Przetargi.pl
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji Termomodernizacja budynku przedszkola KRASNAL przy ul. Chrobrego 12 w Kętrzynie w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej”

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 752 05 20 , fax. 89 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2018-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11
    11400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 752 05 20, fax. 89 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastoketrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji Termomodernizacja budynku przedszkola KRASNAL przy ul. Chrobrego 12 w Kętrzynie w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: „Termomodernizacja budynku przedszkola KRASNAL przy ul. Chrobrego 12 w Kętrzynie” w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w zakresie: 1) Nadzorowanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku przy ul. Chrobrego 12 w Kętrzynie obejmujących m.in. - konserwacja i renowacja wszystkich elewacji budynku, - renowacja zasolonych i zawilgoconych powierzchni, - naprawa rys i spękań, - renowacja ścian ceglanych cokołu, - naprawa i częściowe odtworzenie detali architektonicznych elewacji, - wymiana opierzeni blacharskich, - wymiana parapetów zewnętrznych, - wymiana rur spustowych, rynien lub korytek, - wymiana czyszczaków, - izolacja pionowa ścian fundamentowych, - izolacja pozioma ścian piwnicznych, - malowanie ścian elewacji, - oczyszczenie i malowanie elementów stalowych, - wymiana stolarki drzwiowej drewnianej zewnętrznej, - wymiana stolarki okiennej, - rozbiórka wiatrołapu w elewacji frontowej, - odtworzenie rowu w miejscu wyburzonego wiatrołapu, - utworzenie nowego otworu okiennego w ścianie budynku, - remont studzienek i rowów w poziomie okien piwnicznych, - wymiana opasek budynku na opaski z otoczaków, - odtworzenie zamurowanych okien, - renowacja facjat i lukarn w konstrukcji szachulcowej, - wymiana pokrycia dachowego, remont kominów, - wymiana instalacji odgromowej, - ocieplenie przegród budowlanych od wewnątrz, - ułożenie wełny mineralnej na strychu, - odtworzenie estetyki pomieszczeń i remont części biurowej budynku, - wymiana instalacji elektrycznej (również oświetlenia), centralnego ogrzewania i wod-kan); 2) Opiniowanie poprawności sporządzanej przez wykonawcę robót budowlanych „Termomodernizacja budynku przedszkola KRASNAL przy ul. Chrobrego 12 w Kętrzynie” dokumentacji na spełnienie obowiązków przeciwpożarowych pod względem poprawności i zgodności z przepisami; 3) Nadzorowanie robót budowlanych wykonywanych na podstawie sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych „Termomodernizacja budynku przedszkola KRASNAL przy ul. Chrobrego 12 w Kętrzynie” dokumentacji; 4) Kontrola i egzekwowanie poprawności zabezpieczenia terenu budowy; 5) Kontrola i egzekwowanie wykonania zgodnej z przepisami ochrony przeciwporażeniowej placu budowy. 2. Szczegółowy zakres zamówienia objęty usługą nadzoru inwestorskiego zawierają: 1) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych pn.: „Termomodernizacja budynku Przedszkola Niepublicznego KRASNAL” autorstwa Adama Dziamskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Adam Dziamski „Eneprojekt Biuro Projektowe” z siedzibą: 61-374 Poznań, ul. Armii Krajowej 19/6; 2) SIWZ wraz z istotnymi postanowieniami umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego „Termomodernizacja budynku przedszkola KRASNAL przy ulicy Chrobrego 12 w Kętrzynie”, znak SOO.271.03.2018: dostępne na stronie: http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/3/status/rodzaj/wzp/zwr/. 3. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 5. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. “Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Miejskiej Kętrzyn”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 - „Efektywność energetyczna”, Działanie 4.3.- „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków”, Poddziałania 4.3.1.- „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; 4) dokumenty, z których wynika prawo do (reprezentacji Wykonawcy) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach