Nadleśnictwo Giżycko ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Słowiańska 2
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4299865 , fax. 087 4299863
- Data zamieszczenia: 2012-08-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Giżycko
ul. Słowiańska 2 2
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4299865, fax. 087 4299863
REGON: 79050494100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/web/gizycko
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Giżycko
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH POD NAZWĄ: Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko wraz z infrastrukturą techniczną - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy zamówienia - informacje ogólne a) Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych pod nazwą - Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko wraz z infrastrukturą techniczną. b) Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zmianami). c) W ramach usługi Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego w następującym okresie realizacji zadania tj.: od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, do dnia uzyskania w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. d) Zamawiający podaje, że nie został jeszcze wyłoniony wykonawca robót budowlanych. W związku z powyższym Zamawiający podaje orientacyjny czas trwania inwestycji, którego zakończenie planowane jest na dzień 31 czerwiec 2014 roku. e) Podany powyżej termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie w przypadkach określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wzorze umowy Charakterystyka inwestycji objętej przedmiotem sprawowania nadzoru inwestorskiego. 1. Przedmiotem inwestycji jest: Budowa budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko wraz z infrastrukturą techniczną. 2. Przedmiot inwestycji obejmuje: a) Budowę budynku biurowego Nadleśnictwa Giżycko położonego w Gajewie ul. Dworska, gmina Giżycko nr geodezyjny działki 306/5 - szczegółowy zakres inwestycji został określony w dokumentacji technicznej, a w szczególności w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. b) Wykonanie instalacji elektrycznych, alarmowych, telewizji przemysłowej, monitoringu, odgromowej, komputerowej, telefonicznej c) Wykonanie instalacji wodociągowo - kanalizacyjnych i instalacji centralnego ogrzewania, klimatyzacji i wentylacji, wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła d) Wykonanie robót sanitarnych- przyłącza kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i deszczowej, podziemnej instalacji gazowej i instalacji pionowych kolektorów gruntowych do pomp ciepła e) Roboty związane z ukształtowaniem terenu i urządzeń komunikacyjnych i drogowych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu inwestycji został określony w dokumentacji technicznej inwestycji stanowiący załącznik 1a do niniejszej siwz. 4. Określenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 71.52.00.00 -9 Usługi nadzoru budowlanego. Warunki wykonywania zadania - obowiązki Wykonawcy. 1. Zapoznanie się z opracowaniami projektowymi oraz umową o wykonanie robót budowlanych. 2. Reprezentowanie Zamawiającego (inwestora) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacja projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno budowlanymi. 3. Kontrola ilości i jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania. 4. Kontrolowanie robót budowlanych w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu na każdej z części (potwierdzone wpisami do dziennika budowy) oraz na każde żądanie Zamawiającego oraz sporządzenie dokumentacji z postępu procesu budowlanego. Dokumentacja powyższa powinna obejmować sporządzenie notatki odzwierciedlającej postęp prac w ramach realizacji robót budowlanych, sporządzanej nie rzadziej niż raz w tygodniu. 5. Uczestniczenia we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którakolwiek ze stron procesu inwestycyjnego. 6. Współpraca z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych. 7. Pisemne informowanie Zamawiającego o ewentualnych trudnościach w realizacji robót budowlanych - według potrzeb. 8. Weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym), w tym m.in. atestów, certyfikatów, protokołów badań i sprawdzeń, dokumentacji technicznej powykonawczej wraz z inwentaryzacją i mapą geodezyjną itp., obmiarów wykonanych robót, książki obmiarów), kosztorysów powykonawczych i protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem. 9. Dokonywanie odbiorów budowlanych (odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych, odbioru końcowego, odbiorów w okresie rękojmi i gwarancji), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 10. Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu niezwłocznie po ich wykonaniu, odbiorów częściowych w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia przez Wykonawcę robót budowlanych wpisem w dzienniku budowy, oraz w przypadku odbiorów wymagających powołania komisji z udziałem osób trzecich w terminie do 7dni, jak również dokonanie odbioru technicznego i końcowego w terminie do 14 dni. 11. Udział w komisji powołanej przez zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzenie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję. 12. Potwierdzanie w dzienniku budowy zapisu kierownika budowy o gotowości robót budowlanych do odbioru oraz nadzór nad należytym uporządkowaniem terenu inwestycji przez Wykonawcę robót budowlanych. 13. Nadzorowanie przestrzegania przez Wykonawcę planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów BHP, p-poż, ochrony środowiska i ochrony przyrody. 14. Sprawdzenie czy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia został sporządzony przez Kierownika robót w zakresie zgodnym z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r, Nr 120, poz. 1126) 15. Sprawdzanie kalkulacji szczegółowych kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez wykonawcę i przedkładanie ich w terminie 7 dni Zamawiającemu, 16. Zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia Prawa budowlanego, stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy, 17. Dopilnowanie posiadania przez Wykonawcę robót budowlanych ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przez cały okres realizacji zadania oraz dopilnowanie posiadania ubezpieczenia kontraktu. 18. Wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń. 19. Żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją techniczną. 20. Wyegzekwowanie, aby wykonawca robót budowlanych po ich wykonaniu przygotował i złożył Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w tym: a) instrukcje (w języku polskim ) zastosowanych urządzeń b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń c) dokumenty potwierdzające jakość zastosowanych przez wykonawcę robót budowlanych materiałów i urządzeń d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie realizacji procesu budowlanego odnoszące się do jego realizacji. 21. Zweryfikowanie i skompletowanie dokumentów związanych z zawiadomieniem właściwego organu o zakończeniu robót budowlanych. 22. Uczestniczenie w odbiorze gwarancyjnym i pogwarancyjnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_gizycko/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy
Dodano: 2016-07-27 - Nadzór inwestorski nad budową sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej oraz oczyszczalni ścieków w m. Kwitajny, gm. Pasłęk
Dodano: 2016-07-26 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Nadzór inwestorski dla zadania inwestycyjnego Remont i modernizacja budynku CEiIK przy ul. Kościńskiego w Olsztynie (Bryła C)
Dodano: 2016-07-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych
Dodano: 2016-07-21 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej z Barczewskiego Dworu do Marun, Szynowa i Tęgut z przyłączami do odbiorców w tych miejscowościach, gm. Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie.
Dodano: 2016-07-14 - pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Drogowego Przejścia Granicznego w Grzechotkach w zakresie budowy jezdni, ogrodzenia oraz infrastruktury technicznej
Dodano: 2016-07-13 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy kontrakcie pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 519 na odcinku Małdyty - Morąg, z podziałem na 4 części: Część 1: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru branży teletechnicznej; Część 2: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geodezyjnych; Część 3: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru ds. geotechnicznych; Część 4: Pracownik biurowy.
Dodano: 2016-07-08 - Nadzór inwestorski nad budową sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową sieci kanalizacyjnej ze Słonecznika do Bartężka, gm. Morąg
Dodano: 2016-05-13 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507. Podział zamówienia na 3 części.
Dodano: 2016-04-15