Przetargi.pl
Budowa integracyjno- turystycznego placu rekreacyjnego dla dzieci - roboty budowlane, w ramach zadania pn. Centrum sportu, aktywnego wypoczynku i rehabilitacji ruchowej w Szczytnej

Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna) ogłasza przetarg

  • Adres: 57-330 Szczytna, ul. Wolności 42/13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8683305 , fax. 074 8683020
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczytna (Miasto i Gmina Szczytna)
    ul. Wolności 42/13 42/13
    57-330 Szczytna, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8683305, fax. 074 8683020
    REGON: 00053119200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa integracyjno- turystycznego placu rekreacyjnego dla dzieci - roboty budowlane, w ramach zadania pn. Centrum sportu, aktywnego wypoczynku i rehabilitacji ruchowej w Szczytnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem integracyjno - turystycznego placu rekreacyjnego dla dzieci - zgodnie z częścią 5 i 6 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w przetargu są: spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) oraz spełnianie wszystkich warunków zamówienia określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie sprawdzona poprzez weryfikację załączonych do oferty dokumentów podanych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg załączonego wzoru (część 2 niniejszej SIWZ), sporządzony w języku polskim, wypełniony na maszynie do pisania lub ręcznie nieścieralnym atramentem/tuszem, lub sporządzony na komputerze, podpisany przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Formularz oferty ma być wypełniony przez Wykonawcę tylko w miejscach do tego przeznaczonych, czyli w miejscach wykropkowanych. Jeżeli Wykonawca do swojej oferty załączy formularz oferty o treści innej niż wzór znajdujący się w tej SIWZ, jego oferta zostanie odrzucona. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (część 4 niniejszej SIWZ) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym m.in. przedmiotowi zamówienia. Dokument ten nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń woli i występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z dokumentów, o których mowa w punkcie 3. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek. Dokument ten nie może być wystawiony wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz kadry kierowniczej oraz pracowników Wykonawcy, którzy będą odpowiedzialni za realizację zamówienia wraz z oświadczeniem, że ich doświadczenie i kwalifikacje zawodowe są wystarczające do wykonywania prac objętych zamówieniem. Dodatkowo, Wykonawca obowiązkowo załączy kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem uprawnień kierownika budowy i jego aktualne zaświadczenie z izby inżynierów, wydane na okres pokrywający się z okresem realizacji zamówienia. Jeżeli, okres ten nie będzie pokrywał się z okresem realizacji zamówienia (będzie krótszy), Wykonawca, załączy do oferty oświadczenie, że najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy zaświadczenie z izby inżynierów wydane na okres pokrywający się z okresem realizacji zamówienia. 7. Wykaz posiadanego lub wynajętego sprzętu, umożliwiającego wykonanie przedmiotu zamówienia. 8. Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 9. Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Dane dotyczące podwykonawców zakres powierzonych im prac do wykonania, oraz oświadczenie Wykonawcy, że bierze pełną odpowiedzialność za prace wykonane przez podwykonawców. 11. Wypełniony w wyznaczonych miejscach, ręcznie, maszynowo lub na komputerze formularz przedmiaru robót (część 5c) niniejszej SIWZ), który po wypełnieniu stanie się kosztorysem ofertowym. Jeżeli Wykonawca załączy do oferty kosztorys w innej formie, jego oferta zostanie odrzucona. 12. Parafowany przez osoby upoważnione do podpisania oferty formularz projektu umowy (część 3 niniejszej SIWZ - parafowana każda strona umowy) wraz wypełnieniem wszystkich pozycji dotyczących Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczytna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach