Urząd Miasta i Gminy Ryn ogłasza przetarg
- Adres: 11-520 Ryn, ul. Świerczewskiego 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 4293970 , fax. 087 4218034
- Data zamieszczenia: 2011-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Ryn
ul. Świerczewskiego 2 2
11-520 Ryn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 4293970, fax. 087 4218034
REGON: 00052930900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoryn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu w obrębie miejscowości Ryn, Krzyżany, Słabowo, Wejdyki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z definicją określoną Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26 i 27) oraz reprezentować będzie Inwestora w trakcie realizacji projektu którego postępowanie dotyczy. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: a) na etapie prowadzenia robót budowlano - montażowych: 1. Prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; 2. Stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; 3. Wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym; 4. Podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu; 5. Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym; 6. Stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Inwestora Bezpośredniego; 7. Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji inwestycji dotowanych z budżetu państwa i funduszy strukturalnych ; 8. Współpraca z Inwestorem Bezpośrednim, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji; 9. Podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora; 10. Pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; 11. Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26, 27) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz zasadami bezpieczeństwa w toku budowy; - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; - kontrola jakości wykonanych prac; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców; - ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; - zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; - opracowanie końcowego rozliczenia prac budowlano - instalacyjnych oraz inwestycji; - przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze; b) po zakończeniu robót budowlano - montażowych: 1. Wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji; 2. Zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji; 3. Sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji; 4. Sporządzenie protokółu pogwarancyjnego. W ramach robót budowlanych zostaną wykonane sieci wodociągowe i sieci kanalizacji sanitarnych w obrębie miejscowości Ryn, Krzyżany, Słabowo, Wejdyki w następującym zakresie: Sieć kanalizacyjna a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna: PVC lub PP Dn 315 mm - 12 m, PVC lub PP Dn 250 mm - 31 m, PVC lub PP Dn 200 mm - 4 327 m; b) kanalizacja sanitarna tłoczna: PE 110 mm - 71 m, PE 90 mm - 9 760 m, PE 75 mm - 1 966 m, PE 63 mm - 7 918 m, c) przepompownie ścieków główne - 7 szt. e) przepompownie ścieków lokalne - 31 szt. f) modernizacja istniejących przepompowni ścieków - 2 szt. Sieć wodociągowa a) sieć wodociągowa: PE 160 mm - 3 036 m, PE 110 mm - 4 458 m, PE 90 mm - 9 265 m; b) przyłącza wodociągowe: PE 40 mm - 2 097 m, PE 50 mm - 717 m, PE 63 mm - 409 m; c) pompownia wody - 1 szt. d) przebudowa pompowni wody - 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoryn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy
Dodano: 2016-07-27 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w m. Kwitajny, gm. Pasłęk
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
Dodano: 2016-07-21 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej z Barczewskiego Dworu do Marun, Szynowa i Tęgut z przyłączami do odbiorców w tych miejscowościach, gm. Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Dodano: 2016-07-14 - pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, ogrodzenia oraz infrastruktury technicznej
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy.
Dodano: 2016-07-08 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową sieci kanalizacyjnej ze Słonecznika do Bartężka, gm. Morąg
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507. Podział zamówienia na 3 części.
Dodano: 2016-04-15