Przetargi.pl
Konserwacje oraz naprawy pojazdów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-007 Kraków, ul. Wiślna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 2557-300 , fax. 12 2557-465
  • Data zamieszczenia: 2017-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Krakowie
    ul. Wiślna 7
    31-007 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 2557-300, fax. 12 2557-465
    REGON: 102127000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacje oraz naprawy pojazdów służbowych użytkowanych w Izbie Administracji Skarbowej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonywanie czynności konserwacyjnych w ramach przeglądów pogwarancyjnych wynikających z eksploatacji, określonego przebiegu oraz stanu technicznego pojazdów, połączonej z wymianą płynów i materiałów eksploatacyjnych wraz z zabezpieczeniem zaopatrzenia w płyny i materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania prawidłowego przeglądu. Wykonywanie czynności naprawczych pojazdów wynikających z eksploatacji, określonego przebiegu oraz stanu technicznego - w pełnym zakresie mechaniki, elektromechaniki i elektroniki pojazdowej oraz w zakresie napraw blacharskich i lakierniczych wraz z zabezpieczeniem zaopatrzenia w części zamienne i materiały pomocnicze niezbędne do wykonania prawidłowej naprawy. Wymiana materiałów eksploatacyjnych i demontaż zużytych części zamiennych oraz ich zgodna z przepisami utylizacja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ - wspólny dla części nr I-VII zamówienia; 2. Formularze cenowe: a) dla części nr I zamówienia - Załączniki nr 3 do SIWZ, b) dla części nr II zamówienia - Załączniki nr 4 do SIWZ, c) dla części nr III zamówienia - Załączniki nr 5 do SIWZ, d) dla części nr IV zamówienia - Załączniki nr 6 do SIWZ, e) dla części nr V zamówienia - Załączniki nr 7 do SIWZ, f) dla części nr VI zamówienia - Załączniki nr 8 do SIWZ, g) dla części nr VII zamówienia - Załączniki nr 9 do SIWZ, W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub notarialnie poświadczonego odpisu pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach