Przetargi.pl
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: „Poprawa efektywności budynków oświatowych w Gminie Miejskiej Kętrzyn – termomodernizacja budynku przedszkola „Puchatek”” w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej”

Gmina Miejska Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11400 Kętrzyn, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 752 05 20 , fax. 89 752 05 31
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kętrzyn
    ul. Wojska Polskiego 11
    11400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 752 05 20, fax. 89 752 05 31
    REGON: 51074344000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastoketrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: „Poprawa efektywności budynków oświatowych w Gminie Miejskiej Kętrzyn – termomodernizacja budynku przedszkola „Puchatek”” w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego inwestycji: „Poprawa efektywności budynków oświatowych w Gminie Miejskiej Kętrzyn – termomodernizacja budynku przedszkola „Puchatek”” w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej w zakresie: 1) Nadzorowanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku przedszkola „Puchatek” w Kętrzynie obejmujących m.in. 1).1. Zakres robót dotyczących termomodernizacji obejmuje: a) ocieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz płytami poliuretanowymi z jednostronnym wykończeniem z płyty GK, b) ocieplenie dachu wełną mineralną, c) wymianę pokrycia dachu z dachówek ceramicznych holenderskich, d) wykonanie izolacji pionowej i poziomej ścian fundamentowych, e) wymianę podłogi na gruncie w pomieszczeniach piwnicznych, f) modernizację węzłów sanitarnych do ilości użytkowników , g) modernizację działania kuchni, h) modernizację instalacji oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego, i) modernizację instalacji centralnego ogrzewania, j) modernizację instalacji c.w.u., k) modernizację instalacji wentylacyjnej, l) dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych, m) uzupełnienie ubytków oraz naprawa rys ścian budynku, n) wykonanie nowych tynków, o) naprawę detali sztukatorskich ścian zewnętrznych, p) wymianę stolarki okiennej – wymianę wszystkich okien, q) wymianę stolarki drzwiowej – wymianę drzwi wewnętrznych, r) renowację drzwi głównych wejściowych, poddanie ich zabiegom konserwacji z odtworzeniem kolorystyki zgodnej z wynikami badań konserwatorskich i zatwierdzonym projektem, s) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z wymianą grzejników , t) wykonanie wentylacji mechanicznej, u) przebudowę instalacji wodociągowej, v) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, w) wykonanie instalacji c.w.u., 1).2. Zakres robót odnośnie dostosowania przedszkola pod względem bezpieczeństwa pożarowego według projektu obejmuje: a) wyposażenie każdej kondygnacji w podwójna ilość środka gaśniczego (4 kg na każde 100m2), b) zabezpieczenie konstrukcji stropów nad parterem, piętrem i poddaszem od spodu płytami GKF (rozwiązanie systemowe) , celem zapewnienia klasy odporności ogniowej EI 60, c) wydzielenie ścianami i drzwiami o wymaganej klasie odporności ogniowej ( drzwi w klasie EI 30, ściany w klasie REI 60) kotłowni z kotłem na paliwo gazowe o mocy 39,3 kW., d) wydzielenie piwnicy jako odrębna strefa pożarową, e) zabezpieczenie ruchomą barierką uniemożliwiającą omyłkowe zejście z poziomu parteru do piwnic z pomieszczenia korytarza, f) wejście na strych z przestrzeni klatki schodowej zamknąć klapą wyjściową o klasie odporności ogniowej EI 15, g) Wymianę występujących na drogach ewakuacyjnych łatwo zapalnych wykładzin podłogowych na co najmniej wykładziny trudno zapalne, h) utwardzenie dojścia łączącego wyjście główne z budynku z drogą pożarową, i) Wykonanie przełożenia istniejących (wykonanych w 2013 roku) instalacji oświetlenia awaryjnego oraz sygnalizacji pożaru pod tynki oraz podłączyć (uruchomić) SSP do Komendy Powiatowej Straży Pożarnej w Kętrzynie. j) W istniejącym budynku przedszkola „ Puchatek” został wykonany już projekt oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, który uzyskał prawomocną decyzję na pozwolenie na roboty budowlane. W projekcie termomodernizacji przedszkola na rys: E-5, E-6, E-7 i E-8 oznaczono istniejące oprawy oświetlenia awaryjnego jak i również te, które powodują kolizję. Należy je przenieść w nową lokalizację. Dodatkowo należy zamontować oprawy awaryjnego oświetlenia w wyznaczonych miejscach, które są wskazane na w/w rysunkach. 2) Kontrola w imieniu Zamawiającego przestrzegania przez Wykonawcę zapisów umowy na roboty budowlane; 3) Kontrola i egzekwowanie poprawności zabezpieczenia terenu budowy; 4) Kontrola i egzekwowanie wykonania zgodnej z przepisami ochrony przeciwporażeniowej placu budowy. 5) Kontrola przez inspektora nadzoru kompletności i poprawności dostarczanych dokumentów związanych z robotami budowlanymi - wymaganymi w umowie Wykonawcy robót z Zamawiającym oraz w przepisach prawa budowlanego; 2. Szczegółowy zakres zamówienia objęty usługą nadzoru inwestorskiego zawierają: SIWZ, dokumentacja projektowa oraz istotne postanowienia umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych dostępne na stronie http://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/110/242/E2_80_9EPoprawa_efektywnosci_budynkow_oswiatowych_w_Gminie_Miejskiej_Ketrzyn__E2_80_93_termomodernizacja_budynku_przedszkola__E2_80_9EPuchatek_E2_80_9D/ 3. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu pn. “Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Miejskiej Kętrzyn”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 - „Efektywność energetyczna”, Działanie 4.3.- „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków”, Poddziałania 4.3.1.- „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014-2020. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają istotne postanowienia umowy- zał. nr 5 do SIWZ. 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2018, poz. 917).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, 2. wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100) należy wnieść przed upływem terminu na składanie ofert, tj. do dnia 21.09.2018r. do godz. 09.00, 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy: Pekao SA nr konta 94 1240 5598 1111 0000 5032 0624 z dopiskiem (tytuł postępowania, którego wadium dotyczy). Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto wskazane przez Zamawiającego. 5. W przypadku wyboru innej niż pieniądz formy wniesienia wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oryginał poręczenia lub gwarancji, przy czym należy go dołączyć w sposób umożliwiający późniejszy zwrot. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Wadium składane w formie innej niż pieniądz musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a) w art. 46 ust. 4a ustawy PZP, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) w art. 46 ust. 5 ustawy PZP, tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 10. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zał. nr 2 do SIWZ; 3) pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 5) dokumenty, z których wynika prawo do (reprezentacji Wykonawcy) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach