Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej nr 103690R ul. Kardynała Wyszyńskiego Mielcu

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Żeromskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 888 500 , fax. 177 888 505
  • Data zamieszczenia: 2017-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 177 888 500, fax. 177 888 505
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa drogi gminnej nr 103690R ul. Kardynała Wyszyńskiego Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej nr 103690R ul. Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu w zakresie: robót pomiarowych, przygotowawczych, rozbiórki istniejącej nawierzchni drogi, uszczelnienie kanalizacji deszczowej fi800 i fi1000, wymiany wypustów ulicznych, przykanalików, budowy ścieżki rowerowej, parkingów, chodników, budowy zatok autobusowych, jezdni, budowy kanału technologicznego, przebudowy oświetlenia, usunięcia kolizji elektrycznych, usunięci kolizji gazowych, wykonania oznakowania pionowego i poziomego. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem zawarty jest w materiałach dotyczących przetargu na roboty budowlane zamieszczonych pod adresem http://mielec.bip.gov.pl/publiccontracts/view/7094. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Tomie II SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości – 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach