Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg
- Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego 11
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 752 05 20 , fax. 089 752 05 31
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
ul. Wojska Polskiego 11 11
11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 752 05 20, fax. 089 752 05 31
REGON: 51074344000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ketrzyn.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Modernizacją Ratusza Miejskiego w Kętrzynie w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad Modernizacją Ratusza Miejskiego w Kętrzynie w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej I część- nadzór w branży budowlanej w zakresie: wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, remont posadzek, wykonanie stropów podwieszonych, prace wykończeniowe ścian wewnętrznych, budowy szybu windy, renowacji elewacji. II część - nadzór w branży sanitarnej w zakresie budowy: wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, instalacji przeciwpożarowej i wentylacji mechanicznej. III część- nadzór w branży elektrycznej w zakresie budow: wewnętrznej instalacji elektrycznej, wewnętrznej istalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, instalacji przeciw pożarowej i wentylacji mechanicznej. 2. szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Miasta Kętrzyn BIP- Zamówienia Publiczne- II kwartał 2009- Modernizacja Ratusza Miejskiego w Kętrzynie. 3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ 4.Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie realizowane ze środków własnych Zamawiającego. Wartość robót objętych zamówieniem 2566953,09 zł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. w zakresie I części: Branża budowlana - wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze lub wykonawcze i projektowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania lub kierowania i projektowania , która jednocześnie: - posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa potwierdzone za zgodność oryginałem osoby wykazanej do wykonania niniejszego zamówienia. - posiada przynajmniej 24 miesięczną praktykę zawodową w zakresie pełnienia nadzoru przy zabytkach nieruchomych - potwierdzoną przez Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków (zgodnie z § 8.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004r.) w zakresie II części: Branża sanitarna: - wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze lub wykonawcze i projektowe w specjalności sanitarnej upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania lub kierowania i projektowania , która jednocześnie posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa potwierdzone za zgodność oryginałem osoby wykazanej do wykonania niniejszego zamówienia w zakresie III części: Branża elektryczna: - wymagana jest co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane wykonawcze lub wykonawcze i projektowe w specjalności elektrycznej upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania lub kierowania i projektowania , która jednocześnie posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej terytorialnie izby inżynierów budownictwa potwierdzone za zgodność oryginałem osoby wykazanej do wykonania niniejszego zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków- Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dostarczy: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - zał. nr 1 do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert,/ w przypadku składana oferty na więcej niż jedno zadanie wykonawca może złożyć w/w dokument w jednym egzemplarzu/ (dla osób prowadzących działalność gospodarczą niniejszy dokument jest wymagany, natomiast dla osób fizycznych nie jest wymagany) c) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - zał. nr 1 do SIWZ), 2) w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca dostarczy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ): a) dla wykonawców składających ofertę w I części: Branża budowlana - W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane wykonawcze lub wykonawcze i projektowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania lub kierowania i projektowania. Do wykazu należy załączyć: - decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych - aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, - zaświadczenie wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków poświadczające posiadanie przynajmniej 24 miesięcznej praktyki zawodowej w zakresie nadzoru inwestorskiego przy zabytkach nieruchomych. b) dla wykonawców składających ofertę w II części: Branża sanitarna - W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane wykonawcze lub wykonawcze i projektowe w specjalności sanitarnej upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania lub kierowania i projektowania. Należy załączyć decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, c) dla wykonawców składających ofertę w III części: Branża elektryczna - W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane wykonawcze lub wykonawcze i projektowe w specjalności elektrycznej upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania lub kierowania i projektowania. Należy załączyć decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych i aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, d) w przypadku korzystania w zakresie pkt. 6 ppkt. 2 lit. a), b), c) SIWZ z zaplecza osobowego innych podmiotów - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) w celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca złoży oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ketrzyn.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy
Dodano: 2016-07-27 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w m. Kwitajny, gm. Pasłęk
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
Dodano: 2016-07-21 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej z Barczewskiego Dworu do Marun, Szynowa i Tęgut z przyłączami do odbiorców w tych miejscowościach, gm. Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Dodano: 2016-07-14 - pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, ogrodzenia oraz infrastruktury technicznej
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy.
Dodano: 2016-07-08 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową sieci kanalizacyjnej ze Słonecznika do Bartężka, gm. Morąg
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507. Podział zamówienia na 3 części.
Dodano: 2016-04-15