Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu pn. „Wykorzystanie walorów przyrodniczych i kulturowych do rozwoju gospodarki turystycznej w Gminie Sławno” w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Sławno ogłasza przetarg

  • Adres: 26332 Sławno, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 755-18-50 , fax. 44 755-18-51
  • Data zamieszczenia: 2017-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sławno
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
    26332 Sławno, woj. łódzkie
    tel. 44 755-18-50, fax. 44 755-18-51
    REGON: 59064817800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu pn. „Wykorzystanie walorów przyrodniczych i kulturowych do rozwoju gospodarki turystycznej w Gminie Sławno” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją Projektu pn. „Wykorzystanie walorów przyrodniczych i kulturowych do rozwoju gospodarki turystycznej w Gminie Sławno”. 2. Opis przedmiotu nadzoru określa program funkcjonalno – użytkowy (PFU) stanowiący integralną część umowy. 3. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 1) weryfikacja, kontrola i zatwierdzenie projektu budowlanego pod kątem wzajemnej zgodności z przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej a także zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, 2) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, jeżeli wymagane przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3) sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, dyspozycyjność w zakresie ewentualnych pilnych pobytów na placu budowy lub związanych z przygotowaniem lub podpisaniem dokumentów związanych z realizowaną inwestycją w okresie realizacji inwestycji (wizyta w miejscu realizacji inwestycji i siedzibie Zamawiającego nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego), 4) każdorazowy pobyt inspektora nadzoru inwestorskiego na miejscu realizacji robót odnotowywany będzie w ewidencji pobytów na budowie znajdującego się w siedzibie Zamawiającego w godzinach otwarcia, 5) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych, niezgodnych z zamówieniem i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 6) dokonywanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym, 7) weryfikacja przedmiaru robót oraz koncepcji projektowych ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych przedkładanych przez Wykonawcę, 8) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu i wiedzy budowlanej, 9) żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac, 10) udział w przeglądzie gwarancyjnym w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót oraz w przeglądzie pogwarancyjnym (ostatecznym), 11) weryfikacja i zatwierdzenie dokumentów odbiorów częściowych i końcowego robót. 12) kontrola zgodności realizacji inwestycji z przyjętym w umowie z Wykonawcą harmonogramem realizacji robót, 13) wszelkie zmiany, uzgodnienia w przedmiocie realizacji inwestycji Wykonawca ustala każdorazowo z Inwestorem. 4. Zamawiający informuje, że ma podpisaną umowę na realizację inwestycji z Wykonawcą wybranym w drodze przetargu nieograniczonego w dniu 28.02.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach