Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla: Remontu drogi powiatowej nr 1986D relacji Jordanów Śląski - Nasławice, celem poprawy dostępności do terenów aktywności gospodarczej

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2013-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla: Remontu drogi powiatowej nr 1986D relacji Jordanów Śląski - Nasławice, celem poprawy dostępności do terenów aktywności gospodarczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla: Remontu drogi powiatowej nr 1986D relacji Jordanów Śląski - Nasławice, celem poprawy dostępności do terenów aktywności gospodarczej. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Droga powiatowa nr 1986D na odcinku Jordanów Śląski, gmina Jordanów Śląski - Nasławice, gmina Sobótka na terenie Powiatu Wrocławskiego. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 3.1. Ustalenia i decyzje dotyczące realizacji usługi, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.2. Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 4.1. Pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym. 4.2. Reprezentowanie interesów zamawiającego wobec wykonawcy robót. 4.3. Zapewnienie stałej obsługi budowy. 4.4. Przekazanie wykonawcy dziennika budowy. 4.5. Współudział w przekazaniu wykonawcy robot terenu budowy. 4.6. Stawiennictwo inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie 24 godzin od wezwania telefonicznego przez Zamawiającego. 4.7. Rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie realizacji zadania. 4.8. Nadzorowanie wykonawstwa zgodnie z harmonogramem robót. 4.9. Upewnienie się, przed rozpoczęciem robót, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 4.10. Zapewnienie zabezpieczenia p. pożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie. 4.11. Zapewnienie, aby były przestrzegane przedsięwzięcia związane z ochroną środowiska w czasie budowy. 4.12. Sprawdzanie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawcę robot. 4.13. Sprawdzenie zastosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Prawa Budowlanego. 4.14. Czuwanie nad jakością wykonywanych robót. 4.15. Kontrolę jakości robót w zakresie zgodności z normami i specyfikacjami technicznymi. 4.16. Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu. 4.17. Sporządzanie raz w miesiącu sprawozdań z działalności nadzoru inwestorskiego, zawierających m.in. informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz protokołów z rad budowy. 4.18. Weryfikację kosztorysów oraz rysunków powykonawczych dostarczonych przez wykonawcę robót. 4.19. Weryfikację robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych. 4.20. Współudział w odbiorach częściowych i ostatecznych robót. 4.21. Uczestnictwo w zorganizowanym przez zamawiającego odbiorze pogwarancyjnym. 5. Zadania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w czasie realizacji zadania: 5.1. Nadzór nad realizacją zadania powinien być prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie. 5.2. Inspektor Nadzoru, wypełnia swoje obowiązki zgłaszając zamawiającemu opinie, akceptacje i wnioski na piśmie. 5.3. Organizuje prace związane z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robot przez Wykonawcę. 5.4. Inspektor Nadzoru decyduje o dopuszczeniu do stosowania lub odrzucenia materiałów, mieszanek mineralno - bitumicznych i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do realizacji robót. 5.5. Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach sformułowanych w specyfikacji technicznej oraz normach i przepisach związanych z realizacją zadania. 5.6. Odpowiada za wszelkie decyzje, które dotyczą: 5.6.1. udzielenia Wykonawcy informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących umowy. 5.7. Zajmowanie stanowiska: a. w sprawie zgłoszenia do zamawiającego wprowadzenia niezbędnych zmian w realizacji robót. b. w sprawie przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych. 5.8. Wstrzymanie robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z Umową i przepisami BHP. 5.9.Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP. 5.10. Żądanie od Wykonawcy wykonania pomiarów i badań przede wszystkim: akceptowania materiałów zgodnych z wymaganiami SST, podejmowania decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta, akceptowania receptur i technologii zgodnie z wymaganiami SST, sprawdzenie wytworni materiałów, prefabrykatów, mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania, kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, zgłoszenie zamawiającemu zlecania Wykonawcy przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości, co do jakości. 5.11. Zapewnienie jakości wykonania robót. 5.12. Zgłoszenie zamawiającemu konieczności wykonania na koszt wykonawcy pomiarów lub badań oraz pobierania próbek i dokonanie oceny wyników badań i pomiarów. 5.13. Ustalanie metod obmiaru robót i uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Wykonawcę. 5.14. Sprawdzania wykonania robót i powiadamiania zamawiającego o wykrytych wadach oraz poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 5.15. Zgłoszenie zamawiającemu konieczności usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku, gdy Wykonawca nie usunie ich w terminie. 5.16. Dokonanie odbioru technicznego: gotowych elementów, robót zanikających, ulegających zakryciu, odbioru częściowego i ostatecznego robót. 5.17. Sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót. 5.18. Stwierdzanie zakończenia robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenia do akceptacji Zamawiającego w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenia w odbiorze. 6. Zadania Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego: 6.1. Dokonywanie systematycznych, przeglądów zrealizowanych robot objętych kontraktem w oparciu o harmonogram akceptowany przez Zamawiającego. 6.2. Przekazywanie Zamawiającemu analizy z przeprowadzonych przeglądów. 6.3. Zgłaszanie do Wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminu ich usunięcia. 6.4. Nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem wad zaistniałych w okresie gwarancji i poświadczenie ich wykonania, ocena wykonanych robot j.w.. 6.5. Potwierdzenie ostatecznego rozliczenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów do odbioru pogwarancyjnego i przedstawienie wniosku Zamawiającemu w celu ustalenia terminu odbioru pogwarancyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach