Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kostkowice

Gmina Kroczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 42425 Kroczyce, ul. Batalionów Chłopskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3152150 do 5 , fax. 034 3152150 do 5
  • Data zamieszczenia: 2017-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kroczyce
    ul. Batalionów Chłopskich 29
    42425 Kroczyce, woj. śląskie
    tel. 034 3152150 do 5, fax. 034 3152150 do 5
    REGON: 00053186100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroczyce.pl, https://gwkroczyce.peup.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kostkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kostkowice. Zamówienie obejmuje kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi realizowanymi na podstawie umowy na roboty budowlane, związane z realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kostkowice. W ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające uprawnienia: a) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (branża budowlana), b) w specjalności inżynieryjnej drogowej (branża drogowa). c) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (branża sanitarna), d) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (branża elektryczna). W ramach wykonywania zamówienia Wykonawca, zwany Inspektorem Nadzoru, będzie zobowiązany do wykonywania m.in.: takich czynności jak: 1) kontrolowanie zgodności realizacji robót z zapisami umowy na roboty budowlane, 2) kontrolowanie zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną oraz harmonogramem realizacji robót, 3) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) kontrolowanie i kompletowanie wymaganych certyfikatów i świadectw dla wyrobów budowlanych, 5) kontrola terminowości robót, 6) zapewnienie kompletności dokumentacji związanej z realizacją projektu, w tym w szczególności przekazywanych Zamawiającemu wymaganych odrębnymi przepisami świadectw, certyfikatów, oświadczeń, pozwoleń, zgłoszeń itp. 7) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i/lub ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych, 8) prowadzenie narad koordynacyjnych w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i Wykonawcami robót budowlanych, 9) nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji robót, 10) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz archiwizacja wszystkich protokołów, prób i badań przeprowadzonych w trakcie wykonywania robót budowlanych, 11) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, 12) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności oraz prawidłowości dokumentów odbiorowych, w tym dokumentacji powykonawczej, 13) egzekwowanie usunięcia przez Wykonawców robót budowlanych usterek stwierdzonych w trakcie odbiorów, 14) bieżące rozwiązywanie problemów technicznych budowy, 15) uczestniczenie w kontrolach prowadzanych przez uprawnione organy oraz egzekwowanie realizacji zaleceń, usunięcia uchybień ujawnionych podczas kontroli, 16) weryfikacja przy udziale Zamawiającego stanu faktycznego i dokumentacji powykonawczej, 17) udział w odbiorach końcowych, po zrealizowaniu całego zakresu zamówienia, objętego poszczególnymi umowami, 18) kontrola rozliczeń finansowych, w tym: a) kontrola prawidłowości wystawiania faktur pod względem zrealizowanego zakresu prac, wysokości kwot do zapłaty, zgodności z zawartymi umowami na roboty budowlane i harmonogramami rzeczowo – finansowymi, b) przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych oraz odszkodowań za nienależyte lub nieterminowe wykonanie przez Wykonawców zobowiązań umownych, 19) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach, zagrożeniach i ryzyku przy realizacji robót budowlanych, 20) wykonywanie innych obowiązków związanych z procesem budowlanym, 21) realizacja zamówienia przy zachowaniu należytej staranności i zgodnie z najlepszą praktyką zawodową, w sposób gwarantujący spełnienie warunków prawa budowlanego, właściwych przepisów bhp i ppoż. 22) udział w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi. Zamawiający wymaga ustanowienia w ramach realizacji niniejszego zamówienia Koordynatora/Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru. Dopuszczalne jest wyznaczenie Kierownika Zespołu spośród inspektorów nadzoru skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia. Od Kierownika Zespołu wymagana będzie dostępność (w tym poprzez standardowe formy komunikacji typu telefon, poczta elektroniczna) przez cały czas trwania robót w godzinach prowadzenia tych robót. Na czas urlopu wypoczynkowego lub nieprzewidzianej wcześniej nieobecności Koordynator/Kierownik Zespołu zobowiązany jest wyznaczyć zastępstwo z powiadomieniem Zamawiającego o tym fakcie na piśmie. Podczas nieobecności któregokolwiek z inspektorów nadzoru z danej branży wynikającej z urlopu, zwolnienia lekarskiego lub innej przyczyny, Koordynator zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na czas nieobecności skierowanych do realizacji zamówienia inspektorów nadzoru, by uniknąć zwłoki w realizacji robót budowlanych. Kierownik zespołu i wszyscy inspektorzy nadzoru muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, gdy skierowani do realizacji zamówienia inspektorzy nadzoru nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, są zobowiązani zapewnić na koszt własny tłumacza na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia. Zakresem nadzoru, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia objęta jest budowa w miejscowości Kostkowice sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej (wraz z sięgaczami – odcinkami sieci od kolektora głównego do granicy posesji lub do pierwszej studni zlokalizowanej na działkach prywatnych) oraz tłocznej dla zabudowy mieszkaniowej w Kostkowicach przy ul. Leśna, Szkolna, Wierzbowa, Długa, Krótka, Polna i Górska. Na trasie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej przewidziane są do wykonania studzienki rewizyjne o średnicy 1200 mm, a na przyłączach studnie z tworzywa sztucznego o średnicy 425 mm. Na odcinkach prowadzonych w drogach gminnych w ramach zamówienia przewidziane jest odtworzenie podbudowy oraz nawierzchni asfaltowej na całej szerokości drogi. Zakres zamówienia robót budowlanych, będących przedmiotem nadzoru obejmuje w szczególności wykonanie: - kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 200 mm i długości – ok. 2895,6 m, - kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 250 mm i długości – ok. 215,9 m, - kanalizacji tłocznej o średnicy 63 mm i długości – ok. 491,5 m, - kanalizacji tłocznej o średnicy 90 mm i długości – ok. 915,9 m, - kanalizacji ciśnieniowej o średnicy 40 mm i długości – ok. 22,6 m, - kanalizacji ciśnieniowej o średnicy 50 mm i długości – ok. 46.4 m, - przyłączy domowych o średnicy 160 mm i długości – ok. 799,1 m, - przepompowni sieciowych w granicach ogrodzenia w ilości - 3 szt., - przepompowni przydomowych w ilości - 6 szt., - przyłączy domowych grawitacyjnych w ilości 14 szt. o długości – ok. 45,8 m, - przyłączy domowych ciśnieniowych i ilości 1 szt. i długości – ok. 3,2 m, - zjazdu do przepompowni K-2 ul. Wierzbowa – ok. 38,6 m2, - zjazdu do przepompowni K-6 ul. Długa – ok. 18,45 m2. Kosztorysowa wartość robót budowlanych związanych z realizacją z budową oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Kostkowicach wynosi 3 014 707,32 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od ustalania warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy przedłożyć dodatkowo: 1) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, 2) oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3) oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię pełnomocnictwa do podpisania oferty - w przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumentach rejestracyjnych (ewidencyjnych) Wykonawcy, do których Zamawiający może uzyskać dostęp za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach