Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa hali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem na terenie Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ćmielowie.

Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-520 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8612018, 8612283 , fax. 015 8612018
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie
    ul. Ostrowiecka 40 40
    27-520 Ćmielów, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8612018, 8612283, fax. 015 8612018
    REGON: 00052768700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cmielow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa hali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem na terenie Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ćmielowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizację inwestycji pn.: Budowa hali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem na terenie Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ćmielowie. Zakres usług obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad budową hali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem o powierzchni użytkowej 1955,63m2, powierzchni zabudowy z podestami wejściowymi i opaską - 1653,00m2, kubaturze 15000m3, a w szczególności: 1). reprezentowanie inwestora na budowie, przez sprawdzenie zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami; 2). sprawdzanie jakości wykonywanych robot, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 3). sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazanie go do użytkowania; 4). potwierdzanie faktycznie wykonanych robot oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, poprzez potwierdzenie wykonanego przez realizatora robót budowlano - montażowych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo - finansowym, w protokołach odbioru robót stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót; 5). udział w naradach roboczych na etapie realizacji inwestycji, mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy; 6). udział w pracach komisji odbiorowych, komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych dla zrealizowanej inwestycji, objętej pełnionym nadzorem inwestorskim i o ile zajdzie taka potrzeba w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek, w zrealizowanym i przekazanym do użytkowania obiekcie oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie trwania gwarancji; 7). przygotowywanie wszelkich dokumentów związanych z obowiązkami Inspektora Nadzoru, wynikającymi z przepisów Prawa budowlanego i przepisów wykonawczych do tego prawa; 8). bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą inwestycji poprzez sprawdzenie obmiarów i kalkulacji; 9). składanie na życzenie Zamawiającego, sprawozdań z postępu robót i zgłaszanie ewentualnych zagrożeń wykonania robót w terminach określonych w harmonogramie robót; 10). sprawdzanie posiadania przez wykonawcę inwestycji odpowiednich dokumentów, uprawnień, atestów, wyników badań, itp. dotyczących wykonania robót oraz dostarczonych materiałów i urządzeń; 11).opiniowanie propozycji zmian technologii wykonania, materiałowych oraz wyposażenia, proponowanych przez wykonawcę inwestycji lub zamawiającego. Pełnienie nadzoru obejmuje następujące branże: - konstrukcyjno - budowlaną wraz z drogową - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Zakres usług obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad budową hali z zapleczem i łącznikiem zgodnie z opracowanym przez Pracownię Projektową Jerzy Łyjak, Radom, ul. Jagiellońska 2m20 projektem budowlanym, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty są opublikowane na stronie internetowej www.bip.cmielow.pl oraz są do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Nadzorowane roboty budowlane będą realizowane w dwóch etapach: a) Etap I z terminem wykonania do dnia: 15.11.2009 roku, obejmuje między innymi wykonanie: robót ziemnych; fundamentów; kanału instalacyjnego w budynku; stropów i konstrukcji żelbetowych; konstrukcji stalowych, robót murowych, dach - konstrukcja i pokrycie; pokrycie dachu b) Etap II z terminem wykonania do dnia: 30.09.2010 roku, obejmuje miedzy innymi wykonanie: robót remontowych w istniejącym budynku; stolarki okiennej i drzwiowej; podłoża i posadzki; roboty ślusarko kowalskie; tynki wewnętrzne i okładziny; malowanie; roboty zewnętrzne; elewacje; instalacja elektryczna, przyłącze kablowe do budynku, instalacja wod.-kan, instalacja centralnego ogrzewania; instalacja wentylacji; instalacja gazowa, kotłownia, drogi, wyposażenie hali oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zakres obowiązków Inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z póż. zm.) Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Projektu WND-RPSW.05.02.00-26-158/08 pn.: Budowa hali gimnastycznej z zapleczem i łącznikiem na terenie Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Ćmielowie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: 2.1. dysponują do prawidłowej realizacji zamówienia osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia do pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, które przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 2.2. posiadają doświadczenie zawodowe w postaci wykazania się przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonali, co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową obiektów typu sala gimnastyczna lub hala gimnastyczna lub hala sportowa o kubaturze nie mniejszej niż 8.000m3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów dołączonych do oferty, sprawdzając kompletność, spełnienie warunków dopuszczających oraz jakość złożonych dokumentów. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów do oferty musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunki w postępowaniu. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda od Wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ.Wymagana forma - oryginał. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, należy złożyć wspólne oświadczenie podpisane przez każdego z tych Wykonawców lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów: 3.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnienia i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ. Wymagania forma dokumentów: wykaz osób - oryginał; uprawnienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem prze Wykonawcę. 3.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3.1 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wymagania forma dokumentów: zobowiązanie innych podmiotów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3.3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ze wskazaniem dat i miejsca ich wykonania, wartości oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane usługi zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem załącznika Nr 5 do SIWZ. Wymagania forma dokumentów: wykaz wykonanych usług - oryginał; dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilnej lub konsorcjum) w odniesieniu dokumentów wymienionych w pkt. 1 i 2 muszą być złożone przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pozostałe dokumenty mogą być złożone łącznie tak, aby spełnić warunki udziału w postępowaniu. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.1. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ewentualnie umowę regulującą współpracę tych wykonawców, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 6.1. Dokument, o których mowa w pkt. 6 musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cmielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach