Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego i archeologicznego przy robotach związanych z odwodnieniem terenu podwórka przy ul. Wolności 1-7 w Zgorzelcu

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2014-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego i archeologicznego przy robotach związanych z odwodnieniem terenu podwórka przy ul. Wolności 1-7 w Zgorzelcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego i archeologicznego nad robotami budowlanymi polegającymi na wykonaniu odwodnienia podwórka przy ul. Wolności 1-7 w Zgorzelcu. 2. Nadzorowane roboty budowlane polegać będą na odtworzeniu połączenia sieci kanalizacji deszczowej rejonu podwórka przy ul. Wolności w Zgorzelcu z kolektorem deszczowym głównym w ul. Wolności. 3. Szczegółowy zakres robót dla zadania objętego nadzorem inwestorskim i archeologicznym został zawarty w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik Nr 1 do SIWZ. Dołączony do dokumentacji przedmiar robót stanowi charakter pomocniczy w celu ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty. 4. Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należeć będzie w szczególności: 1) pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (tekst jednolity z 2013r. Dz. U. poz. 1409 z późn.zm.), 2) protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych, terenu budowy, przy udziale Zamawiającego, 3) protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych Dziennika Budowy oraz bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w Dzienniku Budowy, 4) nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 5) weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 6) wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, 7) przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy głównych punktów geodezyjnych, 8) obecność Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym, nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych, 9) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, 10) upewnienie się przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 11) wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymanie ogólnego porządku na budowie, 12) zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 13) zatwierdzenie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 14) kontrolę źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty np. obsługę maszyn, 15) Zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 16) przed wbudowaniem, sprawdzanie i potwierdzenie jakości stosowanych i dostarczanych materiałów budowlanych, w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn.zm.), 17) kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych, 18) nadzorowanie zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową, o której mowa w pkt. 3 ppkt. 3 SIWZ, normami, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, 19) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 20) organizowanie, prowadzenie i protokołowanie Rad Budowy z udziałem Wykonawcy robót lub Kierownika Budowy oraz Przedstawicieli Zamawiającego, 21) prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 22) weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 23) weryfikacja i zatwierdzenie przygotowanej przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, 24) dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego w okresie gwarancji przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego i sporządzenie stosownych protokołów z tych przeglądów, 25) zatwierdzenie materiałów budowlanych przewidzianych przez Wykonawcę robót do wbudowania oraz formułowanie zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp., w celu nie dopuszczenia do wbudowania materiałów wadliwych lub nie dopuszczonych do stosowania, 26) sporządzenie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych, kar umownych, zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu, 27) dostarczenie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych, w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 28) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez zamawiającego z przedstawicielami mediów, 29) W przypadku odstąpienia od umowy na roboty budowlane, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany będzie do: a) nadzorowania robót będących kontynuacją umowy na roboty budowlane, b) przeprowadzenia inwentaryzacji robót w toku, w celu ostatecznego ich rozliczenia, c) pełnienia nadzoru nad przejęciem placu budowy, nad robotami zabezpieczającymi itp. 5. Do zadań osoby pełniącej nadzór archeologiczny nad pracami ziemnymi należeć będzie w szczególności: 1) złożenie wniosku na prowadzenie badań archeologicznych polegających na przeprowadzeniu przez uprawnionego archeologa stałego nadzoru archeologicznego oraz w razie konieczności ratowniczych badań archeologicznych podczas prowadzenia robót ziemnych, zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity z 2003r., Dz. U. Nr 162, poz. 1568 ze zm.), 2) złożenie zawiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu prac do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, 3) prowadzenie badań archeologicznych polegających na przeprowadzeniu stałego nadzoru archeologicznego, 4) niezwłoczne zawiadomienie Konserwatora o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie wykonywania robót budowlanych pn. Odwodnienie terenu podwórka przy ul. Wolności 1-7 w Zgorzelcu, 5) Zawiadomienie Konserwatora Zabytków o terminie podjęcia określonych czynności związanych z Decyzją nr 1171/2013 z dnia 07.11.2013r., dot. pozwolenia na podejmowanie innych działań przy zabytku, wydaną przez Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, delegatura w Jeleniej Górze, przynajmniej 3 dni przed rozpoczęciem tych czynności, 6) prowadzenia dokumentacji z przeprowadzonych nadzorów archeologicznych, 7) sporządzenia stosownej dokumentacji po zakończeniu zadania, 8) wszelkie inne czynności mogące wyniknąć na etapie prowadzenia robót budowlanych, po wydaniu stosownych nakazów przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach