Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, Sikorskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. +48957355576 , fax. +48957355612
- Data zamieszczenia: 2017-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. +48957355576, fax. +48957355612
REGON: 210966680 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla Projektu pn. „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Gorzowa Wlkp. wzdłuż rzeki Kłodawki poprzez budowę ciągu pieszo-rowerowego wraz z zagospodarowaniem wybranych podwórek” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia Nadzoru Inwestorskiego na rzecz Zamawiającego w ramach projektu dla: ”Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Gorzowa Wlkp. wzdłuż rzeki Kłodawki poprzez budowę ciągu pieszo-rowerowego wraz z zagospodarowaniem wybranych podwórek”. Zamówienie swym zakresem obejmuje pełnienie na rzecz Zamawiającego Nadzoru Inwestorskiego polegającego na świadczeniu usług nadzoru, kontroli nad realizacją robót, raportowania oraz rozliczania projektu. Nadzór Inwestorski zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności faktyczne i prawne należące do Zamawiającego związane z realizacją w/w zadania, w tym z uwzględnieniem wymagań, instrukcji i procedur wynikających z Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Oś priorytetowa Infrastruktura społeczna; Działanie 9.2. Rozwój obszarów zmarginalizowanych; Poddziałanie 9.2.2 Rozwój obszarów zmarginalizowanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 2. Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy); 4. Dowód wniesienia wadium - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium; a w przypadku innej formy niż pieniężna - oryginał dokumentu dołączyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty; 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (informacja z otwarcia ofert) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 4 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: „Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
Dodano: 2024-06-01 - Pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Późna – gmina Gubin”
Dodano: 2024-03-01 - ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO
Dodano: 2023-10-13 - Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad budową hali sportowej – widowiskowej z łącznikiem wraz z urządzeniami budowlanymi oraz przebudową części budynku szkoły w gminie Słońsk”
Dodano: 2023-06-24 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. “Rozbudowa i przebudowa budynku KW PSP w Gorzowie Wlkp.”
Dodano: 2022-10-28 - Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. „ Poprawa efektywności energetycznej budynków Zakładu Karnego w Krzywańcu” w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2021-01-23 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Przebudowa dróg: Ulica Kardynała Stefana Wyszyńskiego, ulica Osiedle Warniki w Kostrzynie nad Odrą wraz z infrastrukturą”. obejmujące weryfikację posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-technicznej oraz kosztorysowej
Dodano: 2020-12-16 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w Tarnawie Rzepińskiej oraz oczyszczalni przydomowej”.
Dodano: 2020-12-03 - Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn. „ Poprawa efektywności energetycznej budynków Zakładu Karnego w Krzywańcu” w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2020-11-27 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa DP Nr 1339F na odcinku od węzła A2 do planowanej obwodnicy i budowa obwodnicy miasta Trzciel”.
Dodano: 2020-11-10