Przetargi.pl
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na przebudowie i nadbudowie zdegradowanego budynku socjalnego przy ul. Gagarina 116 wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia nowych lokali socjalnych, adaptacji pomieszczeń kondygnacji istniejących na mieszkania socjalne oraz Centrum Usług Społecznych, które tworzą Klub Aktywności Lokalnej wraz ze świetlicą środowiskową w ramach zadania budżetowego 000-U28-558-100 Przebudowa budynku przy ul. Gagarina 116 w Jastrzębiu-Zdroju na potrzeby budownictwa socjalnego” - PW z udziałem środków, o których mowa w art 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o fp

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 787 001 , fax. 324 762 952
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55
    44330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 324 787 001, fax. 324 762 952
    REGON: 27120497100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na przebudowie i nadbudowie zdegradowanego budynku socjalnego przy ul. Gagarina 116 wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia nowych lokali socjalnych, adaptacji pomieszczeń kondygnacji istniejących na mieszkania socjalne oraz Centrum Usług Społecznych, które tworzą Klub Aktywności Lokalnej wraz ze świetlicą środowiskową w ramach zadania budżetowego 000-U28-558-100 Przebudowa budynku przy ul. Gagarina 116 w Jastrzębiu-Zdroju na potrzeby budownictwa socjalnego” - PW z udziałem środków, o których mowa w art 5 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy o fp
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania polegającego na przebudowie i nadbudowie zdegradowanego budynku socjalnego przy ul. Gagarina 116 wraz z zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia nowych lokali socjalnych, adaptacji pomieszczeń kondygnacji istniejących na mieszkania socjalne oraz Centrum Usług Społecznych, które tworzą Klub Aktywności Lokalnej wraz ze świetlicą środowiskową w ramach zadania budżetowego 000-U28-558-100 „Przebudowa budynku przy ul. Gagarina 116 w Jastrzębiu-Zdroju na potrzeby budownictwa socjalnego”. Przetarg nieograniczony na roboty budowlane został ogłoszony w dniu 13.10.2017 r. 2. Zakres robót składających się na nadzorowaną inwestycję: Zakres robót określony jest w dokumentacji, na podstawie której wydano pozwolenie na budowę nr Ar.6740.273.2016 z dnia 30.08.2016 r.) i obejmuje: I. Działki nr 1054/21, 1056/21, 1057/21, 1216/21, 1053/21, 901/21, 1215/21, 947/21, 530/111, w zakresie robót zagospodarowania terenu i obejmować będzie m.in.: a) przebudowę istniejącego zjazdu z drogi publicznej oraz drogi wewnętrznej, b) budowę 31 miejsc postojowych, w tym 2 miejsc dla osób niepełnosprawnych, c) budowę placu do gromadzenia odpadów, d) budowę chodników, e) wykonanie ogrodzenia, f) wykonanie placu zabaw o nawierzchni piaszczystej z wyposażeniem w urządzenia zabawowo-ruchowe, g) wykonanie boiska o nawierzchni trawiastej wraz z oświetleniem, h) nasadzenie drzew i krzewów, i) wszystkie pozostałe prace niezbędne do wykonania zadania jako całości w zakresie zagospodarowania. II. Zakres prac mający na celu zrealizowanie programu funkcjonalnego przedstawionego przez użytkownika i obejmować będzie m.in.: 1) Branżę architektoniczną i konstrukcyjno-budowlaną: - roboty rozbiórkowe, - nadbudowa dwóch kondygnacji budynku, - wzmocnienie fundamentów budynków, - wzmocnienie istniejących stropów, - wykonanie izolacji termicznych, przeciwwodnych i przeciwwilgociowych, - budowę pochylni dla niepełnosprawnych przy wejściach do budynku, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w części istniejącej, - termomodernizacja budynku. 2) Branżę instalacyjną: a) Instalacja wod-kan wraz z instalacją hydrantową. Instalacja wodociągowa i p.poż. zasilana będzie wodą pitną poprzez zaprojektowane nowe przyłącze. - instalację wodną należy wykonać z rur PP. Ciepła woda w mieszkaniach uzyskiwana za pomocą objętościowych elektrycznych podgrzewaczy wody natomiast w pomieszczeniach użytkowych za pomocą przepływowego elektrycznego podgrzewacza wody. - instalację hydrantową z rur stalowych ocynkowanych z hydrantami szafkowymi, - instalację kanalizacji sanitarnej oraz poziomy podposadzkowe z rur PVC, łączonych na uszczelkę gumową, - kanalizację deszczową – odprowadzenie wód deszczowych z budynku poprzez system rynien i rur spustowych z włączeniem do kanalizacji deszczowej z materiałów dopuszczonych do użytkowania na terenach objętych IV kategorią szkód górniczych. b) Instalacja centralnego ogrzewania – źródłem ciepła pozostaje istniejąca miejska niskoparametrowa sieć ciepłownicza. Instalacje zasilające grzejniki w układzie dwururowym systemu zamkniętego. Instalacje c.o. należy wykonać z rur stalowych ocynkowanych łączonych przez zaciskanie (systemowe), armatura oraz grzejniki zgodnie z projektem wykonawczym. Przewidziano izolację wszystkich rurociągów instalacyjnych otulinami o odpowiedniej grubości (zgodnie z PW). 3) Branżę elektryczną - dla potrzeb przebudowy budynku przewidziano kompleksową wymianę urządzeń elektroenergetycznych i zabudowę nowych rozdzielnic piętrowych. Instalację oświetlenia wewnętrznego do wykonania w oparciu o instalację oświetlenia podstawowego, rezerwowego i awaryjnego, instalacja podtynkowa. 4) System telewizji dozorowej z możliwością obserwacji i rejestracji zdarzeń na zewnątrz oraz wewnątrz budynku. 5) Oddymianie klatek schodowych odbywać się będzie z czujników optycznych dymu lub przez ręczne przyciski oddymiania. 6) Instalacja odgromowa i uziemiająca – budynek będzie wyposażony w instalację odgromową. 7) Realizacja wszystkich pozostałych robót wskazanych w dokumentacji projektowej niezbędnych do wykonania zadania jako całości. 8)Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu/Inwestorowi inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 9) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu/Inwestorowi świadectwa charakterystyki energetycznej budynku po wykonaniu robót. 10) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3. Do obowiązków Inspektorów Nadzoru (w zakresach swoich branż) należeć będzie: a) w okresie prowadzenia robót wykonywanie czynności określonych w art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane, a w szczególności: 1) Zgłoszenie rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, 2) Przekazanie Generalnemu Wykonawcy kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy, 3) Sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z ustalonym zakresem, dokumentacją techniczną, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz zasadami wiedzy technicznej, 4) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów, w szczególności zapobieganie zastosowania materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 5) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad stwierdzonych w trakcie odbiorów i w okresie gwarancyjnym, 6) Współpraca z jednostką prowadzącą nadzór autorski nad inwestycją, zgłaszanie projektantowi wszelkich zastrzeżeń do projektów i dokonywanie z nim niezbędnych uzgodnień i/lub wyjaśnień, 7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji harmonogramu z określeniem przyczyn, 8) Dokonywanie kontroli płatności na rzecz podwykonawców zgodnie z postanowieniami umowy na roboty budowlane, w tym każdorazowo potwierdzanie kompletności dokumentów potwierdzających rozliczenie pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą, 9) Dokonywanie bieżącej analizy kosztów i jej przedstawianie – po zakończeniu każdego miesiąca (wraz z planowaniem wypłat związanych z zakończeniem poszczególnych etapów robót na kolejny miesiąc – do 15-go każdego miesiąca) – na podstawie harmonogramu rzeczowo – finansowego opracowanego przez wykonawcę robót oraz faktycznego zaawansowania robót w rozbiciu na koszty obejmujące wykonawcę i podwykonawcę, 10) Sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez wykonawcę faktur z umową, kontrola jakości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót: zanikających i ulegających zakryciu, częściowymi, końcowym, ostatecznym oraz odbiorami w okresie rękojmi oraz gwarancji. 11) Przeprowadzanie wszelkich odbiorów robót, sprawdzanie obmiarów i kosztorysów, sporządzanie i podpisywanie protokołów odbioru oraz sprawdzanie faktur wystawianych przez Wykonawcę, w tym opisywanie faktur z podziałem na środki kwalifikowane i niekwalifikowane w ramach pozyskanego dofinansowania, 12) Bieżące informowanie Zamawiającego o przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego, 13) Prowadzenie narad roboczych na budowie (min. raz w tygodniu i każdorazowo w miarę potrzeb) oraz przygotowywanie notatek z narad roboczych – przekazanie notatki do 3 dni roboczych do MZN. Zamawiający dopuszcza bieżące przekazywanie notatek drogą elektroniczną. Komplet oryginałów powinien zostać przekazany przy przekazywaniu dokumentacji powykonawczej. 14) Przygotowanie materiałów do odbiorów, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminach poszczególnych odbiorów w tym również odbioru końcowego, 15) Opiniowanie i przedstawienie Inwestorowi wniosków we wszystkich sprawach związanych z prowadzeniem robót, w tym weryfikacja składanych przez wykonawcę harmonogramów realizacji robót oraz harmonogramów płatności, 16) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, 17) Podejmowania pozostałych czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego, 18) Przygotowanie, przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy, wniosku dotyczącego uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, 19) Jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych /zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót (w rozumieniu ustawy pzp) a nieprzewidzianych w Umowie z Wykonawcą, to inspektor nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Inwestora i przedłożyć protokół konieczności wraz z uzasadnieniem kwalifikowalności kosztów dodatkowych. Zamawiający po zasięgnięciu opinii prawnej oraz po analizie możliwości finansowych podejmie decyzję co do możliwości ich zlecenia Wykonawcy. Bez zgody Inwestora inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych bądź zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót W przypadku podjęcia decyzji o konieczności zlecenia Wykonawcy robót zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót, inspektor nadzoru będzie zobowiązany do ich nadzorowania bez żądania dodatkowego wynagrodzenia. 20) Przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej w terminie do 3 dni roboczych przed planowanym odbiorem końcowym, 21) Przedmiotowa inwestycja będzie współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej IV, DZIAŁANIA 4.3, PODDZIAŁANIA 4.3.2. Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Inwestor zastępczy będzie zobowiązany do przygotowywania materiałów do rozliczeń oraz prowadzenia dokumentacji budowy zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie. Materiały należy sukcesywnie przekazywać Wykonawcy prowadzącemu rozliczenie wniosku na zlecenie MZN. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a i art. 29 ust. 4 ustawy Pzp 5. Szczegółowy zakres robót, w odniesieniu do których będzie pełniona funkcja Inwestora Zastępczego zawierają: dokumentacja projektowa, branżowe specyfikacje techniczne z którymi obowiązkowo należy zapoznać się przed złożeniem oferty. 6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy – Załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Dokumentacja projektowa znajduje się do wglądu w Dziale Technicznym MZN przy ul. Dworcowej 17E oraz jako załącznik do ogłoszenia przetargu na realizację inwestycji na stronie internetowej (www.mzn.sjz.pl) – link: https://mzn.jastrzebie.pl/index.php/zamowienia-publiczne/powyzej-30-000-euro/biezace 8. Okres gwarancji i rękojmi: Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi przez okres 36 miesięcy oraz gwarancji przez okres 60 miesięcy za wszystkie błędy i wady w wykonaniu przedmiotu umowy, które mogą wynikać w trakcie realizacji inwestycji Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty podpisania końcowego pozytywnego protokołu odbioru robót, tj. po zrealizowaniu całego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu - Zdroju o numerze 08 8470 0001 2001 0029 6139 0003. 4) Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Logistyki MZN, pokój nr 1 do dnia 08.11.2017 r. do godz. 9 00 . 5) Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno: a) obejmować uwarunkowania zawarte w art. 46 ust. 4a oraz 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp tj.: 1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; aa) w wypadkach określonych w pkt. od a do d Zamawiający ma prawo zatrzymać wadium wraz z odsetkami. b) gwarantować wypłatę wadium na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sposób bezwarunkowy. 6) Za skutecznie wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego tj. do dnia 08.11.2017 r. do godz. 9 00 . 7) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert na zasadach określonych w specyfikacji lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy Pzp. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) Dokumenty i oświadczenia, które zgodnie z postanowieniami pkt. VI.1a) SIWZ należy przedłożyć wraz z ofertą, c) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania innych dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą, jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników. e) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach