Przetargi.pl
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich - Gmina Wydminy - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Gawliki Wielkie - Mazuchówka, modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wydminy

Urząd Gminy w Wydminach ogłasza przetarg

  • Adres: 11-510 Wydminy, ul. Grunwaldzka 74
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4210019, 4210083 , fax. 087 4210019
  • Data zamieszczenia: 2010-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Wydminach
    ul. Grunwaldzka 74 74
    11-510 Wydminy, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4210019, 4210083, fax. 087 4210019
    REGON: 00054090800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich - Gmina Wydminy - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej dla miejscowości: Gawliki Wielkie - Mazuchówka, modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Wydminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z definicją określoną Prawem Budowlanym oraz reprezentować będzie Inwestora w trakcie realizacji projektu którego postępowanie dotyczy. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: a na etapie prowadzenia robót budowlano - montażowych: 1. Prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót 2. Stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego 3. Wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z Zamawiającym 4. Podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu 5. Prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym; 6. Stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Inwestora Bezpośredniego; 7. Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji inwestycji dotowanych z budżetu państwa i funduszy strukturalnych 8. Współpraca z Inwestorem Bezpośrednim, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji 9. Podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora 10. Pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie 11. Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26, 27) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz zasadami bezpieczeństwa w toku budowy; - sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; - kontrola jakości wykonanych prac; - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców; - ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; - bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; - bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; - zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; - sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; - opracowanie końcowego rozliczenia prac budowlano - instalacyjnych oraz inwestycji; - wystawienia dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze; b) po zakończeniu robót budowlano - montażowych: 1. Wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji; 2. Zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji; 3. Sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji; 4. Sporządzenie protokółu pogwarancyjnego. W ramach robót budowlanych zostaną wykonane sieci wodociągowe i sieci kanalizacji sanitarnych na terenie miejscowości: Gawliki Wielkie - Mazuchówka w następującym zakresie: Sieć kanalizacyjna a) kanalizacja sanitarna grawitacyjna o średnicy : PP-B Dn 200 mm L= 3179,00 m (Gawliki Wielkie) L= 5286,00m (Mazuchówka) PP-B Dn 150 mm L= 701,00 m (Gawliki Wielkie) L= 1000,00m (Mazuchówka) b) kanalizacja sanitarna tłoczna z przepompowni : PG1 -PE 75 mm - 3213,0 m PG2 -PE 63 mm - 358,0 m PG3 -PE 50 mm - 370,0 m PG4 -PE 50 mm - 334,0 m PL1 -PE 40 mm - 73,0 m PG5 -PE 40 mm - 47,0 m PM1 -PE 90mm - 1299,0 m PM2 -PE 40 mm - 295,0 m PM3 -PE 40 mm - 9,0 m PM4 -PE 75 mm - 659,0 m PL4 -PE 40 mm - 10,0 m c) przyłącza kanalizacyjne o średnicy zewnętrznej: PE - Dn 150mm - 163,00 m(Gawliki Wielkie) PE - Dn 150mm - 633,00 m(Mazuchówka) Sieć wodociągowa a) sieć wodociągowa o średnicy : 1.PVC 160 mm - 3242,0 m (Gawliki Wielkie - Mazuchówka) 2.PVC 90 mm - 373,0 m (Mazuchówka) b) przyłącza wodociągowe o średnicy zewnętrznej: 1.PE 40 mm - 25,0 m Wykonawcy przed złożeniem oferty mogą zapoznać się z dokumentacją dostępną w Urzędzie Gminy w Wydminach, ul. Grunwaldzka 74, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu jej udostępnienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/wydminy_gmina_wiejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach