN, nn i stacja transformatorowa). 2. Budowa oświetlenia ulicznego: a.Budowa linii kablowych oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi o długości około 2400m (długość kabla). b.Budowa szafki sterowniczej oświetlenia ulicznego c.Redukcję mocy dla wszystkich opraw LED instalowanych w ramach przedmiotowej inwestycji d. Przed zamówieniem materiałów należy uzgodnić z Zamawiającym kolorystykę, sylwetki latarń oświetleniowych (słupy, wysięgniki), szczegóły wykonania oraz wygląd i treść tabliczek z numeracją słupów, aby zachować podobny jednolity standard i wygląd budowanego oświetlenia na danych odcinkach dróg. Sporządzić i przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru rysunki wymiarowe kompletnych latarń oświetleniowych (rysunki poglądowe) oraz obliczenia doboru zaproponowanych opraw oświetleniowych. Przed rozpoczęciem robót uzgodnić z Zamawiającym i Inspektorem nadzoru jednolitą i spójną numerację i oznaczenia latarń oświetleniowych. Temperatura barwowa źródeł światła nie większa niż 3000K. 3. Przebudowa istniejącej linii elektroenergetycznej a.Likwidacja napowietrznej linii izolowanej 0,4kV wraz z przyłączami i oświetleniem ulicznym na drodze powiatowej nr 1921E. b.Likwidacja napowietrznej linii izolowanej 0,4kV wraz z oświetleniem ulicznym na drodze powiatowej nr 1900E. c.Likwidacja napowietrznej linii izolowanej 0,4kV wraz z oświetleniem ulicznym na drodze gminnej nr 101362E. 4. Dodatkowe informacje w zakresie branży elektrycznej: -Do połączeń kabli w słupach zastosować złącza słupowe pojedyncze izolowane. Zastosować oddzielne zabezpieczenia dla oprawy i dla elementu dekoracji świątecznej. -W stacji zastosować transformator suchy żywiczny z uzwojeniami miedzianymi w obudowie żywicznej wzmacnianej włóknem szklanym, o obniżonym poziomie strat biegu jałowego i hałasu. Do transformatora należy zastosować podkładki antywibracyjne. -Do odbudowy ścieżki rowerowej przy drodze gminnej Zamawiający przekaże Wykonawcy 1000 m2 kostki szarej typu BEHATON o gr. 8 cm (niezwłocznie po podpisaniu umowy). Pozostałe odbudowy nawierzchni należy wykonać z kostki istniejącej za wyjątkiem fragmentu ścieżki rowerowej w okolicy przedszkola, gdzie należy zastosować nową kostkę brukową w kolorze czerwonym o grubości 8cm. -Obudowy szafek sterowniczych oświetlenia wykonanych z tworzywa termoutwardzalnego powinny być zabezpieczone przed promieniowaniem UV, erozją i graffiti. -Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej do działek nr 436/5 i 437/5 (jedna posesja) przy drodze powiatowej nr 1921E. -Załatwienie wszelkich formalności u operatorów sieci dystrybucyjnej związanych z przełączeniem odbiorców. Rozwiązanie starych umów i podpisanie nowych umów na dostawę energii. -W przypadkach, kiedy będą wykonywane wykopy pod infrastrukturę elektroenergetyczną w bezpośrednim sąsiedztwie istniejących chodników i ścieżek rowerowych w razie ich uszkodzenia należy je odtworzyć wraz z warstwami konstrukcyjnymi. -Pomiary powykonawcze parametrów wybudowanego oświetlenia należy wykonać poprzez pomiar luminancji. -Zdemontować istniejące latarnie oświetleniowe (słup, wysięgnik, oprawa oświetleniowa) w punkcie H i G wraz z izolowaną linią napowietrzną i w ich miejsce zmontować nowe kompletne latarnie oświetleniowe – 2 szt.. -Wymiana opraw sodowych na oprawy LED (10 szt.) na istniejącym odcinku oświetlenia drogowego przy drodze powiatowej 1900E (od skrzyżowania za przedszkolem w kierunku Chorzenic) -Materiały z rozbiórek linii napowietrznych oprócz opraw oświetleniowych z wysięgnikami należy przekazać do utylizacji i przedstawić stosowny dokument, tj. kartę przekazania odpadów. -Zdemontowane oprawy oświetleniowe należy przewiesić we wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie gminy. Oprawy po ściągnięciu powinny zostać poddane czyszczeniu i konserwacji, a ich skorodowane elementy i cały wysięgnik pomalowane farbą antykorozyjną. Należy przewidzieć do montażu wysięgników na słupach zastosowanie nowych śrub i uchwytów mocujących oraz nowych bezpiecznikowych złączy oświetlenia. 5. Opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: -Wzór umowy na roboty budowlane, -SIWZ na roboty budowlane, -Modyfikacje i wyjaśnienia w toku prowadzonego postepowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót, -Dokumentacja projektowa (w szczególności: projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót) dla zakresu robót budowlanych, nad którymi będzie prowadzony kompleksowy nadzór inwestorski w ramach niniejszego zamówienia, Uwaga: z powyższą dokumentacją projektową można zapoznać się na stronie internetowej www.bip.kleszczow.pl w zakładce zamówienia publiczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71521000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Część 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w punkcie IV.6.2). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kleszczowie: Nr rachunku: 93 8978 0008 0000 0244 2000 0040 z dopiskiem: ZP.271.15.2018Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Część 1 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1900E w Łuszczanowicach (w kierunku Chorzenic) wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 1100 mb wraz z uzupełnieniem infrastruktury drogowej drogi gminnej nr 101403E (I dukt leśny) o budowę 82 zjazdów. i/lubCzęść 2 - Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej wzdłuż dróg powiatowych i gminnych w Łuszczanowicach – strona południowa o łącznej dł. dróg ok. 3700 mb. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2)-5) wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Kancelaria ogólna w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Wadium jest wnoszone na cały okres związania ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: ZP.271.15.2018 - Wadium: Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Część 1 - Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1900E w Łuszczanowicach (w kierunku Chorzenic) wraz z infrastrukturą techniczną o dł. drogi ok. 1100 mb wraz z uzupełnieniem infrastruktury drogowej drogi gminnej nr 101403E (I dukt leśny) o budowę 82 zjazdów. i/lub Część 2 - Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej wzdłuż dróg powiatowych i gminnych w Łuszczanowicach – strona południowa o łącznej dł. dróg ok. 3700 mb. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 1 i 2: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ, podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną . 2. 1. Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty w formie pisemnej. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa wyżej lub innych dokumentów musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. 3. W przypadku składania oferty wspólnej oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza zawierający w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. 4. Dowód wniesienia wadium. 5. Dokument, o którym mowa w pkt. 11.19. SIWZ. 6. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom Wykonawca jest obowiązany wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz firmy tych podwykonawców z wykorzystaniem dodatku do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie będzie powierzał części zamówienia podwykonawcom, wówczas nie dołącza wspomnianego dodatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach