Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Oleśnicy - lodowiska z funkcją kortów, zapleczem socjalnym i fitness oraz przebudowa i rozbudowa basenu wraz z zagospodarowaniem terenu (nr sprawy: ZP/PN/20/2009)

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7982100 , fax. 071 7982117
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7982100, fax. 071 7982117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Oleśnicy - lodowiska z funkcją kortów, zapleczem socjalnym i fitness oraz przebudowa i rozbudowa basenu wraz z zagospodarowaniem terenu (nr sprawy: ZP/PN/20/2009)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Oleśnicy - lodowiska z funkcją kortów, zapleczem socjalnym i fitness oraz przebudowa i rozbudowa basenu wraz z zagospodarowaniem terenu. Zakres prac wykonywanych przy realizacji zadania obejmuje zarówno budowę, przebudowę, rozbiórkę obiektów budowlanych jak i wyposażenie pomieszczeń biurowych i sanitarnych oraz wyposażenie i oznakowanie p.poż. niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie wszystkich obiektów objętych projektem. Na terenie objętym przedmiotem zamówienia, obecnie znajduje się kąpielisko miejskie wraz z budynkami przebieralni i technologii basenu. Obiektami do rozbiórki będą: - betonowe niecki basenu pływackiego (powierzchnia: 1651 m2), brodzik dla dzieci (powierzchnia: 265,77 m2), - budynek zaplecza szatniowego basenu odkrytego (utylizacja pokrycia dachowego z płyt cementowo - azbestowych), - infrastruktura techniczna, - elementy małej architektury, - chodniki, itp. Przedmiotem robót budowlanych będą następujące obiekty: - budowa budynku A i B (powierzchnia zabudowy: 1484,73 m2); ? bud. A - centrum fitness (sauny, solarium, grota solna, squash, siłownia, aerobik, itp.), ? bud. B - zaplecze sanitarno - technologiczne obsługujące basen i lodowisko, - przebudowa istniejącego budynku technologii basenu na budynek magazynowy C (powierzchnia zabudowy: 255,60 m2), - budowa instalacji technologii basenu oraz zbiorników wyrównawczych, - budowa: kanalizacji sanitarnej i deszczowej; sieci wodociągowej; przyłączy: wodociągowego, gazowego, energetycznego; nagłośnienia zewnętrznego i systemu kontroli dostępu, - budowa obiektu sportowego - kortu tenisowego, boiska do piłki ręcznej, a w okresie zimy wykorzystywanego jako lodowisko o wymiarach: 46 m x 26 m (powierzchnia: 1196 m2), - budowa basenu pływackiego (powierzchnia lustra wody: 312,75 m2), rekreacyjnego (powierzchnia lustra wody: 550 m2) oraz brodzika (powierzchnia lustra wody: 63,61m2) i cieku wodnego dla dzieci (powierzchnia lustra wody: 127,29 m2), - budowa boiska do piłki plażowej, - budowa obiektów małej architektury (stoły do ping - ponga, miejsca na grilla, śmietnik, plac zabaw), - montaż elementów małej architektury (ławki, oświetlenie, ogrodzenie, itp.), - budowa parkingów przy ul. Spacerowej (42 miejsca parkingowe), - budowa nowych dróg komunikacyjnych, nawierzchni chodnikowych, - budowa zadaszenia śmietnika, wraz z wyposażeniem pomieszczeń biurowych i sanitarnych w sprzęt ujęty w dokumentacji projektowej oraz oznakowaniem i sprzętem p.poż. niezbędnym do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Roboty wynikające z przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania w następujących terminach: - demontaż niecek basenu odkrytego i budynku zaplecza szatniowego - rozpoczęcie robót od dnia 15.09.2009r. - zakończenie prac i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla: basenów otwartych oraz budynków zaplecza sanitarno - technologicznego i magazynowego (B i C) wraz z niezbędnym zagospodarowaniem otaczającego terenu - do dnia 15.06.2010r. - wykonanie stanu surowego zamkniętego budynku A - do dnia 15.06.2010r. - zakończenie prac całości inwestycji - do dnia 11.10.2010r. - uzyskanie prawomocnego pozwolenia na użytkowanie dla pozostałej części inwestycji - do dnia 22.11.2010 r. Szczegółowy opis w/w robót (w postaci plików) zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ dla postępowania ogłoszonego przez Zamawiającego dnia 25.06.2009r. nr sprawy: ZP/PN/13/2009r.; wersja papierowa do wglądu u Zamawiającego (po uzgodnieniu terminu). Termin realizacji przedmiotu zamówienia: niezwłocznie po podpisaniu umowy w terminie do dnia odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z uwzględnieniem okresu rękojmi. Planowany okres realizacji inwestycji: wrzesień 2009r. - październik 2010r. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: teren budowy przy ul. Spacerowej 20 w Oleśnicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane w wysokości: 12.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) oraz którzy złożą następujące dokumenty. Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy (metodą spełnia/ nie spełnia) przez powołaną u zamawiającego Komisję
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp. (wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem składania ofert); 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 mies. przed terminem składania ofert); 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wykazał realizację przynajmniej jednego nadzoru nad budową obiektu użyteczności publicznej o charakterze sportowo - rekreacyjnym lub podobnym, przy czym wartość zrealizowanej inwestycji powinna być większa od 20.000.000 PLN - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (minimum jedna osoba w zakresie branży: budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 5 do SIWZ; 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne ze wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach