Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie - etap 1 - przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych”

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-220 Stąporków, Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    Piłsudskiego -
    26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.staporkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie - etap 1 - przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pn.: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie - etap 1 - przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych”. 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad robotami budowlanymi w zakresie branż : a) Sanitarnej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, b) Ogólnobudowlanej w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, c) Elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3. Pełnienie funkcji koordynatora przez Inspektora branży sanitarnej Nadzoru Inwestorskiego w/w branż w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji. 4. Inspektor nadzoru zobowiązany będzie wykonywać czynności nadzoru w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane z dn. 07.07.1994 r (Dz. U. z 2018 r, poz. 1202 ze zm.) i zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną w tym zakresie oraz uczestniczyć w przeglądach i odbiorach w okresie gwarancji i rękojmi. 5. Zakres czynności Nadzoru Inwestorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym obejmować będzie w szczególności następujące obowiązki: • szczegółowa znajomość dokumentacji projektowej, oraz treści umowy zawartej między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, a także między Generalnym Wykonawcą a Podwykonawcami, • udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji, • obecność na budowie koordynatora nadzoru oraz inspektów zgodnie ze SIWZ i złożoną ofertą, zapewniający nadzór nad inwestycją, • zapewnienie ciągłości nadzoru poprzez – przeprowadzenie przez każdego z branżowych inspektorów Nadzoru regularnych inspekcji Terenu Budowy, w częstotliwości uzasadnionej przebiegiem nadzorowanych robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż …. dni w tygodniu (w zależności do treści oferty nie mnie jednak niż 2 dni w tygodniu), w toku prac związanych z daną branżą. Koordynator Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany do przeprowadzenia inspekcji Terenu Budowy nie rzadziej niż ….. dni w tygodniu (w zależności do treści oferty nie mnie jednak niż 2 dni w tygodniu) przez cały okres realizacji robót budowlanych. Inspekcje będą prowadzone przez ok 2 godziny w ciągu każdego dnia inspekcji, podczas realizacji robót (ilość przeprowadzonych inspekcji będzie weryfikowana na podstawie listy obecności prowadzonej w siedzibie Zamawiającego lub na podstawie wpisu do dziennika budowy), • kontrolowanie pod względem terminowości wykonywania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym, • kontrolowanie wykonania robót pod względem ich zgodności z projektem budowlanym, STWIOR oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, • kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie od Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Generalnego Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, • kontrola osób i podmiotów uczestniczących w realizacji inwestycji pod kątem czy prace nie realizują osoby lub podmioty nie zgłoszone Zamawiającemu jako podwykonawcy lub dalsi podwykonawcy. W przypadku stwierdzenia takiej nieprawidłowości niezwłoczne informowanie Zamawiającego, • akceptacja materiałów przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę, • podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu w przypadku stwierdzenia ich niezgodności z przepisami obowiązującego prawa lub umową między Generalnym Wykonawcą a Zamawiającym, • udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót z wyłączeniem spraw mających wpływ na wzrost kosztów budowy, Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Stąporków, • akceptowanie materiałów przewidzianych do realizacji inwestycji dostarczonych przez Generalnego Wykonawcę, • dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Generalnym Wykonawcą, • uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, • rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych oraz sporządzenie protokołu konieczności, • rozliczenie budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąś ze stron, • kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez Generalnego Wykonawcę, • żądanie usunięcia przez Generalnego Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad, • potwierdzenie wpisem w dziennik budowy wszelkich okoliczności mogących mieć wpływ na realizację umowy np. przerwania robót, wstrzymania robót. • uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją, • dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną prawidłowość realizowanej inwestycji, • organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawcę, • uczestniczenie w naradach budowy z Generalnym Wykonawcą oraz Zamawiającym, • udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, a w ramach tych czynności stwierdzanie gotowości do odbioru, przekazanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad, • potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia, • niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, • kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, • weryfikacja przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej oraz innej dokumentacji związanej z inwestycją i wskazanie ewentualnych braków. • sporządzanie miesięcznych raportów o zaawansowaniu robót. 6. Ponadto Inspektorzy Nadzoru inwestorskiego zobowiązani są do: • raportowania Zamawiającemu po każdym pobycie na budowie w postaci informacji telefonicznej o zakresie zaawansowania robót budowlanych w ramach inwestycji, • sporządzenia końcowego sprawozdania obejmującego informacje takie jak ocenę wykonawców, ocenę wykonanych robót, a także zaistniałych na budowie problemów, sprawozdanie należy złożyć w terminie do 3 dni przed wyznaczonym terminem odbioru końcowego robót budowlanych, • potwierdzania faktycznie wykonanych robót, usunięcia wad, • sporządzania protokołu z każdej narady lub spotkania, wraz z zatwierdzeniem przez osoby w nich uczestniczące, • dokonania niezwłocznego potwierdzenia gotowości lub braku gotowości do odbioru zgłoszonych robót, nie później niż w terminie trzech dni od wpisu Generalnego Wykonawcy w dzienniku budowy o gotowości odbioru. 7. Zakresem nadzoru objęta będzie realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie - etap 1 - przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych”. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Stąporkowie - etap 1 - przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych na działce nr 3269 w obrębie ewidencyjnym 0002 Stąporków, jednostce ewidencyjnej 260508_4 Stąporków-miasto, zgodnie z pozwoleniem na budowę: BP.6740.576.2016.IC z dnia 19.01.2017 r. 7.1. Zakres rzeczowy przebudowy obejmuje:  poszerzeniu otworów drzwiowych w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych  wymiana drzwi wewnętrznych w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych,  dostosowanie istniejących pomieszczeń sanitarnych (WC) do przepisów bhp i warunków technicznych (szerokość przejść wzdłuż kabin oraz wymiary kabin) wraz z przebudową i wymianą instalacji sanitarnych w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych oraz dostosowanie WC na parterze budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych (wyburzenie istniejących ścianek działowych w pomieszczeniach WC, a w ich miejsce montaż systemowej zabudowy)  wymianie urządzeń sanitarnych;  przebudowe instalacji elektrycznej w pomieszczeniach sanitarno-higienicznych;  zamurowanie okien w pomieszczeniach 0/4, 1/8, 2/7;  zaadoptowanie pomieszczeń w piwnicy na jadalnię dla pracowników urzędu; Oznaczenie pomieszczeń sanitarno-higieniczne w budynku zgodnie z projektem budowlanym: 0/3;0/4;0/5;0/6;1/4;1/5;1/6;1/7;1/8; 2/3;/2/4;2/5;2/6;2/7;3/3;3/4;3/5;3/6;3/7. 7.2. Zamówienie nie obejmuje podanego w projekcie budowlanym zakresu: • Poszerzenia otworów drzwiowych w pomieszczeniach poza pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi, • Wymiany drzwi wewnętrznych w budynku, oprócz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, • Odnowienia komunikacji - wymiana płytek, gładź, malowanie ścian, • Budowie szybu windowego oraz montażu windy przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, • Montażu klimatyzacji, • Przebudowy instalacji elektrycznej poza pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi, • Wymiany wykładzin w pomieszczeniach biurowych wraz z malowaniem ścian i grzejników. 7.3. Dokumentacja techniczna obejmująca wskazane zadanie inwestycyjne dostępna jest w Urzędzie Miejskim w Stąporkowie Wydział Budownictwa i Inwestycji oraz na stronie: http://bip.staporkow.pl/?a=7831.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie. Wystarczającym jest złożenie oświadczenia w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWIZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z informacją, którą cześć zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom i podaniem nazw i danych Podwykonawców. Dokument składany w oryginale. b) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta wraz z oświadczeniami jest składana przez pełnomocnika, upoważniające go do tej czynności. c) Oświadczenie /zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów), dokument składany w oryginale. d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, e) Oświadczenie, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach