Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowych

Gmina Brusy ogłasza przetarg

  • Adres: 89-632 Brusy, ul. Na Zaborach
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 969 302 , fax. 523 969 303
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brusy
    ul. Na Zaborach 1
    89-632 Brusy, woj. pomorskie
    tel. 523 969 302, fax. 523 969 303
    REGON: 92351251000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brusy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: Część I: „Przebudowa ulicy Polnej w Brusach”, w tym: Zadanie I: Przebudowa ul. Polnej w Brusach wraz z infrastrukturą techniczną” realizowane przez Urząd Miejski w Brusach Zadanie II: Przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami oraz remont istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami realizowane przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Brusach Część II: „Budowa ulicy Długiej w Męcikale”, w tym: Zadanie I: Budowa ul. Długiej w Męcikale wraz z infrastrukturą techniczną realizowane przez Urząd Miejski w Brusach Zadanie II: Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Długiej w miejscowości Męcikał realizowane przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Brusach dofinansowanych z Funduszu Dróg Samorządowych. 2. Inwestycja objęta nadzorem polegała będzie na: Część I: „Przebudowa ulicy Polnej w Brusach” Zadanie I: „Przebudowa ul. Polnej w Brusach wraz z infrastrukturą techniczną” a) przebudowie i rozbudowie nawierzchni pieszych i jezdnych, b) budowie sieci kanalizacji deszczowej w ul. Polnej, c) przebudowie linii energetycznej nN (koszty niekwalifikowalne), d) demontażu istniejącego oświetlenia drogowego (koszty niekwalifikowalne), e) budowie nowego oświetlenia drogowego, f) budowie kanału technologicznego oraz przebudowie linii telekomunikacyjnej ORANGE POLSKA S.A. , g) urządzeniu zieleni, w tym nasadzenie drzew w pasie zieleni wydzielonym z działek ewid. nr 128/5 i 127, h) wyniesieniu kamieni granicznych na gruncie zgodnie z projektem podziału zatwierdzonym decyzją ZRID (koszty niekwalifikowalne), i) wykonaniu 2 tablic informacyjnych o wymiarach 120cm x 80cm na stelażu stalowym wraz ich montażem. (tablice należy zamontować na początku i końcu zakresu robót przed rozpoczęciem robót budowlanych). Zadanie II: Przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami oraz remont istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami a) budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami (koszty niekwalifikowalne), b) remoncie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami (koszty niekwalifikowalne). Cześć II: „Budowa ulicy Długiej w Męcikale” Zadanie I: „Budowa ul. Długiej w Męcikale wraz z infrastrukturą techniczną”* 1) Zakres prac objęty decyzją Starosty Chojnickiego z dnia 21.04.2017 r. nr AB.6740.1.134.2017 a) budowie nawierzchni drogowych (pieszych i jezdnych) na odcinku od skrzyżowania z ul. Mylowską i Jeziorną do końca zakresu objętego dokumentacją projektową (wyniesione skrzyżowanie z kostki zostało wykonane we wcześniejszym etapie), b) budowie sieci kanalizacji deszczowej w ul. Długiej od studni D6 do studni D9 wraz z wpustami ulicznymi, w ty wpustami Wp7 i Wp8 (studnia D6 została wykonana we wcześniejszym etapie), c) montażu 2 słupów oświetleniowych z oprawami LED - uzupełnienie istniejącego oświetlenia (na odcinku od skrzyżowania z ul. Mylowską do końca zakresu objętego projektem, w miejscu brakujących lamp pozostawiono zapas kabla), d) urządzeniu zieleni. 2) Zakres prac objęty decyzja Starosty Chojnickiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 20.10.2020 r. nr AB.670.16.2020: a) budowie nawierzchni drogowych , b) budowie oświetlenia ulicznego (szafka sterująca musi być wyposażona w zegar z modułem umożliwiającym sterowanie przez bluetooth i aplikację mblue), c) usunięciu kolizji energetycznych, w tym przebudowie linii kablowej SN-15kV, d) przebudowie słupów telekomunikacyjnych linii napowietrznej, e) urządzeniu zieleni, f) wyniesieniu kamieni granicznych na gruncie zgodnie z projektem podziału zatwierdzonym decyzją ZRID (koszty niekwalifikowalne). 3) Wykonaniu oznakowania drogowego poziomego i pionowego, 4) Wykonaniu 2 tablic informacyjnych o wymiarach 120cm x 80cm na stelażu stalowym wraz ich montażem (tablice należy zamontować na początku i końcu zakresu robót przed rozpoczęciem robót budowlanych). Zadanie II: Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Długiej w miejscowości Męcikał a) budowie sieci wodociągowej w ul. Długiej w Męcikale zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną decyzją z dnia 20.10.2020 r. nr AB.670.16.2020. 3. Zamówienie obejmuje: a) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej, b) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej, c) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży elektrycznej, d) pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży teletechnicznej. 4. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). 5. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 6. Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do: 1) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji; 2) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy; 3) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót; 4) organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad, 5) opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii, 6) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe, 7) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania, 8) rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia; 9) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 10) dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu; 11) sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym; 12) uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji i przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części, dziennika budowy oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania; 13) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych; 14) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę; 15) bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót; 16) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji; 17) po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia; 18) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót; 19) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót); 20) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego; 21) udziału w przekazaniu placu budowy; 22) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi bez dodatkowego wynagrodzenia; 23) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji; 24) wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót; 25) przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu, 26) przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.). 7. Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych. 8. Koordynatorem czynności inspektorów nadzoru różnych branż jest inspektor nadzoru branży drogowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - zgodny z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 5 do SIWZ). 3). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach