Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa siedziby Nadleśnictwa Szprotawa

Nadleśnictwo Szprotawa ogłasza przetarg

  • Adres: 67-300 Szprotawa, ul. Żagańska 6
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3763379 , fax. 068 3762462
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szprotawa
    ul. Żagańska 6 6
    67-300 Szprotawa, woj. lubuskie
    tel. 068 3763379, fax. 068 3762462
    REGON: 97004019000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szprotawa.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa siedziby Nadleśnictwa Szprotawa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na budowie budynków administracyjnego i gospodarczo-garażowego wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz uzbrojeniem terenu i infrastrukturą techniczną i towarzyszącą tj: - zjazdy publiczne z ul. Henrykowskiej i Owocowej, - drogi, place, parkingi i chodniki wraz z ukształtowaniem terenu i zielenią, - maszt antenowy oraz 3 maszty flagowe, - przyłącz wodociągowy wraz z hydrantem, - kanalizacja sanitarna wraz ze szczelnym zbiornikiem bezodpływowym, - przyłącz elektryczny zalicznikowy (wewnętrzna linia zasilająca) wraz z oświetleniem terenu, - kanalizacja teletechniczna wraz z przyłączem, - kanalizacja deszczowa dachów i dróg wraz z separatorem i otwartym zbiornikiem retencyjnym, - budowę ogrodzenia wraz z bramami, furtkami i murem przy wejściu głównym; Teren przeznaczony pod inwestycję położony jest we wschodniej części Szprotawy, na północ od ul. Henrykowskiej na działce nr ew. 115/9. Tereny przyległe to obszary zabudowy jednorodzinnej od strony południowej i wschodniej oraz od strony zachodniej teren szpitala. Szczegółowo charakterystykę inwestycji objętej przedmiotem sprawowania nadzoru inwestorskiego opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej SIWZ.Istnieje możliwość wglądu do pozostałej części dokumentacji projektowej w siedzibie Nadleśnictwa Szprotawa. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity. z 2010r. Dz.U. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.). Do zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie: a) pomoc w okresie przeprowadzania zamówienia publicznego w ramach wyboru Wykonawcy robót budowlanych, b) zapoznanie się z dokumentacją techniczno-prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem, a także reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, STWiOR, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno-budowlanymi, c) sprawdzenie wytyczenia przez Wykonawcę robót, sprawdzenie innych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, d) organizacja prac związanych z nadzorem, w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę, e) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP, f) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy, g) akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, a także treści i miejsca ustawienia tablic informacyjnych budowy, h) prowadzenie systematycznej kontroli zgodności cech jakościowych elementów robót i materiałów z wymaganiami specyfikacji technicznych oraz dokumentacji projektowych - w oparciu o wyniki badań tych cech, dostarczanych przez Wykonawcę, i) kontrola zgodności receptur i technologii z wymaganiami specyfikacji technicznych, j) akceptacja wszystkich materiałów stosowanych do wykonania zadań, pod kątem ich rodzaju, jakości, cech i źródeł pochodzenia, k) bieżąca kontrola i ocena przedkładanych świadectw jakościowych oraz atestów na materiały i elementy sprowadzane z zewnątrz, l) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, m) dokonywanie odbiorów robót zanikowych i ulegających zakryciu - w terminie 3 dni od daty zgłoszenia o odbiorze, n) uczestniczenie w czynnościach odbioru częściowego (etapowego) i odbioru ostatecznego, o) sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości pod względem rachunkowym i merytorycznym przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów, p) sprawdzenie zakresu rzeczowego robót przez udział w obmiarach na gruncie, q) potwierdzenie w dzienniku budowy gotowości robót do odbioru (częściowych i ostatecznego), r) powiadomienie Zamawiającego o gotowości robót do odbiorów częściowych i odbioru ostatecznego, s) sprawdzenie ostatecznego oraz częściowego rozliczenia robót (w tym ustalenie ewentualnych potrąceń za wady trwałe w uzgodnieniu z Zamawiającym), t) bieżąca kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót, u) bieżące nadzorowanie Księgi Obmiarów Robót prowadzonej przez Kierownika Budowy, v) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Inwestora wątpliwości natury technicznej powstałe w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu, w) ilość pobytów na budowie według potrzeb Zamawiającego, jednak nie mniej niż 2 razy w tygodniu w trakcie realizacji robót budowlanych oraz na etapie przygotowania placu budowy według potrzeb; częstsze pobyty na budowie w zależności od potrzeb lub życzenia Inwestora lub kierownika budowy; wszystkie pobyty na budowie muszą być udokumentowane wpisami do dziennika budowy, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót; Inspektor nadzoru zobowiązany jest do zgłaszania się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego powiadomienia przez Wykonawcę robót, - Wykonawca wykona nadzór używając własnych środków transportu, - nieobecność spowodowana czynnikami niezależnymi od Wykonawcy (np. choroba, wyjazd służbowy, urlop), wymaga poinformowania w trybie roboczym Zamawiającego; x) składanie i opiniowanie wniosków dotyczących robót, y) nadzór nad zabezpieczeniem przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku wypowiedzenia umowy, z) rozliczenie zakresu umowy w przypadku jej wypowiedzenia, aa) sprawdzenie pod względem ilościowym nakładów rzeczowych i zastosowanych cen wszystkich kosztorysów dodatkowych, zamiennych, uzupełniających sporządzonych w trakcie realizacji zamówienia przez Wykonawcę robót, bb) dokumentowanie wszelkich zmian, które zostały wprowadzone w trakcie realizacji w dokumentacji projektowej i przekazanie Zamawiającemu w dniu odbioru ostatecznego, cc) w przypadku dokonywania ustaleń ustnych związanych z realizacją robót, Inspektor nadzoru zobowiązany jest w terminie 2 dni do sporządzenia protokołu w formie pisemnej i uzyskania podpisów uczestników ustaleń, dd) składanie bieżących informacji Inwestorowi o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót, ee) proponowanie rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych w dokumentacji projektowej nie wymagających dodatkowych kosztów i zmiany terminowości wykonania zadania, a podnoszących trwałość i funkcjonalność inwestycji, Wszelkie odstępstwa od zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wymagają zgody Zamawiającego przed ich wykonaniem; wykonanie robót przekraczający zakres rzeczowy ustalony w dokumentacji projektowej wymaga akceptacji Zamawiającego przed ich wykonaniem; ff) w przypadku braków lub błędów w dokumentacji projektowej Inspektor nadzoru będzie również odpowiedzialny za prace wykraczające poza pierwotne założenia projektu (nie dotyczy to zamówień uzupełniających i dodatkowych), gg) sporządzanie raportów miesięcznych z postępu prac w wersji tabelarycznej, hh) prowadzenie na bieżąco dokumentacji fotograficznej, ii) na każde wezwanie Zamawiającego, przedstawienie ksiąg obmiarów oraz dziennika budowy celem weryfikacji bieżącego ich prowadzenia;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamówienie musi być zabezpieczone wadium o wartości 2 800 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.); 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP S.A. O/SZPROTAWA 41 1020 5460 0000 5402 0042 1917 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Usługa nadzoru inwestorskiego- wadium. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Więcej informacji dotyczących wadium znajduje się w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_szprotawa/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach