Przetargi.pl
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. ” PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WE WŁOCHOWIE ”

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    Piłsudskiego -
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.staporkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA PN. ” PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WE WŁOCHOWIE ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.”Przebudowa drogi gminnej we Włochowie.”. Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży: a) drogowej Ilość wizyt Inspektora na budowie - minimum 3 razy w tygodniu od dnia przekazania placu budowy do końca realizacji zadania, Wskazany wymiar czasowy należy traktować jako minimalny. Oznacza to, że inspektor musi być obecny na budowie każdorazowo kiedy jego obecność jest wymagana, również poza wskazanym wymiarem czasowym. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. 2018 poz. 1202) Do obowiązków nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania będzie należało między innymi: • szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej, oraz treści umowy zawartej między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, a także między Generalnym Wykonawcą, a Podwykonawcami, • reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Europejskimi i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, • sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, • kontrolowanie wspólnie z Zamawiającym szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umownymi z wykonawcą robót budowlanych, • kontrolowanie i weryfikacja przedkładanych kosztorysów oraz stanu realizacji budżetu inwestycji a także rozliczeniu rzeczowo finansowemu po zakończeniu robót. • sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, ulegających zakryciu lub zanikających, • potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, • wydawanie kierownikowi budowy poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika realizacji inwestycji dotyczących w szczególności: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, • żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, • kontrola ilości i terminowości wykonywania robót , • kontrolowanie wykonania robót pod względem ich zgodności z projektem budowlanym, STWIOR oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, • podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu w przypadku stwierdzenia ich niezgodności z przepisami obowiązującego prawa lub umową między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, • akceptowanie materiałów przewidzianych do realizacji inwestycji dostarczonych przez Generalnego Wykonawcę, • dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Generalnym Wykonawcą, • rozliczenie budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąś ze stron, • kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Generalnego Wykonawcę, • potwierdzanie wpisem w dziennik budowy wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na realizację umowy np. przerwanie robót, wstrzymanie robót, • ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych, • zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach. • udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót. • informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność prowadzonych przez Wykonawcę inwestycji robót oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej, • na etapie realizacji zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji technicznej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień, • przygotowanie i udział w czynnościach odbioru w tym w szczególności odebranie od Wykonawcy certyfikatów i atestów oraz potwierdzenie w dokumentacji budowy zakończenia wszystkich prac obejmujących przedmiot zamówienia, stanowiących podstawę do podpisania końcowego protokołu odbioru przez Inwestora. Ponadto Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: • potwierdzania faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad, • sporządzania protokołu z każdej narady lub spotkania, wraz z zatwierdzeniem przez osoby w nich uczestniczące, • dokonania niezwłocznego potwierdzenia gotowości lub braku gotowości do odbioru zgłoszonych robót, nie później niż w terminie trzech dni od wpisu Generalnego Wykonawcy w dzienniku budowy o gotowości odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWIZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy, załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, załącznik nr 7 - zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów. załącznik nr 8 -doświadczenie inspektora nadzoru

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach