Powiat Lęborski ogłasza przetarg
- Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 632 810 , fax. 598 632 850
- Data zamieszczenia: 2017-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Lęborski
ul. Czołgistów 5
84-300 Lębork, woj. pomorskie
tel. 598 632 810, fax. 598 632 850
REGON: 770979648 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia pn.: „Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną w budynku A i G Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku przy ul. Warszawskiej 17. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia pn.: „Wykonanie remontu i modernizacji wybranych pomieszczeń, wraz z instalacją elektryczną, gazową, wodno-kanalizacyjną w budynku A i G Zespołu Szkół Gospodarki Żywnościowej i Agrobiznesu w Lęborku przy ul. Warszawskiej 17.” w zakresie: 3.2.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w szczególności: 1) Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w zakresie remontu i modernizacji ze wskazaniem inspektora-koordynatora. Czas pracy inspektorów nadzoru powinien być dostosowany do czasu pracy Wykonawcy robót. Wymagana jest obecność minimum raz w tygodniu (w dni robocze) co najmniej jednego z inspektorów nadzoru na remontowanych pomieszczeniach w godzinach od godz. 8.00 do godz. 15.00, niezależnie od czasu trwania tego pobytu. 2) Osobisty pobyt na terenie realizowanego remontu i modernizacji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz dokumentacji technicznej; 3) Zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania pomieszczeń do remontu i modernizacji Wykonawcy; 4) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót; 5) Uzgodnienie z Wykonawcą robót, procedur (obieg dokumentów i wzory druków), jakie będą obowiązywać podczas prowadzenia remontu i modernizacji; 6) Wydawanie Wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć, jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego; 7) Organizowanie roboczych narad w zależności od potrzeb, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami; 8) Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; 9) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie ze sztuką budowlaną dla wszystkich asortymentów robót; 10) Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż.; 11) Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy robót budowlanych o przesunięcie terminu wykonania prac (przedłużenie lub skrócenie) zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu; 12) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, końcowych i przekazywania ich do użytkowania; 13) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 14) Wydawanie poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność ze sztuką budowlaną; 15) Prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 16) Żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad, w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad; 17) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 18) Udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego; 19) Udzielanie opinii w zakresie przyjętych rozwiązań, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów; 20) Potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad; 21) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, w tym zużycia materiałów, weryfikacja kosztów w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót, w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, nieprzewidzianych w umowie, warunkujących zakończenie zadania, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy, weryfikacja kosztów robót zaniechanych; 22) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; 23) Kontrolowanie prawidłowego gromadzenia atestów, materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 24) Prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów dotyczących remontu i modernizacji; 25) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji techniczno-ruchowej, dowodów PT i OT oraz innej dokumentacji związanej z remontem i modernizacją pomieszczeń; 26) Potwierdzanie gotowości do odbioru robót; 27) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Na podstawie art. 36 b ust. 1 Pzp zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców w ofercie (Formularzu ofertowym). 28) Wszystkie dokumenty stosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą zawierać minimum: • znak Unii Europejskiej, znak Funduszy Europejskich oraz znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego • w konfiguracji z innymi znakami, znak Funduszy Europejskich wraz z nazwą programu należy umieszczać zawsze z lewej strony, znak Unii Europejskiej wraz ze słownym odniesieniem do Unii Europejskiej oraz Europejskich Funduszy Strukturalnych i Inwestycyjnych z prawej strony, natomiast znak Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego powinno znaleźć się w przestrzeni pomiędzy wymienionymi znakami, • tekst „Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020”. 3.2.2 Zamawiający ma prawo kontrolować lub badać gromadzoną przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dokumentację dotyczącą przedmiotu zamówienia oraz sporządzać z niej kopie na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 3.2.3 Zamawiający ma prawo zgłaszać w każdym czasie uwagi i zastrzeżenia dotyczące wykonywanych prac remontowych i modernizacyjnych, które Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien niezwłocznie przeanalizować i uwzględnić, zawiadamiając Zamawiającego o podjętych działaniach. 3.3 Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są materiały pomocnicze do sporządzenia oferty, w szczególności: przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn: „Budowa dróg gminnych w m. Przewłoka na terenie Gminy Ustka w ramach Programu na rzecz zwiększenia szans rozwojowych Ziemi Słupskiej...."
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru branży: sanitarnej i elektrycznej przy Rozbudowie SP w Pogórzu o skrzydło modułowe – 2 edycja
Dodano: 2024-04-18 - SR.272.u.20.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycja pn. „Remont drogi powiatowej nr 2319G w miejscowości Kępki”.
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym w gminie Bytów
Dodano: 2024-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej – ul. Partyzantów w Gniewie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną”
Dodano: 2023-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach zadania „Kompleksowa termomodernizacja budynków szkół podstawowych w Wacławach i Cedrach Małych, zlokalizowanych na terenie gminy Cedry Wielkie”.
Dodano: 2023-09-26 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-08-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową sali wiejskiej w Mądrzechowie, gmina Bytów
Dodano: 2023-08-01 - USŁUGA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD ZADANIEM: STWORZENIE BAZY SPORTOWO-REHABILITACYJNEJ ORAZ ADAPTACJA I ROZBUDOWA OBIEKTÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ POWIATU BYTOWSKIEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU USŁUG SPOŁECZNYCH
Dodano: 2023-06-01 - Pełnienie usług nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2023-05-24