Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa małej architektury i wykonanie oznakowania drogowego i wodnego w ramach projektu „Pomorskie Szlaki Kajakowe – Biała i Czernica”

Gmina Czarne ogłasza przetarg

  • Adres: 77330 Czarne, ul. Moniuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 83 32 078 , fax. 59 83 32 353
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarne
    ul. Moniuszki 12
    77330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 59 83 32 078, fax. 59 83 32 353
    REGON: 77097947600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa małej architektury i wykonanie oznakowania drogowego i wodnego w ramach projektu „Pomorskie Szlaki Kajakowe – Biała i Czernica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Budowa małej architektury i wykonanie oznakowania rogowego i wodnego w ramach projektu „Pomorskie Szlaki Kajakowe – Biała i Czernica”. Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy w szczególności: 1) Zapoznanie się z przekazaną przez Zamawiającego wszelką dokumentacją dotyczącą projektu i przedmiotu zamówienia. 2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową i zgłoszeniem robót, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3) Sprawowanie nadzoru robót budowlanych (zgodnie z art. 25 i 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) z uwzględnieniem harmonogramu rzeczowo-finansowego i sztuką budowlaną (wszystkie obowiązki związane z tymi zadaniami, aby zapewnić jak najlepszy przebieg tych czynności). 4) Sprawdzanie jakości i ilości wykonywanych robót, wybudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie. 5) Żądanie od Wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymywanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem. 6) Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne. 7) Wydawanie Wykonawcy poleceń dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. 8) Sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych z udziałem przedstawicieli wyznaczonych przez Zamawiającego. 9) Sprawowanie kontroli nad poprawnością wyznaczenia w terenie obiektów budowlanych przez służby geodezyjne wykonawcy Robót. 10) Sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem przez wykonawcę/ów Robót zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz utrzymania porządku na terenie budowy. 11) Kontrola zgodności oznakowania robót z zatwierdzonymi projektami tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewnienie sprawnej komunikacji w okresie prowadzenia robót. 12) Przeciwdziałanie wszelkim opóźnieniom i nieprawidłowościom zaistniałym na Terenie Budowy podczas wykonywania Robót. 13) Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego i przekazywania ich do użytkowania, z udziałem przedstawicieli wyznaczonych przez Zamawiającego. Sprawdzenie kompletności dokumentacji odbiorowej wykonawcy robót budowlanych. 14) Nadzorowanie wykonania robót nie objętych dokumentacją techniczną jeżeli są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią. 15) Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad i usterek a także kontrolowanie rozliczeń budowy. 16) Sprawdzenie faktur oraz rozliczeń robót pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym i wykonywanym zakresem robót, rozliczenie końcowe zadania. 17) Sprawdzenie deklaracji zgodności, atestów, certyfikatów. 18) Wyjaśnienie wątpliwości technicznych i wspólnie z Zamawiającym podejmowanie stosownych decyzji. 19) Udział w naradach zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych. 20) Wykonywanie innych czynności które będą koniecznie do prawidłowej realizacji umowy na roboty budowlane z wymaganiami zamawiającego. 21) Stawienia się na każdorazowe wezwanie ze strony Zamawiającego w istotnych sprawach oraz na wniosek Wykonawcy robót budowlanych. Dojazd na budowę Wykonawca zapewnia we własnym zakresie. 22) Udział w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym. 23) Uczestnictwo aktywne i udzielanie wyjaśnień oraz uzupełnianie dokumentów (jeśli konieczne) w trakcie kontroli prowadzonych przez organy. 24) Inspektor nadzoru nadzoruje roboty w takich odstępach czasu aby zapewniona była skuteczność nadzoru, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz zależnie od potrzeb Inwestora poprzez osobistą obecność na placu budowy. Ilość dodatkowych pobytów na budowie w ciągu tygodnia ... 25) Zamawiający za pobyt na terenie budowy uznaje pobyt w godzinach pracy Urzędu Miasta i Gminy Czarne z następującym uszczegółowieniem: od poniedziałku do czwartku od 7:00 do 15:00, piątek od 7:00 do 14:00 niezależnie od czasu trwania tego pobytu. 3. Zakres robót budowlanych. Budowa małej architektury na terenie gminy Czarne: 1) Przenoska w miejscowości Czarne 2) Oznakowanie drogowe 3) Oznakowanie wodne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do złożenia oferty w sprawie zamówienia publicznego w przypadku gdy podmioty wspólnie ubiegają się o zamówienie. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach