Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa ulic Powstańców 1863 r. i Krótkiej w Suchedniowie - poprawa sieci dróg wraz z przebudową sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w ul. Powstańców i Krótkiej - dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków.

Gmina Suchedniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2543002, 2543485 , fax. 412 543 485
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchedniów
    ul. Fabryczna 5
    26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2543002, 2543485, fax. 412 543 485
    REGON: 29100991700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchedniow.bip.doc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa ulic Powstańców 1863 r. i Krótkiej w Suchedniowie - poprawa sieci dróg wraz z przebudową sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w ul. Powstańców i Krótkiej - dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa ulic Powstańców 1863 r. i Krótkiej w Suchedniowie - poprawa sieci dróg wraz z przebudową sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w ul. Powstańców i Krótkiej - dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków". 2. Przedmiot zamówienia dofinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014 – 2020 oraz planowany do dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych. 3. Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: a) drogowej, b) sanitarnej, c) elektrycznej. 2. Osoba posiadająca uprawnienia w branży drogowej będzie pełniła funkcję koordynatora inspektorów nadzoru wyżej wskazanych branż przez cały okres realizacji zadania tj. od dnia podpisania umowy aż do dnia zakończenia rzeczowego oraz finansowego inwestycji. Koordynator będzie również zobowiązany do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji na roboty budowlane. 3. Ilość wizyt inspektorów w poszczególnych branżach na budowie: a) Inspektor nadzoru branży drogowej/koordynator robót – 3 razy w tygodniu do końca realizacji zadania, minimum 2 godziny dziennie przez cały okres realizacji inwestycji, b) Inspektorzy nadzoru branży sanitarnej i elektrycznej – minimum 1 raz w tygodniu przez co najmniej 2 godziny – w trakcie trwania robót branżowych. Dopuszcza się, aby jedna osoba pełniła funkcje obydwu inspektorów branżowych wskazanych w pkt 3 ppkt b), jeżeli posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia budowlane i doświadczenie. Wskazany wymiar czasowy należy traktować, jako minimalny. Oznacza to, że inspektorzy muszą być obecni na budowie każdorazowo, kiedy ich obecność jest wymagana, również poza wskazanym wymiarem czasowym. 4. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. 2018 poz. 1202). 5. Do obowiązków nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania będzie należało między innymi: a) szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej, oraz treści umowy zawartej między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, a także między Generalnym Wykonawcą a Podwykonawcami, b) kontrolowanie pod względem terminowości wykonywania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym, c) kontrolowanie wykonania robót pod względem ich zgodności z projektem budowlanym, STWIOR oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, d) podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu w przypadku stwierdzenia ich niezgodności z przepisami obowiązującego prawa lub umową między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, e) akceptowanie materiałów przewidzianych do realizacji inwestycji dostarczonych przez Wykonawcę, f) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Wykonawcą, g) rozliczenie budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąś ze stron, h) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę, i) potwierdzenie wpisem w dziennik budowy wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na realizację umowy np. przerwania robót, wstrzymania robót. j) uczestniczenie w naradach budowy z Generalnym Wykonawcą oraz Zamawiającym, k) sporządzanie miesięcznych raportów o zaawansowaniu robót. 6. Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje między innymi: a) w zakresie branży sanitarnej zgodnie z projektem wykonawczym: - wykonanie sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PE 100 SDR 11 DN 160 x 14,6 mm L= ok. 880 m, trasa wodociągu poprowadzona wzdłuż ulic Powstańców 1863 r. oraz Krótkiej w pasie drogowym poza pasem jezdnym, na sieci wodociągowej zamontowane zostaną hydranty przeciwpożarowe Ø80 PN 16 typu nadziemnego (H1, H2, H4, H5, H6, H7, H9,), i podziemnego (H3, H8), skrzyżowania z jezdniami dróg o nawierzchni asfaltowej w rurach ochronnych stalowych przewiertowych, włączenie projektowanej sieci wodociągowej przy ul. Bodzentyńskiej do istniejącego wodociągu stalowego DN 300, istniejącą przebudowywaną sieć po zakończeniu zadania należy w miejscu włączenia przy ul. Bodzentyńskiej trwale odciąć i zaślepić, - połączenie projektowanego wodociągu w ul. Krótkiej z istniejącym wodociągiem żeliwnym DN 200 w ul. Mickiewicza, - oznakowanie wodociągu i uzbrojenia, - wykonanie próby szczelności, - wykonanie płukania wodociągu, - wykonanie przyłączy wodociągowych - w ramach zadania przewiduje się przepięcie wszystkich istniejących przyłączy wodociągowych do projektowanej sieci wodociągowej od granic poszczególnych posesji. Wszystkie odcinki przyłączy stalowych i żeliwnych w pasie drogowym należy wymienić na nowe z PE 100 SDR 11 DN (40 x 3,7 mm - 63 x 5,8 mm), w dz. nr ewid. 1349 projektowany odcinek przyłącza wody wymienić na nowy z rur PE 100 SDR 11 z zachowaniem istniejącej średnicy, - w ramach zadania należy wykonać również przyłącza wodociągowe do działek nieuzbrojonych zakończone studniami wodomierzowymi włazowymi z betonowych elementów prefabrykowanych z wodoszczelnego betonu wibracyjnego klasy nie niższej niż B - 45 z komora roboczą w kształcie koła w przekroju poprzecznych o średnicach wewnętrznych 1200 mm - 12 szt., do pozostałych działek nieuzbrojonych zgodnie z dokumentacją przyłącza wody należy zakończyć w pasie drogowym i zaślepić korkiem elektrooporowym, - wykonanie kanalizacji sanitarnej z rur PP-b 315 x 12 SN 8 o długości ok. 880 mb, odcinek z początkiem w ul. Powstańców przy ul. Warszawskiej, dopuszcza się zastosowanie rur litych PP obustronnie gładkich, końcowy odcinek przy ul. Bodzentyńskiej na działce 6506/52, a także wymiana kanału sanitarnego w ul. Krótkiej, studzienki kanalizacyjne kinetowe o średnicy DN 1200, - wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej do działek uzbrojonych i nieuzbrojonych z rur PP-b DN 160 SN8 zgodnie z dokumentacją projektową, opcjonalnie dopuszcza się rury lite PP, obustronnie gładkie z wysoką sztywnością obwodową nie mniejszą niż SN 8, - wykonanie próby szczelności uzbrojenia KS, przyłączy i studni rewizyjnych na eksfiltrację, a także wykonanie kamerowania całego odcinka kanalizacji sanitarnej, b) w zakresie branży drogowej zgodnie z projektem wykonawczym oraz projektem zamiennym stałej organizacji ruchu: - rozbiórka istniejącej drogi oraz chodnika wraz z przekazaniem materiałów pochodzących z rozbiórki Zamawiającemu, - podstawowe parametry projektowanej drogi - szerokość jezdni ul. Powstańców - 6,00, obustronny chodnik o szerokości od 2,0 do 4,5 m, długość odcinka - 712 metrów, na odcinku od ul. E. Peck do ul. Bodzentyńskiej (ok. 350 m) północny pas ruchu będzie przeznaczony pod pas postojowy, a organizacja ruchu na tym odcinku będzie jednokierunkowa - zgodnie z projektem zamiennym stałej organizacji ruchu, - odcinek ul. Krótkiej zaprojektowano o szerokości 5,0 m z obustronnymi chodnikami o szerokości 2,0 m o długości 133,00 m. - wykonanie lewoskrętu z ul. Kieleckiej o długości 80,0 m i szerokości 3,0 m w miejscu istniejącego pasa rozdziału, istniejący pas rozdziału z kostki betonowej na długości lewoskrętu zostanie rozebrany, - wykonanie zjazdów do posesji oraz miejsc postojowych dla samochodów osobowych, - mała architektura - przy przystankach autobusowych zostaną ustawione wiaty autobusowe o wym. 3,35 x 1,0 m, 5 ławek i koszy na śmieci oraz 6 szt. słupów reklamowych ozdobnych o wysokości 5,5 m. - konstrukcje nawierzchni: • odcinek od ul. Kieleckiej do ul. Fabrycznej oraz lewoskręt z ul. Kieleckiej kategoria KR 3 - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stab. mechanicznie - 20 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - gr. 7 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 7 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 4 cm, razem grubość konstrukcji 38 cm, • pozostałe odcinki dróg o ruchu KR 2 - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stab. - mechanicznie - gr. 20 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - gr. 8 cm, warstwa ścieralna betonu asfaltowego - gr. 4 cm, razem grubość konstrukcji 31 cm, • konstrukcja nr 2 chodnika - kruszywo łamane 0/31,5 mm stabilizowane mechanicznie - gr. 20 cm, podsypka grysowa 2 - 8 mm - gr. 3 cm, kostka betonowa (kolor szary) gr. 8 cm, razem grubość konstrukcji 26 cm, • konstrukcja nr 3 - miejsca postojowe i zjazdy - kruszywo łamane 0/31,5 mm stabilizowane mechanicznie - gr. 20 cm, podsypka grysowa 2-8 mm - gr. 3 cm, kostka betonowa (kolor szary m-ca postojowe, kolor czerwony zjazdy) - gr. 8 cm - razem grubość konstrukcji - 31 cm, • konstrukcji nr 4 - zabruk kostką granitową - kruszywo łamane 0/63 mm stabilizowane mechanicznie - gr. 15 cm, podsypka cementowo - piaskowa gr. 3,0 cm, warstwa ścieralna z kostki kamiennej 15/17 (kolor szary) z zaspoinowaniem szczelin rozbieralną mieszanką kruszywa mineralnego i bezrozpuszczalnikowej żywicy epoksydowej gr. 15 cm., razem grubość konstrukcji 33 cm. • bilans powierzchni - powierzchnia z kostki betonowej - 3415 m2, powierzchnia nawierzchni asfaltowej - 4760 m2, powierzchnia zjazdów z kostki betonowej 1080 m2, powierzchnia miejsc postojowych z kostki betonowej - 1320 m2, powierzchnia zabruku kostki granitowej - 60 m2, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z projektem zamiennym stałej organizacji ruchu, - wykonanie odwodnienia zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym oraz projektem wykonawczym tj.: • kanał deszczowy przejmujący wody napływowe na odcinku ulicy Powstańców 1863 r. od ul. Kieleckiej do rejonu ulicy Spokojnej z rur PEHD Ø (200 - 350) mm oraz z terenów przyległych. Odbiornikiem tych wód będzie istniejący kolektor deszczowy Ø1000 przebiegający przez ulicę Powstańców 1863 r. przy ul. Fabrycznej, • kanał deszczowy przejmujący wody napływowe z pozostałej części ulicy Powstańców 1863 r., ul. Krótkiej oraz terenów przyległych z rur PEHD Ø (200 - 500) mm. Odbiornikiem tych wód będzie istniejący kolektor deszczowy Ø1200 przebiegający przez działkę nr ewid. 6506/52. - wykonanie przekładki sieci gazowej zgodnie z projektem architektoniczno - budowlanym oraz projektem wykonawczym tj.: • przekładka sieci gazowej średniego ciśnienia (maksymalne ciśnienie robocze do 0,5 MPa) z rur polietylenowych dn90 PE100 SDR11 o długości L=166 m, wraz z przepięciem czterech przyłączy gazowych - dostosowanie istniejącej sieci elektroenergetycznej kolidującej z projektowanym zagospodarowaniem terenu do nowego układu komunikacyjnego zgodnie z projektem budowlanym w zakresie: • linia napowietrzna nn zasilana ze stacji "Kielecka" - demontaż linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami nr 4 i 4/2 - 30 m, demontaż ulicznej oprawy oświetleniowej z zabezpieczeniem - 1 kpl, demontaż stalowego wysięgnika, demontaż słupa nr 4/1, projektowana sieć - montaż słupa nr 4/1, montaż istn. stalowego wysięgnika, montaż istn. przewodów linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami nr 4 i 4/1 - 30 m, montaż i podłączenie istn. ulicznej oprawy oświetleniowej z zabezpieczeniem, • linia napowietrzna nn zasilana ze stacji "Spokojna" - demontaż dwutorowej linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami nr 3 i 8 - 164 m, demontaż linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami nr 8 i 10 - 59 m, demontaż linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami nr 8 i 8/1 - 30 m, demontaż linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami nr 11 i 14 - 101 m, demontaż ulicznych opraw oświetleniowych z zabezpieczeniem - 8 kpl, demontaż stalowych wysięgników - 8 szt., demontaż przyłączy energetycznych napowietrznych 1 fazowych - 12 kpl., demontaż przyłączy energetycznych napowietrznych 3 - fazowych - 11 kpl, demontaż słupów nr 4, 5, 6 ,7 i 12 - 5 kpl., demontaż słupa nr 8 - 1 kpl., demontaż słupa nr 9 - 1 kpl, demontaż słupa nr 13 - 1 kpl., projektowana sieć: montaż w nowej lokalizacji słupów 8, 9, 13, montaż istn. stalowych wysięgników - 8 kpl. montaż istniejących przewodów dwutorowej linii napowietrznej na odcinku pomiędzy słupami 3 i 8 - 163 m, przedłużenie o 3 m istn. przewodu - 1 kpl. montaż istn. przedłużonych przewodów linii napowietrznej, montaż istniejących przewodów linii napowietrznej, montaż i podłączenie istn. ulicznych opraw oświetleniowych z zabezpieczeniem na przeniesionych słupach, przedłużenie istn. przyłączy 1 - fazowych do budynków nr 28 i 24, przedłużenie istn. przyłączy 3 - fazowych do budynków 32, 26, 20, 18, 10 i 4, montaż istn. przyłączy energetycznych napowietrznych 1 fazowych - 10 kpl, montaż istn. przedłużonych przyłączy energetycznych napowietrznych 1 - fazowych - 2 kpl, montaż istn, przyłączy energetycznych napowietrznych 3 - fazowych - 5 kpl, montaż istn. przedłużonych przyłączy energetycznych napowietrznych 3 - fazowych - 6 kpl. 7. Zamawiający informuje, iż zadanie należy wykonywać w poniżej wskazanej kolejności prac: a) etap I - udrożnienie lewoskrętu z ul. Powstańców do ulicy Kieleckiej, odcinek od skrzyżowania ul. Powstańców z ulicą Fabryczną, aż do wyjazdu na starodroże DK nr 7, odcinek należy wykonać kompleksowo wraz z wszelkimi robotami branżowymi, w sposób, który umożliwi przekazanie go do częściowego użytkowania, okres realizacji od dnia podpisania umowy do dnia 01.12.2019 r. b) etap II - odcinek od ul. Bodzentyńskiej, aż do skrzyżowania z ulicą Emilii Peck wraz z ul. Krótką, odcinek należy wykonać kompleksowo wraz z wszelkimi robotami branżowymi, w sposób, który umożliwi przekazanie go do częściowego użytkowania, okres realizacji - 01.12.2020 r. a) etap III - odcinek od skrzyżowania z ul. Emilii Peck, aż do zakończenia zakresu rzeczowego ujętego w etapie I prac, zakończenie tego etapu rozumie się, jako zakończenie całego zakresu rzeczowego zadania, po zakończeniu etapu III nastąpi odbiór końcowy zadania oraz zgłoszenie obiektu do użytkowania, okres realizacji do dnia 30.09.2021 r. Zakończenie etapu III prac jest zakończeniem całego okresu realizacji zadania. 8. Dokumentacja projektowa obejmująca wskazane zadanie inwestycyjne dostępna jest na stronie internetowej www.suchedniow.bip.doc.pl w zakładce Przetargi w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie zadania pn.: "Przebudowa ulic Powstańców 1863 r. i Krótkiej w Suchedniowie - poprawa sieci dróg wraz z przebudową sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w ul. Powstańców i Krótkiej - dostarczenie wody i odprowadzenie ścieków".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty, Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej Załącznik nr 6 do SIWZ - wykaz osób Załącznik nr 7 do SIWZ - zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach