Przetargi.pl
Sukcesywna dostawa mebli na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na Części

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2017-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21866/dostawy.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywna dostawa mebli na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na Części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sukcesywna dostawa mebli na potrzeby jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na Części: Pakiet I - Studium Języków Obcych Pakiet II - Zakład Hodowli Trzody Chlewnej Wydziału Biologii i Hodowli Zwierząt Pakiet III - Katedra Higieny Środowiska i Dobrostanu Zwierząt Wydziału Biologii i Hodowli Zwierząt, Pakiet IV - Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1.1-1.4 do SIWZ 3. Dokładny opis realizacji przedmiotu zamówienia – zawarty został w projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ) 4. Przed realizacją Wykonawca winien dokonać pomiarów i uzgodnienia kolorystyki z użytkownikiem (przedstawicielem Zamawiającego). 5. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o proponowanej dacie dostarczenia i montażu mebli oraz proponowanym terminie odbioru technicznego z minimum 3 dniowym wyprzedzeniem. 6. Miejscem dostarczenia i montażu oraz odbioru przedmiotu zamówienia jest: a) Pakiet I Studium Języków Obcych, ul. Mikulicza - Radeckiego 6, 50-345 Wrocław, b) Pakiet II - Zakład Hodowli Trzody Chlewnej Wydziału Biologii i Hodowli Zwierząt, ul. Chełmońskiego 38C, 51-630 Wrocław, c) Pakiet III - Katedra Higieny Środowiska i Dobrostanu Zwierząt Wydziału Biologii i Hodowli Zwierząt, ul. Chełmońskiego 38C, 51-630 Wrocław, d) Pakiet IV - Katedra Biotechnologii i Mikrobiologii Żywności ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław 7. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym przedmiotu umowy. Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. Gwarancja i rękojmia – min 24 miesiące. Termin gwarancji i rękojmi stanowi także jedno z kryterium oceny ofert i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale 14 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr I - 260,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych), Pakiet nr II - 260,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt złotych), Pakiet nr III - 470,00zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt złotych), Pakiet nr IV - 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 PKO BP z podaniem w tytule przelewu: „Przetarg numer R0AP0000.272.119.2017, Pakiet nr …… – WADIUM” oraz dokładnej nazwy i adresu Wykonawcy. Uwaga! Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”, a jego kopia w ofercie. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 5) zapisy odnośnie czasu jej trwania, 6) zapisy odnośnie czasu wygaśnięcia, 7) okres ważności, obejmujący przynajmniej cały okres związania z ofertą. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania przetargowego, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań dla każdego Pakietu (Części).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Na ofertę składają się: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b)informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy na formularzu oferty, c)arkusz kalkulacyjny (wg załącznika nr 1A.-1D adekwatnie do Pakietu, na który Wykonawca składa ofertę ), oraz d) Opis przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 1.1-1.41 adekwatnie do Pakietu, na który Wykonawca składa ofertę), e) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 7 pkt. 7.1, 7.2, 7.3 SIWZ., f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale, g) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert - na formularzu oferty, h) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5. Forma dokumentów : a) Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016.1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale, b) Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126), inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W oryginale należy złożyć: - Formularz ofertowy, oraz arkusz kalkulacyjny i opis przedmiotu zamówienia, - oświadczenia o których mowa w pkt 7.1 SIWZ, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - składane przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, - zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 7.4 SIWZ., - ewentualne pełnomocnictwo (lub w kopii notarialnie potwierdzonej). Dokumenty jakie wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem to: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej składany na wezwanie zamawiającego, wykaz dostaw wraz z dowodami, - wykaz dostaw W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy z wykonawców osobno składa: - oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej oraz zobowiązanie podmiotu trzeciego, W przypadku oferty składanej wspólnie Wykonawca składają razem: - formularz ofertowy, - arkusz kalkulacyjny, - opis przedmiotu zamówienia, - wykaz dostaw

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach