Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jodłowej i części ulicy Warszawskiej w Suchedniowie".

Gmina Suchedniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26130 Suchedniów, ul. Fabryczna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2543002, 2543485 , fax. 412 543 485
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Suchedniów
    ul. Fabryczna 5
    26130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2543002, 2543485, fax. 412 543 485
    REGON: 29100991700
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suchedniow.bip.doc.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jodłowej i części ulicy Warszawskiej w Suchedniowie".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jodłowej i części ulicy Warszawskiej w Suchedniowie”. 2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 4 w ramach działania 4.3. Gospodarka wodno – ściekowa. 3. Pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie następujących branż: a) sanitarnej, b) elektrycznej. 4. Osoba posiadająca uprawnienia w branży sanitarnej będzie pełniła funkcję koordynatora inspektorów nadzoru wyżej wskazanych branż przez cały okres realizacji zadania tj. od dnia podpisania umowy aż do dnia zakończenia rzeczowego oraz finansowego inwestycji. Koordynator będzie również zobowiązany do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji na roboty budowlane. 5. Ilość wizyt inspektorów w poszczególnych branżach na budowie: a) Inspektor nadzoru branży sanitarnej/koordynator robót – minimum 3 razy w tygodniu do końca realizacji zadania, minimum 2 godziny dziennie. b) Inspektorzy nadzoru branży elektrycznej – minimum 1 raz w tygodniu przez co najmniej 2 godziny w trakcie trwania robót branżowych. Dopuszcza się, aby jedna osoba pełniła funkcje obydwu inspektorów branżowych wskazanych w pkt 3 ppkt b), jeżeli posiada odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia budowlane i doświadczenie. Wskazany wymiar czasowy należy traktować jako minimalny. Oznacza to, że inspektorzy muszą być obecni na budowie każdorazowo kiedy ich obecność jest wymagana, również poza wskazanym wymiarem czasowym. 6. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz.U. 2017 poz. 1332) 7. Do obowiązków nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania będzie należało między innymi: a) szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej, oraz treści umowy zawartej między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, a także między Generalnym Wykonawcą a Podwykonawcami, b) kontrolowanie pod względem terminowości wykonywania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym, c) kontrolowanie wykonania robót pod względem ich zgodności z projektem budowlanym, STWIOR oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, d) podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu w przypadku stwierdzenia ich niezgodności z przepisami obowiązującego prawa lub umową między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, e) akceptowanie materiałów przewidzianych do realizacji inwestycji dostarczonych przez Wykonawcę, f) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Wykonawcą, g) rozliczenie budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąś ze stron, h) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Wykonawcę, i) potwierdzenie wpisem w dziennik budowy wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na realizację umowy np. przerwania robót, wstrzymania robót. j) uczestniczenie w naradach budowy z Generalnym Wykonawcą oraz Zamawiającym, k) sporządzanie miesięcznych raportów o zaawansowaniu robót. 6. Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje między innymi: • kanalizację grawitacyjną z rur i kształtek kanalizacyjnych, kielichowych PVC klasy min. S8 o średnicy ø 200/5,9 mm i całkowitej długości L=732 mb, • kanalizację grawitacyjną z rur i kształtek kanalizacyjnych, kielichowych PVC klasy min. SN8 o średnicy ø 200/5,9 mm i całkowitej długości L- 418,6 mb (w pasie drogi ul. Warszawskiej oraz działki prywatne wzdłuż ulicy Warszawskiej), • odgałęzienia boczne kanalizacji grawitacyjnej z rur i kształtek kanalizacyjnych, kielichowych PVC klasy min. SN8 o średnicy ø 160/4,7 mm i całkowitej długości L=65 mb, • odgałęzienia boczne kanalizacji grawitacyjnej z rur i kształtek kanalizacyjnych, kielichowych PVC klasy min. SN 8 o średnicy ø 160/4,7 mm i całkowitej długości L = 4 mb. • rury PVC z jednorodnego materiału, lite, bez łączenia z innymi materiałami, z uszczelką wargową zintegrowaną w kielichu z pierścieniem stabilizującym, • kanalizację ciśnieniowa z rur PE o średnicy 125/7,4 mm i całkowitej długości L=333,5 mb, • studzienki kanalizacyjne rewizyjne żelbetowe o średnicy ø 1,2 m - 36 kpl., • studzienki kanalizacyjne rewizyjne żelbetowe o średnicy ø 1,0 m - 10 kpl., • studzienki kanalizacyjne rewizyjne żelbetowe o średnicy ø 1,2 m - 12 kpl., • studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy ø 400 mm - 2 kpl., • studzienki kanalizacyjne z tworzyw sztucznych o średnicy 400 mm - 2 kpl, • studzienka rozprężna betonowa o średnicy 1,0 m - 1 kpl., • przepompownia ścieków P1 sieciowa, zbiornik z polimerobetonu 1,50 m wraz z instalacją elektryczną - 1 kpl. 7. Dokumentacja projektowa obejmująca wskazane zadanie inwestycyjne dostępna jest na stronie internetowej www.suchedniow.bip.doc.pl w zakładce Przetargi – Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na realizację zadania pn. „budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Jodłowej i części ulicy Warszawskiej w Suchedniowie”. 8. Do realizacji przedmiotowego zamówienia wobec osób wymaganych przy realizacji zadania nie ma zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 10. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 11. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 13. Zamawiający nie przewiduje zebrania z Wykonawcami. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, składany w terminie składania ofert, Zobowiązanie podmiotu do oddania zasobów - załącznik nr 7 do SIWZ, Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach