Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. ,,Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Goli Górowskiej,,

Gmina Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5443644 , fax. 065/543-26-58
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 065 5443644, fax. 065/543-26-58
    REGON: 41105066900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn. ,,Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Goli Górowskiej,,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej przy realizacji inwestycji pn. ,,Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Goli Górowskiej,, a) Zakres inwestycji: Rozbudowa świetlicy będzie nawiązywała pod względem architektonicznym do istniejącego budynku i obejmuje wykonanie zespołu higieniczno-sanitarnego wraz ze zbiornikiem bezodpływowym o pojemności 10m3. Zespół sanitarny złożony będzie z toalety damskiej, toalety męskiej, toalety przystosowanej do osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenia na sprzęt porządkowy w budynku 1-kondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, posadowionym bezpośrednio na ławach fundamentowych. Ściany murowane, dach dwuspadowy - więźba drewniana, krycie dachu blachą dachówkową. Powierzchnia użytkowa projektowanej rozbudowy wynosi 25,70 m2, pow. zabudowy 35,60 m2, kubatura rozbudowy - 138,98 m3, wysokość rozbudowy - 5,25m. Zakres zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu. Obszar inwestycji dotyczy działek o numerze ewid. 166/2 i 166/3 w m. Gola Górowska, gmina Góra. b) zakres nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej - inspektor wiodący -Budynek istniejący: -roboty rozbiórkowe, roboty budowlane i wykończeniowe, -Rozbudowa: -roboty ziemne, fundamenty, ściany zewnętrzne, dach, ścianki działowe, podłogi i posadzki, roboty wykończeniowe, stolarka okienna i drzwiowa, -Elewacja. Zagospodarowanie terenu: -roboty przygotowawcze: odtworzenie (wyznaczenie) trasy punktów wysokościowych, -Roboty ziemne: wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, -Podbudowy: koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża, podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, -Nawierzchnie: nawierzchnia żwirowa, -Elementy ulic:- krawężniki betonowe, obrzeża betonowe. c) Dokładny opis przedmiotu zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa. Materiały udostępniono na stronie Zamawiającego: www.bip.gora.com.pl w zakładce zamówienia publiczne w ogłoszeniu na roboty budowlane: Góra: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Goli Górowskiej,, Numer ogłoszenia: 319038 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane (pobierz SIWZ) Link do strony internetowej UMiG w Górze z zamieszczonym ogłoszeniem na roboty budowlane: http://www.bip.gora.com.pl/content.php?cms_id=2014 d) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ. Inspektor nadzoru zobligowany jest do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie Zamawiającego: http://www.bip.gora.com.pl/site.php?pobierzSiwz2 Dokładny zakres obowiązków inspektora nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. e) Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru to m.in.: 1.Inspektor nadzoru w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót budowlanych, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych: 1.1. Wymaga się od Inspektora nadzoru co najmniej dwóch pobytów tygodniowo na placu budowy przedmiotowej inwestycji potwierdzonych wpisem do dziennika budowy. 1.2. Brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni może stanowić podstawę do odstąpienia od umowy. 1.3. Wymaga się, aby Inspektor nadzoru zapewnił Zamawiającemu w razie nagłej potrzeby możliwość skontaktowania się z nim telefonicznie. 2. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.; 2.1. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. 2.2. Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunków pozwolenia na budowę oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych, projekt umowy zawarto w ogłoszeniu o zamówieniu na roboty budowlane: www.bip.gora.com.pl. Zaznacza się, że Wykonawca i Inspektor nadzoru nie wprowadzą względem dokumentacji oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych jakichkolwiek zmian dotyczących robót, bez względu na ich zakres i istotność bez pisemnego polecenia lub zgody Zamawiającego. 2.3. Odpowiedzialność za koordynację realizacji zadania pn. ,,Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Goli Górowskiej,, w branży budowlanej. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową na roboty. 2.4. Realizowanie także obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 2.5. Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym, w tym weryfikacja i zatwierdzanie protokołu zaawansowania robót dla danej branży w ciągu 7 dni od dnia otrzymania przedmiotowego dokumentu. 2.6. Protokolarne przekazywanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 2.7. Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 2.8. Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. 2.9. Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 2.10. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu - egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim. 2.11. Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 2.12. Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 2.13. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robot. 2.14. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 2.15. Sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie oceny ich jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. Inspektor Nadzoru sprawdza i zatwierdza daną partię materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. 2.16. Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 2.17. Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - Inspektor nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 2.18. Uczestniczenie w odbiorach inwestycji (Inspektor nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania. 2.19. Zatwierdzanie obmiaru robót faktycznie wykonanych oraz dokumentacji powykonawczej stanowiących podstawę do sporządzenia protokołu odbioru robót częściowych. 2.20. Sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 2.21. Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktur częściowych (w przypadku, gdy określono taki sposób rozliczenia z wykonawcą robót budowlanych) i faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 2.22. Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego środków finansowych. 2.23. Opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. 2.24. Organizowanie przez inspektora wiodącego (inspektor branży budowlanej) spotkań koordynacyjnych (rady budowy na wniosek Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych z udziałem przedstawicieli Inwestora i Wykonawcy robót, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, ) z częstotliwością zależną od realnych potrzeb. Inspektor wiodący w przeciągu 3 dni od daty spotkania sporządza i przekazuje Zamawiającemu protokół ustaleń ujmujący sprawy branży budowlanej oraz elektrycznej i sanitarnej zgłoszone przez inspektorów tych branż. 2.25. Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 2.26. Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 2.27. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 3. Dokładny zakres obowiązków opisano w ustawie Prawo budowlane i w aktach wykonawczych, projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oddelegowania swoich pracowników, którzy będą uczestniczyć w pracy poszczególnych Inspektorów nadzoru. 5. Rolę koordynatora pełni inspektor nadzoru branży budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu odstąpiono od obowiązku wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach