Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych: ,, Przebudowa budynku byłego internatu przy ul. T. Kościuszki w Górze w celu zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Gminy Góra,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu utworzenia dziennego pobytu osób starszych,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu udostępnienia mieszkań chronionych,,

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56200 Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 655 443 644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1
    56200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 655 443 644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następujących zadań inwestycyjnych: ,, Przebudowa budynku byłego internatu przy ul. T. Kościuszki w Górze w celu zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych mieszkańców Gminy Góra,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu utworzenia dziennego pobytu osób starszych,, ,,Przebudowa budynku byłego internatu w m. Góra w celu udostępnienia mieszkań chronionych,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogólne informacje dotyczące inwestycji, której kompleksowe nadzorowanie, stanowi przedmiot zamówienia: Powierzchnia użytkowa: Budynek byłego internatu: 1220,39 m2 budynek gospodarczy: 172,99 m2 Kubatura brutto budynku: Budynek byłego internatu: 5577,73 m3 budynek gospodarczy: 679,78 m3 Liczba kondygnacji nadziemnych: Budynek byłego internatu: 3 budynek gospodarczy: 1 Liczba kondygnacji podziemnych: Budynek byłego internatu: 1 budynek gospodarczy: brak W ramach inwestycji przewidziano do wykonania następujące branże i zakresy: Branżę budowlaną rozbiórka budynków starych garażowo-gospodarczych, roboty remontowe budynku gospodarczego, roboty związane z remontem oraz zmianą sposobu użytkowania głównych budynków w tym: roboty w piwnicy, roboty na parterze, roboty na I piętrze, roboty na II piętrze, wywóz gruzu, roboty związane z elewacją, roboty związane z rozbiórką dachu, roboty związane z wykonaniem nowego dachu, roboty związane z wymianą stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych, wyposażenie. Branżę instalacyjną roboty rozbiórkowe instalacji wodociągowej, rozebranie istniejącej w budynku instalacji wodociągowej oraz pozostawionych w budynku elementów instalacji (hydrantów wewnętrznych), roboty rozbiórkowe instalacji kanalizacji sanitarnej, rozebranie istniejącej w budynku instalacji kanalizacji sanitarnej oraz pozostawionych w budynku elementów wyposażenia jak umywalki i miski ustępowe, roboty rozbiórkowe instalacji c.o., rozebranie istniejących przewodów instalacji c.o. oraz pozostałych w budynku grzejników, roboty rozbiórkowe instalacji gazowej, budynek należy odłączyć od istniejącej instalacji gazowej i zdemontować wszelkie elementy instalacji jak kuchenki gazowe, przewody gazowe i szafkę gazową, roboty rozbiórkowe instalacji w kotłowni i piwnicy, należy zdemontować i wynieść istniejący kocioł na paliwo stałe, zdemontować otwarte naczynie wzbiorcze oraz zdemontować zasobniki dwa zasobniki c.w.u., przyłącze wodociągowe, roboty związane z wykonaniem nowego przyłącza wodociągowego i zaślepieniem istniejących przyłączy przy sieci wodociągowej, przyłącze kanalizacji sanitarnej, roboty związane z wykonaniem przyłącza kanalizacji sanitarnej istniejące przyłącze należy zaślepić, - instalacja wodociągowa, roboty związane z wykonaniem nowej instalacji wodociągowej, montaż przewodów, regulacja zaworów, montaż punktów czerpalnych, instalacja kanalizacyjna sanitarna, roboty związane z kanalizacją sanitarną w budynków tym montaż przewodów, podłączanie przyborów sanitarnych, a także montaż na rurach spustowych wyczystek, instalacja centralnego ogrzewania, roboty związane z wykonaniem nowej instalacji c.o. w budynku, prowadzenie przewodów, regulacja hydrauliczna zaworów, montaż grzejników, montaż u regulacja pomp obiegowych, węzeł cieplny i elementy wyposażenia pomieszczenia węzła cieplnego, montaż zaprojektowanego węzła cieplnego, regulacja węzła, montaż automatyki, montaż przewodów wentylacji pomieszczenia, montaż przewodów odwodnienia w pomieszczeniu, wykonanie studzienki schładzającej, roboty rozbiórkowe podłogi w pomieszczeniu 1/3, roboty związane z montażem przewodów przyłącza sieci cieplnej w obrębie budynku, Branżę elektryczną instalacje WLZ, instalację zasilania obwodów gniazd, instalację zasilania obwodów oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalację zasilania obwodów urządzeń sanitarnych, instalację SSP, instalację oddymiania, instalację SSWiN, instalacje teletechniczne (RTV, LAN), zasilanie budynku gospodarczego, iluminacja budynku, Zagospodarowanie terenu roboty rozbiórkowe starego ogrodzenia, roboty ziemne, wyposażenie miejsca wypoczynku i rekreacji, budowę zjazdu z drogi na działkę, budowa drogi wraz z chodnikami i parkingiem na terenie parku, karczowanie starych korzeni, wycinka drzew i krzewów, pielęgnacyjne przycięcie drzew szt., nasadzenie krzewów, oświetlenie parkowe, prace porządkowe, Oświetlenie elewacji okablowanie oświetlenie pomiary instalacji Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. a) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje kompleksowy nadzór w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektorzy nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) ) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. b) Podstawowe obowiązki inspektora/ów nadzoru to m.in.: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych w każdej branży w trakcie trwania robót z jego zakresu. 2. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni robocze może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 4.Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 5. Nadzór spraw związanych ze spełnieniem warunków które inwestor otrzymał od jednostek opiniodawczych, które są niezbędne w celu prawidłowego realizowania inwestycji; .Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 6.Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego, w tym sporządzanie protokołów z rady budowy. 8. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy Inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu ustanowiono obowiązek wniesienia wadium w wysokości 1400 ,00 ( jeden tysiąc czterysta złotych ) , 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu na składanie ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu ( przelewem na konto ), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804) 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie innej niżeli pieniądz, załącza do oferty kopię dokumentu wadialnego, a jego oryginał deponuje w sekretariacie UM i G w Górze, pokój nr 101 przed terminem złożenia ofert, tj. przed 04.12.2017 r. przed godz. 12.00 Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem PKO BP S.A. 45102052260000620204970226 z dopiskiem wadium w przetargu nieograniczonym na ......................................( nazwa postępowania). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 8. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 10. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niżeli pieniądz , - zapisy dokumentu wadialnego winny zabezpieczać w pełni interes Zamawiającego w zakresie sytuacji zatrzymania wadium , opisanych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymienione w pkt - wypełniony formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełnione ,,Wykazy doświadczenia inspektora nadzoru”, ZAŁ. nr 2 a, lub 2b oraz 2c DO SIWZ - wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do przedmiotowej SIWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – odrębne dla każdego z nich. - pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli zgodnie z KRS). Dla tego dokumentu obowiązkowa jest forma oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dodatkowo pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp ( mającego zastosowanie do spółek cywilnych ) tj. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienie takiej funkcji – wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów – winno być dołączone do oferty; - zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach