Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w ramach projektu pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Olszyny”

Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 14 6210562 , fax. +48 14 6210564
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Komunalna "Dorzecze Białej" sp. z o.o.
    ul. Jana III Sobieskiego 69C
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. +48 14 6210562, fax. +48 14 6210564
    REGON: 85274782500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dorzeczebialej.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w ramach projektu pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Olszyny”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania realizowanego w ramach projektu pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Olszyny”. Projekt pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Olszyny” w ramach którego planuje się przeprowadzenie zamierzenia inwestycyjnego polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych w ramach zadania pn. „Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Jodłówka Tuchowska, gm. Tuchów i budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w msc. Olszyny, gm. Rzepiennik Strzyżewski oraz budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w msc. Olszyny, gm. Rzepiennik Strzyżewski”. Na planowane zamierzenie inwestycyjne Zamawiający uzyskał dofinansowanie ze środków Funduszu Europejskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 5 Oś Priorytetowa Ochrona środowiska, Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno – kanalizacyjna – SPR. 2. Do OPZ załączono materiały graficzne obrazujące przebiegi sieci w msc. Olszyny (załącznik nr1 do OPZ, który obrazuje przebiegi sieci wodociągowej i kanalizacyjnej) oraz załącznik nr2 do OPZ, obrazujący przebieg „łącznika” wodociągowego w Jodłówce Tuchowskiej. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w części III – opisie przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 5. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Funduszu Europejskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 5 Oś Priorytetowa Ochrona środowiska, Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno – kanalizacyjna – SPR. Wsparcie inwestycji związanych z budową, rozbudową, przebudową sieci kanalizacji sanitarnej – projekt typu A oraz budową, rozbudową, przebudową systemów zaopatrzenia w wodę – projekt typu C. Zadanie objęte jest umową o dofinansowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający będzie wymagał aby osoby realizujące przedmiot zamówienia posiadały odpowiednio: - uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z oferta Wykonawca przedkłada poniższe dokumenty: 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, należy przedłożyć oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego załącznik nr2 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie może być złożone przez każdego z Wykonawców – jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie, lecz w takim przypadku oświadczenie musi być złożone i podpisane przez pełnomocnika lub przez osoby reprezentujące wszystkich Wykonawców), 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) – 23) oraz art. 24 ust.5 pkt 1) – 2) ustawy Pzp, należy przedłożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr3 do SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: a. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument Wykonawca winien sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr7 do SIWZ. 4. Dokumenty dla przeprowadzenia oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert, tj. a. wykaz wskazujący:  osobę dedykowaną przez wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w powyższej specjalności oraz określający ukończone roboty budowlane, przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru pełniła funkcję inspektora nadzoru. Wykazane roboty budowlane o których mowa powyżej – muszą polegać na: budowie lub przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej i/lub wodociągowej o łącznej długości sieci co najmniej 15 km. Uwaga. Za ukończone roboty budowlane Zamawiający uważa roboty, w których obiekt budowlany został ukończony w taki sposób, że stanowi on całość techniczno-użytkową wraz z instalacjami i urządzeniami oraz uzyskał zgodę na użytkowanie. Uwaga 2. Wskazując na dodatkowe doświadczenie inspektora nadzoru niedopuszczalne jest dzielenie obiektu budowlanego na który uzyskano ostateczną zgodę na użytkowanie i na którym wskazana przez Wykonawcę osoba pełniła funkcję inspektora na mniejsze odcinki spełniające wymóg 15 kilometrów celem uzyskania większej ilości punktów. Wykaz wykonawca winien sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr8 do SIWZ. b. dowody określające czy wykazane usługi przy których osoba dedykowana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru pełniła funkcję inspektora nadzoru zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. z treści przedłożonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcje inspektora nadzoru. Wskazany w ofercie inspektor nadzoru musi brać udział w wykonaniu zamówienia przez cały okres jego realizacji. Uwaga 1. Wyżej wymienione dowody potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie oraz że dedykowana osoba pełniła przy ich realizacji funkcje inspektora nadzoru muszą zostać załączone przez Wykonawcę wraz z ofertą, gdyż dokumenty te nie podlegają złożeniu na podstawie art. 26 ust 1 ustawy PZP ani uzupełnieniu w trybie art. 26 ust 3 ustawy PZP na późniejszym etapie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach