Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru archeologicznego i inwestorskiego przebudowy ul. Strażackiej, Kopernika, Sierakowskiego i budowy ul. nowoprojektowanej łączącej ul. Strażacką z drogę krajowej nr 60 (realizacja w ramach skomunikowania centrum miasta Ciechanowa)

Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 023 6749200 , fax. 0 23 672 29 63
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
    Plac Jana Pawła II 6 6
    06-400 Ciechanów
    tel. 023 6749200, fax. 0 23 672 29 63
    REGON: 13037782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru archeologicznego i inwestorskiego przebudowy ul. Strażackiej, Kopernika, Sierakowskiego i budowy ul. nowoprojektowanej łączącej ul. Strażacką z drogę krajowej nr 60 (realizacja w ramach skomunikowania centrum miasta Ciechanowa)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu nadzoru archeologicznego i inwestorskiego oraz sporządzeniu odpowiedniej dokumentacji (w tym interpretacja funkcjonalno-chronologiczna przestrzeni reliktowej) na zadaniu pn. skomunikowanie centrum miasta przez modernizację ul. Strażackiej, Kopernika, Sierakowskiego i budowę nowego odcinka do drogi krajowej nr 60 polegającym na kompleksowej przebudowie ulic Strażackiej, Kopernika i Sierakowskiego na odcinku pomiędzy ul. nowoprojektowaną i ul. Małgorzacką oraz kompleksowej budowie ulicy nowoprojektowanej na odcinku od ul. Strażackiej do ul. 17 Stycznia stanowiącej drogę krajową nr 60 (w tym: budowa brakujących lub przebudowa istniejących nawierzchni, kanalizacji deszczowej, oświetlenia ulicznego, sieci telekomunikacyjnej, ogrodzeń, porządkowanie zieleni - przesadzenia, wycinka). Zamawiający przewiduje nadzór (min) w branżach j. n.: - archeologicznej, - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - telekomunikacyjnej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych tj. w branżach gwarantujących kompleksowy nadzór realizowanego zadania (na obszarze objętym nadzorem archeologicznym) zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową będącą załącznikiem do niniejszej SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardami i zasadami sztuki, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą oferenci, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia w tym: a) przez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie realizację w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania przynajmniej jednego zadania polegającego na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie jednej z branż na zadaniu, gdzie wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 3.000.000,00zł, b) przez dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający rozumie dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania, nadzorowania oraz kontrolowania budowy i robót w zakresie wynikającym z postanowień właściwych aktów prawnych (w tym - Ustawy Prawo budowlane, Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz Rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - dotyczy nadzoru archeologicznego - § 10 w/w rozporządzenia). Każda z wymienionych osób musi posiadać doświadczenie w pełnieniu nadzoru w branży, w której ma pełnić funkcje. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w zakresie planowanej przebudowy określonej w SIWZ. 2. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie w oparciu o formułę spełnia/nie spełnia. 3. Wykonawca spełni w/w wymagania przedstawiając właściwie sporządzona ofertę, załączy do niej wymagane dokumenty i oświadczenia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami). Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust.1 art. 23 ustawy jw., zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej wykonawcy, o którym mowa w art. 23 upzp ostateczną umowę będą podpisywali przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot, a podmioty te będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonywanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać się, że warunki dotyczące zdolności ekonomicznej i posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniają łącznie. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełniać warunek postawiony w art. 24 ustawy PZP. 4) Zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców. Wobec powyższego w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub poszczególnym uczestnikom ubiegających się wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony druk OFERTA (wzór stanowi dodatek nr 1 do SIWZ); 2. oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ZAŁĄCZNIK NR 1 do oferty (wzór stanowi dodatek nr 2 do SIWZ); 3. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru) lub zgłoszenie w zakresie koniecznym do wykonywania zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - ZAŁĄCZNIK NR 2 do oferty; 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - ZAŁĄCZNIK NR 3 do oferty; 5. kserokopie uprawnień archeologicznych i budowlanych wykazanych w ZAŁĄCZNIKU NR 4 do SIWZ oraz odpowiednio kserokopię aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (Prawo budowlane Dz. U. z 2003r. Nr 207 poz. 2016 art. 12 z późniejszymi zmianami); 6. wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia - ZAŁĄCZNIK NR 5 (wzór stanowi dodatek nr 3 do SIWZ); 7. pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku, jeżeli w wykazie osób wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 8. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym przynajmniej jedno zadanie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w zakresie jednej z branż na zadaniu, gdzie wartość robót budowlanych wynosiła co najmniej 3.000.000,00zł - ZAŁĄCZNIK NR 6 (wzór stanowi dodatek nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług; 9. zaakceptowany projekt umowy poprzez podpisanie wzoru umowy na ZAŁĄCZNIKU NR 7 (wzór stanowi dodatek nr 5 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej dokumenty oznaczone muszą złożyć wszystkie podmioty, w których imieniu jest składana oferta, w przypadku wyboru oferty jako najkorzystniejszej ostateczną umowę będą podpisywać przedstawiciele wszystkich podmiotów tworzących dany podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach